Witam, mam problem z przednimi wycieraczkami w moim BMW E46 99r. M52b25 (ale bez znaczenia).
Otoz wogole nie dzialaja na zadnym biegu, sprawdzilem silniczek "na krotko" i dziala, przekaznik przemienilem z mojej drugiej E46 (100% sprawny). Sprawdzilem bezpieczniki wszystkie dobre (chociaz nie ma bezpiecznika do przedniej wycieraczki.
Posprawdzalem miernikiem (czy dochodzi prad do kabli) wtyczke do silniczka wycierczek i tak:
w brazowym kablu mam minus
czarno brozowym nie ma nic
zielono czarnym minus
brazowo zielonym plus
sprawdzilem wtyczke do przekaznika i
- | -
| - |
- - -
Tak sa rozmieszczone te piny (tak wyglada te gniazdo gdzie wklada sie przekaznik)
I patrzac tak caly srodkowy rzad to byly kable minusowe a na dole srodkowy wtyk plusowy
z czego nie bylo masy w srodkowym pierwszym od prawej strony patrzac na ten rysunek.
Dorobilem pod niego mase z karoserii samochodu i teraz pokazuje ze jest masa.
Wymienilem Przelaczniki na kierownicy, i dalej nie mam juz pojecia co moze byc.
W wszytskich wtykach miernik taki podstawowy wybor 12 albo 50V pokazywal lampke na 12V czy to przy plusie czy minusie.
Prosze o pomoc moze ktos sie spotkal z czyms takim juz, przepraszam ze tak bez zdjec i troche zawile.
[E46] Problem z przednimi wycieraczkami
[E46] Problem z przednimi wycieraczkami
"Nie ważne czy wygrasz o metr czy kilomter. Grunt zeby wygrać"
A wiec problem rozwiazany, troszke mi to zajelo ale wszystko sam
Prad, ktory dochodzil do kostki z przekaznika (czerwono bialy kabel) mial niskie napiecie czasami sie wogole gubil, przyczyny nie znam poniewaz z innego przekaznika zmostkowalem oba kable plusowe.
Teraz wszystko dziala poprawnie.
Temat do zamkniecia
Prad, ktory dochodzil do kostki z przekaznika (czerwono bialy kabel) mial niskie napiecie czasami sie wogole gubil, przyczyny nie znam poniewaz z innego przekaznika zmostkowalem oba kable plusowe.
Teraz wszystko dziala poprawnie.
Temat do zamkniecia
"Nie ważne czy wygrasz o metr czy kilomter. Grunt zeby wygrać"