SWAP z m52 2.0 na 2.5 lub 2.8

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Natan
Małopiszący
Posty: 18
Rejestracja: 2013-04-13, 10:47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

SWAP z m52 2.0 na 2.5 lub 2.8

Post autor: Natan »

Witam !
czy podejdzie osprzęt z 2.0 w e36 do jakiegoś mocniejszego , choćby 170 km lub 192/193 ? Czy jest potrzebny cały osprzęt ?
Gdyby przedni napęd był lepszy, to chodzilibyśmy na rękach....
Awatar użytkownika
PrzemaS
Zaawansowany forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2009-03-28, 12:08
Lokalizacja: Żary (województwo Lubuskie)

Post autor: PrzemaS »

Witam.
Niestety osprzęt jest inny. Przy SWAPIE z M52b20 na np M52b25 (170 km) lub na M52b28 (193km) potrzebujesz kompa a co z tym związane także EWS + pastylka, przepływkę, obudowę filtra powietrza oraz kpl koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem. Rozrusznik, alternator pasuje plug & play. Wymieniony osprzęt silniki 2,5 oraz 2,8 mają identyczny.
karpiu12345
Zaawansowany forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
Lokalizacja: SBL

Post autor: karpiu12345 »

mam wszystko co potrzebujesz. silnik m50b25 192 km:)z osprzetem
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
Awatar użytkownika
michal87sc
Zaawansowany forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
Lokalizacja: Będzin

Post autor: michal87sc »

to tam jest koło dwumasowe!!?? :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:
"Przez całe ciało przechodzą ciarki. Dwie nerki rozpoznawczy znak wiadomej marki..." :)
korass
Małopiszący
Posty: 65
Rejestracja: 2013-03-21, 21:02
Lokalizacja: Czyżowice

Post autor: korass »

w 2.5 tak
Awatar użytkownika
michal87sc
Zaawansowany forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
Lokalizacja: Będzin

Post autor: michal87sc »

To dobrze wiedziec :D:D:D bo na przyszlosc myslalem o 2,5-2,8 :P to 2,5 odpada :P
"Przez całe ciało przechodzą ciarki. Dwie nerki rozpoznawczy znak wiadomej marki..." :)
korass
Małopiszący
Posty: 65
Rejestracja: 2013-03-21, 21:02
Lokalizacja: Czyżowice

Post autor: korass »

Ale po co te świrowanie?
2.0*, 2.5 i 2.8 mają koła dwumasowe i raczej tak często nie siadają, a jesli nawet to używki są w akceptowalnych cenach.


* Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić :)
Awatar użytkownika
michal87sc
Zaawansowany forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
Lokalizacja: Będzin

Post autor: michal87sc »

aha.... bo w nowych dieslach slyszalem ze padają po 80tys :P
"Przez całe ciało przechodzą ciarki. Dwie nerki rozpoznawczy znak wiadomej marki..." :)
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4164
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Ale kto tu mówi o dizlach???
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

Marcin pisze:Ale kto tu mówi o dizlach???
Hmmm to znaczy że M52 2.8 nie było w dizlu? :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
michal87sc
Zaawansowany forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
Lokalizacja: Będzin

Post autor: michal87sc »

no właśnie kto :570:
"Przez całe ciało przechodzą ciarki. Dwie nerki rozpoznawczy znak wiadomej marki..." :)
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

Ja mam m52b25 w "dizlu" i nie wiem o co wam biega :P
:)
ODPOWIEDZ