E34 2.0 M50 nie wkręca sie na obroty
E34 2.0 M50 nie wkręca sie na obroty
Witam, mam problem z moją E34 a mianowicie nie chce wkrecac sie na obroty po odpaleniu trzyma 500 obrotów i chodzi nierówno po dodaniu gazu szarpie silnikiem i czasem strzeli z wydechu, zauwazylem wyciek paliwa z wężyka przy listwie wtryskowej wyciek zlikwidowalem ale to nie pomogło, świece nowe, guma przepływki też i przepływomierz(rzekomo jest dobry) ale i po odpieciu przepływki chodzi tak samo. Jak macie jakieś pomysły bede wdzieczny za porade Pozdrawiam i ratujcie
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
hmmmm ... ja mialem m50b25 i mialem podobny problem i u mnie to byl czujnik walu korbowego ... jezdzilem tak az w koncu dal sie w oznaki ze nie odpalilem auta za kolektorem ssascym masz taki kruciec sprawdz czy on czasem nie jest pekniety , w m50 to jest norma , jest mniej wiecej posrodku a jak cos to 791155248
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
M50 ma normalnie przepływomierz w układzie.dareke36 pisze:mystic888 ale jak on ma bez vanosa silnik to skąd ma wziąć przepływkę ? a sprawdzałeś węże od krokowca czy nie pęknięte ?
My mamy ten sam problem z m50b20 na wolnych chodzi a w momencie wciśnięcia gazu dławi się i strzela, potem albo się wkręci na obroty albo zgaśnie.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
oczywiście ze macie przepływki
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
o ten kruciec chodzi nr 9
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
o ten kruciec chodzi nr 9
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
możesz zmierzyć jego oporność pomiędzy pinami i tez będziesz wiedział tak jak pisałem wyżej , ja miałem problem z tym czujnikiem , tylko ze walu korbowego na kole co jest , a Ty masz rozrządu , jego rezystancja jest taka sama , przerabiałem w b25
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
No ok tylko jak odpialem czujnik walu korbowego to auto wogole nie odpala, a jak odpialem wałka rozrządu to nic sie nie zmienilo odpaliłem i tez chodziło jak wtedy gdy był podpięty wiec sądze ze z nim bedzie coś nie tak no ale sie okazekarpiu12345 pisze:możesz zmierzyć jego oporność pomiędzy pinami i tez będziesz wiedział tak jak pisałem wyżej , ja miałem problem z tym czujnikiem , tylko ze walu korbowego na kole co jest , a Ty masz rozrządu , jego rezystancja jest taka sama , przerabiałem w b25
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
no bo kiedy go niema , to sygnał indykcyjny się nie przemieszcza a gdy jest uszkodzony to sygnał jest słaby ale może być minimalny i silnik będzie pracował hehe nie taktuje chyba się to fachowo nazywa mniejsza z tym. To zmierz tamtego z rozrządu. A sprawdzałeś cały dolot czy szczelny ? to też lubi troch problemow zrobić. A pod kompem ją miałeś ? i coś miałem jeszcze napisać i wyleciało mi z głowy ...
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
nie umiem znalesc takiego czujnika zeby podmienic na chwile i zobaczyc, dolot jest ok bo wymienialem przepływke i gume. Przypomnisz sobie to napiszkarpiu12345 pisze:no bo kiedy go niema , to sygnał indykcyjny się nie przemieszcza a gdy jest uszkodzony to sygnał jest słaby ale może być minimalny i silnik będzie pracował hehe nie taktuje chyba się to fachowo nazywa mniejsza z tym. To zmierz tamtego z rozrządu. A sprawdzałeś cały dolot czy szczelny ? to też lubi troch problemow zrobić. A pod kompem ją miałeś ? i coś miałem jeszcze napisać i wyleciało mi z głowy ...
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
Już mi go wziął kumpel do siebie na warsztat i go pomierzy ale bede wdzieczny za te wartości! szukam teraz czy ktoś nie ma na podmianke ; pkarpiu12345 pisze:Malaj jak wrócę do domu to Ci napisze te wartość , bo jestem teraz w warsztacie i na tablecie tutaj atakuje spojrze do ksiazek tylko i napisze Ci to sobie to dzisiaj zmierzysz miernik masz ?
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
no podam Ci tylko wroce. Siedze w garazu i czekamy na czesci do innego auta i sobie przegladam fora itd. jak Ci go zmierzy to bedziesz juz wiedzial i mial pewnosc , tam jakos to bylo 1,5 Ohm on musial wskazywac , moj wskazywal 0,3 , ale dzialal czasami tylko tych czujnikow jest bardzo duzo , numery maja inne ale akresy te same , ja tak w mojej 5 szukalem a sie okazalo ze to wszystko jedno
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...