BMW E30 325e by Alexof
Szkoda mi go było wysyłać na padający dość mocno deszcz Nie sądzę aby prędko zostały nagrane takie filmiki tym autem
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Tak aktualnie wygląda blok z ety:
Będzie jeździł dalej w wąskiej ecie z turbo, moc - 370 koni, 460Nm.
Będzie jeździł dalej w wąskiej ecie z turbo, moc - 370 koni, 460Nm.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Nie mam pojęcia, pierwszy raz w ogóle widziałem auto. Gościu z Płońska, niedaleko Warszawy.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Parę fotek z niedzieli przed spotem. Autko jeździ, w piątek przygotowania do SCP. Mam nadzieję, że uda się włożyć BH, przyciemnić szyby, wymontować ori pasy i polerka. Co z tego wyjdzie zobaczymy. Po SCP wpadają nowe elementy zawieszenia w postaci drążków, gum, sworzni itp.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Widzę że działasz ostro przy aucie, a i plany spore. Dobrze że wreszcie jest okazja do spotkania. Chętnie zobaczę jak to już wszystko wygląda.
BMW E46 320d by Kanar
/viewtopic.php?t=16634
/viewtopic.php?t=16634
Szału nie ma jak to powiadają, potrzeba jeszcze miesięcy aby auto nabrało konkretnego wyglądu
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Ostatnio zmieniony 2013-09-09, 21:37 przez Alexof, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Wczoraj przyszło parę rzeczy. Jutro zagubione gumy do wahacza i w przyszły poniedziałek montujemy.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Papucie muszą być Coś czułem, że Kaper pierwszy do tego się dowali haha
Sebek, przyszly pon, 23 bo dzisiaj wizyta u dyrka
Kolebka, ostatnio przejechałem je preparatem do felg i machałem dość konkretnie ale w wiekszości przypadku lakier jest do bani i schodzi... Przez zimę je pomaluje i będą od razu lepiej wyglądały. Zastanwiam się czy zostawić srebrny czy może jakaś biel? Co do zderzaka, halegenów itd to na razie są inne priorytety. Trzeba szporować na nowy akum i mam nadzieję zostanie też $$ na ogarnięcie rdzy pod autem.
Moloch, gleba może na wiosnę jak dobrze pójdzie. Najpierw chcę mechanicznie doprowadzić do ładu, później rdza, ewentualnie malowanie a później będę bawił się w gwinty
Sebek, przyszly pon, 23 bo dzisiaj wizyta u dyrka
Kolebka, ostatnio przejechałem je preparatem do felg i machałem dość konkretnie ale w wiekszości przypadku lakier jest do bani i schodzi... Przez zimę je pomaluje i będą od razu lepiej wyglądały. Zastanwiam się czy zostawić srebrny czy może jakaś biel? Co do zderzaka, halegenów itd to na razie są inne priorytety. Trzeba szporować na nowy akum i mam nadzieję zostanie też $$ na ogarnięcie rdzy pod autem.
Moloch, gleba może na wiosnę jak dobrze pójdzie. Najpierw chcę mechanicznie doprowadzić do ładu, później rdza, ewentualnie malowanie a później będę bawił się w gwinty
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT