[E39] M52B20 Uszczelniacze zaworowe
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:10
- Lokalizacja: Rogów
[E39] M52B20 Uszczelniacze zaworowe
Hej, czy jest może w okolicy ktoś kto podejmuje się takich operacji jak wymiana uszczelniaczy bez zrzucania głowicy?? I ile orientacyjnie kosztuje taka impreza??
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:10
- Lokalizacja: Rogów
Szukam kogoś kto robi takie rzeczy. Większość mechaników "nie traci" czasu na takie zabawy, każdy by zrzucał głowice i po problemie. Kompletny remont dwulitrówki mija sie z celem bo za te kase lepiej wsadzic 2,8. Chciałbym podleczyć to co jest, tymbardziej ze silnik jest w dobrej kondycji poza kopceniem po odpaleniu(pod obciazeniem) no i po dluzszej jezdzie na wolniejszych obrotach jak sie go przekreci to tez pusci dymka. Stawiam na uszczelniacze bo jak ostatnio uszczelniali mi podstawe filtra to stara uszczelka kruszyła sie w rekach.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
dokładnie , mi sie tak stało hehe jeszcze w e34 zawór zniknął i głowice musiałem zdejmować ale się wtedy wkur****. Jest to do wykonania , możemy Ci to zrobić ale bez gwarancji że się uda pominąć te głowice , bo jak koledzy napisali , jak coś pójdzie nie tak , to wtedy zaczyna się kłopot
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:10
- Lokalizacja: Rogów
Ty chcesz zrobic remont glowicy...bez sciagania glowicy ;]
do tego pewnie ma byc dobrze i tanio....jednoczesnie szukasz chirurga ktory CI to zrobi a nikt nie widzi sensu takiej zabawy i ma racje...
chcesz to robic bez zrywania gory - zrob sam ;]
ja bym radzil szukac glowicy juz splanowanej - dopasowac uszczelke i przekrecic w jeden dzien wszystko
gorzej z rozpinaniem vanosa itd...kup lepiej drugie 2.0 za 10 zl od kg i tyle
do tego pewnie ma byc dobrze i tanio....jednoczesnie szukasz chirurga ktory CI to zrobi a nikt nie widzi sensu takiej zabawy i ma racje...
chcesz to robic bez zrywania gory - zrob sam ;]
ja bym radzil szukac glowicy juz splanowanej - dopasowac uszczelke i przekrecic w jeden dzien wszystko
gorzej z rozpinaniem vanosa itd...kup lepiej drugie 2.0 za 10 zl od kg i tyle
...tak znowu sie czepiam...
Nie wiem co Wy tu za [na forum nie przeklinamy] piszecie, wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy w M50/m52 to małe piwo, robiłem to wielokrotnie i nigdy zawór nie uciekł trzeba je tylko odpowiednio zabezpieczyć, nie widzę sensu zdejmować i robić kompletnego remontu bo to za duży koszt, jeszcze do 2.0 tymbardziej. Pozdro
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:10
- Lokalizacja: Rogów
Nie rozumiem po co dodajesz tego typu komentarze, ktore nic nie wnosza. W pierwszym poscie jest konkretnie sprecyzowane pytanie. Kto w regionie to robi i za ile. Cena jest istotna dlatego zeby przekalkulowac czy wogole warto. Na roznych forach jest masa informacji od ludzi ktorzy to robili. Czy kazdy na tym forum musi byc od razu mechanikiem? Mam nadzieje ze sa na tym forum osoby ktore sie pasjonuja marka i maja konkretna wiedze z ktora mogliby sie podzielic. Jasne ze to nie w zab ze mozna cos zrobic zeby zaoszczedzic kase. Masz podejscie typowe dla pseudo mechanika od wyciagania kasy. Nie znasz sie to sie nie odzywaj, swapa mozna zrobic zawsze i kazdy o tym wie. Ciekawe czy jak ktos pisze ze ma problem z szarpaniem czy brakiem mocy tez piszesz ze ma zrobic swapa. To sie nadaje do moda jako OT i tyle. Dzieki pozostałym za sugestie, w razie czego odezwe sie na prv.
skoro do mnie to odpisze...
skoro mowisz ze jest to takie proste to smialo...wymieniaj sam a nie szukaj mechanika ktory Ci to zrobi za 2.50 od sztuki...najwieksze halo to podpieranie zaworow - reszta to kosmetyka - dwie osoby spokojnie zrobia cos takiego w jeden dzien ( jedna od pilnowania zaworu )
na miejscu autora ktory chce wyraznie zaoszczedzic kase... bral bym sie za to samemu z kims ogarnietym do pomocy i tyle...poszukac tylko czym ludzie zabezpieczaja zawory przed ucieczka
mechanicy nie lubia takiej roboty - bo trzeba bardzo uwazac - nieco sie skupic - a latwiej duzo sciagnac glowice i zrobic szybciej z planowaniem - wiadomo ze ciagnie to wieksze koszty
w sumie Darex jak masz czas to skladaj koledze oferte na prv i moze sie skusi
skoro mowisz ze jest to takie proste to smialo...wymieniaj sam a nie szukaj mechanika ktory Ci to zrobi za 2.50 od sztuki...najwieksze halo to podpieranie zaworow - reszta to kosmetyka - dwie osoby spokojnie zrobia cos takiego w jeden dzien ( jedna od pilnowania zaworu )
Darex...jak sie cos robi 30 raz to wszystko jest prosteDAREX pisze:Nie wiem co Wy tu za [na forum nie przeklinamy] piszecie, wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy w M50/m52 to małe piwo, robiłem to wielokrotnie i nigdy zawór nie uciekł trzeba je tylko odpowiednio zabezpieczyć, nie widzę sensu zdejmować i robić kompletnego remontu bo to za duży koszt, jeszcze do 2.0 tymbardziej. Pozdro
na miejscu autora ktory chce wyraznie zaoszczedzic kase... bral bym sie za to samemu z kims ogarnietym do pomocy i tyle...poszukac tylko czym ludzie zabezpieczaja zawory przed ucieczka
mechanicy nie lubia takiej roboty - bo trzeba bardzo uwazac - nieco sie skupic - a latwiej duzo sciagnac glowice i zrobic szybciej z planowaniem - wiadomo ze ciagnie to wieksze koszty
w sumie Darex jak masz czas to skladaj koledze oferte na prv i moze sie skusi
...tak znowu sie czepiam...
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:10
- Lokalizacja: Rogów
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL