[E30] Woncka by Majniusz
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
[E30] Woncka by Majniusz
Witam. Od zawsze chciałem posiadać wąską lampę no i tak zrobiłem. Dotychczas jeździłem E36 touring, aktualnie E46 touring. Coś tam przy nim modziłem ale od czasu gdy po lakierowaniu dochodziło do notorycznych ocierek itp postanowiłem skończyć z inwestowaniem w auto do jazdy na codzień i sprawić sobie wąską którą będę kochał i pieścił
Po bunie przejechałem pół Polski ale było warto z fabryki wyszła jako 2.4d ale obecnie jest 1.8 M40. Szkoda że 4 gary ale chodzi ładnie więc swap zostanie ewentualnie na koniec. Docelowo mam zamiar iść w kierunku Stance'u więc ori buda +gleba + koło. W zimę rozbieranie auta i doprowadzenie budy do ładu jest trochę rudej do wytępienia ale jak na 86' nie ma źe
Z Vinu:
Art. Wartość
Numer podwozia WBAAE110900886844
Kod typu 1511
Typ 324D (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M21
Pojemność skokowa 2.40
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ARCTISBLAU METALLIC (045)
Tapicerka (0251)
Data prod. 1985-12-18
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S270A BREITERE BEREIFUNG Koła z szerokim ogumieniem
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
+
kiera M-tech I
Fotele ori nie przetarte
demontowalny hak
lotka na tylnej klapie
springi -40
Mam nadzieję, że obecność na forum pomoże mi w odbudowie kożystając z Waszej wiedzy
Na bierząco będę się dzielił z postępami prac
Po bunie przejechałem pół Polski ale było warto z fabryki wyszła jako 2.4d ale obecnie jest 1.8 M40. Szkoda że 4 gary ale chodzi ładnie więc swap zostanie ewentualnie na koniec. Docelowo mam zamiar iść w kierunku Stance'u więc ori buda +gleba + koło. W zimę rozbieranie auta i doprowadzenie budy do ładu jest trochę rudej do wytępienia ale jak na 86' nie ma źe
Z Vinu:
Art. Wartość
Numer podwozia WBAAE110900886844
Kod typu 1511
Typ 324D (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M21
Pojemność skokowa 2.40
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ARCTISBLAU METALLIC (045)
Tapicerka (0251)
Data prod. 1985-12-18
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S270A BREITERE BEREIFUNG Koła z szerokim ogumieniem
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
+
kiera M-tech I
Fotele ori nie przetarte
demontowalny hak
lotka na tylnej klapie
springi -40
Mam nadzieję, że obecność na forum pomoże mi w odbudowie kożystając z Waszej wiedzy
Na bierząco będę się dzielił z postępami prac
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 10:03 przez MaryjuszTour, łącznie zmieniany 1 raz.
[/
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Też tak mówiłem dopóki nie przekonałem się o praktyczności sedana A w e30 nie robi to takiej różnicy jak w e36.Marcin pisze:Chociaż kupejka dałaby więcej radości
Wygląda na zadbany egzemplarz, jeżeli podłoga zdrowa warto modzić. Szkoda, że mały silnik ale ważne, że zdrowy. Z wyposażenia nic więcej nie ma ?
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Wygląda na bardzo zdrową, chromy chyba jak nowe. Trochę dopieścić i będzie służyła. Gratuluję.
BMW E46 320d by Kanar
/viewtopic.php?t=16634
/viewtopic.php?t=16634
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
No będziesz potrzebował wiele samozaparcia Wiem to po swojej, jak jedno zrobię, zepsuje, odpadnie, zaświeci się drugie
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT