E32 vs E34
Kaper, moje zdanie już znasz .chociaż nie jestem weteranem bmw jak nie którzy ale kilka już przerobiłem i w tym przypadku e32 3.0 R6 i e34 3.0 v8 . Popieram też wypowiedź kolegi Mystic888, że te samochody z racji wieku mają po pół miliona . ale jak już mam doradzić to albo e34 3.0 v8 jeśli cię przeraża to nie do zabicia 2.5 m50 i po sprawie co do spalania to dodam że e32 po mieście 19 gazu a e34 v8 paliło mi 15 gazu Dźwięk bez porównania
Teraz e36 Touring indyvidual
Odnośnie tej V8 E34 to oprócz tego co piszę to gościu powiedział, że auto nierówno chodzi i trochę szarpie od niedawna - niby wina 1 cewwki. Powiedział, że powyżej 3500tyś obrotów auto ciągnie olej i to ponoć dosyć normalne i częste w V8 - ??? (powiedział, że teraz też kupił jakieś inne v8 i ten sam problem u niego występuje) gościu zmieniał kolor auta ale powiedział, że fotki ma przed samym malowaniem (czyli dokument, że była malowana od tak a nie, że była bita albo coś). Skrzynia działa bezproblemowo ale czuć lekkie szarpnięcie jak wbija na wsteczny (coś tam tłumaczył czego to wina ale spokojnie da się to znieść). Powiedział, że gazu w mieście 17 łyka a na trasie z 13... za 51 litrów gazu 360 kilometrów przejedzie na trasie (kalkulując 14,17 l/100km) . Pośle mi foty i coś tam jeszcze chce powiedzieć (pewnie coś nie tegez) i najwyżej Ksawer jeśli da rade to obluka co to jest warte...
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Przyczyna nierownej pracy i szarpania moze byc milion rzeczy. Niby cewka za 50zł uzywana a skonczy sie tak ze wymienisz pol silnika i dalej bedzie szarpac. M60 ma mase roznych czujnikow itd. Moze to tez byc wina tego, ze gosc zalozyl swiece NGK do tego silnika.
Do tego gaz na srubke przy V8 to jakis zart.
Moje V8 ani zadne z ktorym mialem do czynienia nie zarly oleju. Gosc bajki pisze.
Szarpniecie przy wstecznym oznacza ze za chwile zniknie wsteczny i bedzie po skrzyni (pisalem o tym wyzej).
ja bym to odpuscil. A do tego jeszcze jak zmieniany kolor body to dopiero.
Do tego gaz na srubke przy V8 to jakis zart.
Moje V8 ani zadne z ktorym mialem do czynienia nie zarly oleju. Gosc bajki pisze.
Szarpniecie przy wstecznym oznacza ze za chwile zniknie wsteczny i bedzie po skrzyni (pisalem o tym wyzej).
ja bym to odpuscil. A do tego jeszcze jak zmieniany kolor body to dopiero.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mystic888, zobaczę co mi napisze na maila jeszcze...
Jeszcze zapytam odnośnie E32 3.0
Jeździ taka po Rybniku co o niej sądzicie ?
http://allegro.pl/bmw-730-e-32-i3393015142.html
Czy lepiej dołożyć i zobaczyć tę:
http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-piekna ... 311h3.html
jeszcze wyżej wspominałem o tej:
http://tablica.pl/oferta/bmw-735-lpg-se ... DSPEn.html
Która z tych 3 wydaje się taka najbardziej w pożądku ? I tak wogle to jaka jest różnica w 3.0 a 3.5 ? Który jest bardziej opłacalny ?
Aha. Zaznaczę jeszcze tak, że np. jak kupię auto dajmy do 5, 6 tyś to będę miał jeszcze pieniądze na jakieś naprawy itd około 3 - 4 tyś.
Jeszcze zapytam odnośnie E32 3.0
Jeździ taka po Rybniku co o niej sądzicie ?
http://allegro.pl/bmw-730-e-32-i3393015142.html
Czy lepiej dołożyć i zobaczyć tę:
http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-piekna ... 311h3.html
jeszcze wyżej wspominałem o tej:
http://tablica.pl/oferta/bmw-735-lpg-se ... DSPEn.html
Która z tych 3 wydaje się taka najbardziej w pożądku ? I tak wogle to jaka jest różnica w 3.0 a 3.5 ? Który jest bardziej opłacalny ?
Aha. Zaznaczę jeszcze tak, że np. jak kupię auto dajmy do 5, 6 tyś to będę miał jeszcze pieniądze na jakieś naprawy itd około 3 - 4 tyś.
Mystic888, jeśli chodzi o E32 to jest tak samo w E34 co pisałeś - czyli, że powyżej 3.0 V, części są inne, droższe itd (hamulce, zawias itd ? ) Bo jeszcze mi po głowie chodzi właśnie E32 V8. Nic konkretnego nie ma. Znalazłem takowe :
http://otomoto.pl/bmw-730-e32-v8-lpg...C29729611.html
To że środek popruty itd to nie jest mi straszne... Szkoda, że nie biała albo czarna buda
oraz taka:
http://tablica.pl/oferta/bmw-730i-v8-CID5-ID32col.html
Ogólnie może odstraszać i wiem, że pognita itd... ale jeśli to są oryginalne AcS to myślę, że można je puścić za 4tysie i będzie na remont budy... Aaa i dupy elektryczne nie poprzecierane w skórce... Co myślicie ?
http://otomoto.pl/bmw-730-e32-v8-lpg...C29729611.html
To że środek popruty itd to nie jest mi straszne... Szkoda, że nie biała albo czarna buda
oraz taka:
http://tablica.pl/oferta/bmw-730i-v8-CID5-ID32col.html
Ogólnie może odstraszać i wiem, że pognita itd... ale jeśli to są oryginalne AcS to myślę, że można je puścić za 4tysie i będzie na remont budy... Aaa i dupy elektryczne nie poprzecierane w skórce... Co myślicie ?
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Kiedys mialem brac ta z Pily wlasnie dla felg, ale zniknela z allegro. Stala wtedy chyba 5200. Widze ze znow sie pojawila. Ogolnia padaka. brac jedynie na czesci, ale za ta cene jak teraz stoi to srednio sie oplaci.
A ta pierwsza nie glupia nawet. Wnetrzem sie nie martw, czesto chodza fajne komplety w skorze za 300zł. jak odda za 4500 to bym sie nie zastanawial, jesli wszystko jest tak jak w opisie.
Nawet mam skory z e32 + kanape elektryczna na handel jak cos
A ta pierwsza nie glupia nawet. Wnetrzem sie nie martw, czesto chodza fajne komplety w skorze za 300zł. jak odda za 4500 to bym sie nie zastanawial, jesli wszystko jest tak jak w opisie.
Nawet mam skory z e32 + kanape elektryczna na handel jak cos
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Siedzenia pasuja przemiennie z kazdej E32 do kazdej E34. Kanapa z E32 nie pasuje do E34, tzn mozna rzezbic ale to daremnie wyglada. IL zaleznie od wersji, np. Highline'y mialy inna kanape tylna, bo zintegrowana z tunelem.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
apropos jeszcze znajdłem takową w fajnych pieniądzach, dosyć zadbaną i z sekwencją:
http://allegro.pl/bmw-e32-dla-pasjonata ... 54405.html
Ogólnie jeszcze nie sprzedałem BMW ale wolę za wczasu się interesować tematem niż potem na szybciocha
http://allegro.pl/bmw-e32-dla-pasjonata ... 54405.html
Ogólnie jeszcze nie sprzedałem BMW ale wolę za wczasu się interesować tematem niż potem na szybciocha