Witam! Chciałbym się dowiedzieć co nie co o e60. Interesuje mnie sedan w manualu no i diesel.
Jaki silnik warto wybrać?? 2.0, 2.5 czy 3.0l??
Niby nowsze auta, a dużo złego o nich wyczytałem.. Co się w nich głównie psuje, jakie usterki są najczęstszymi??
Doczytałem że wadami są psujące się turbo, jakaś wada kolektora ssącego, koło pasowe, pękający kolektor wydechowy, problem z tylną klapą (przetarte przewody), konwerter (ale to w automatach), dpf(???), sterownik świec itd... Nie wiem ile w tym prawdy, licze że Wy mi powiecie.
Wygląda na to, że e60 to taka skarbonka bez dna, czy się myle?? Czy w takim razie warto kupować ten model??
Jeszcze jedna sprawa, bo przymierzam się kupić to auto w Niemczech ale jak tam patrze to te auta mają po 200-300tyś km przebiegu... Rozumiem, że te w PL mają kręcone liczniki, ale czy kupując auto z takim przebiegiem to nie strach, że po pierwszym domowym serwisie oczy nam wyskoczą ile musimy kupić..???
Mity o e60
Czyli wszystko o akcyzie, podatkach, ubezpieczeniach, prawie drogowym, porównania modeli, czy warto kupić BMW Exx, gadżety, ciekawostki, historia,nowości itp.
Przejdź do
- Przywitaj się
- ↳ REGULAMIN
- ↳ Przywitaj się
- ↳ Galeria BMW
- ↳ Zrób to sam
- ↳ Polecane lub niepolecane warsztaty, fachowcy, sklepy itp
- Klub
- ↳ Gadżety klubowe
- ↳ Spotkania, zloty, imprezy
- ↳ Archiwalne galerie naszych BMW
- BMW TEAM SLASK
- ↳ Mechanika & Eksploatacja
- ↳ Elektryka
- ↳ Car Audio
- ↳ Tuning i stylizacja
- ↳ Wokół BMW
- ↳ Nasze BMW
- Różne, najróżniejsze
- ↳ Off topic
- ↳ Przydatne linki
- ↳ Uwagi, wnioski, skargi i zażalenia
- ↳ k64 BMW garage & performance
- Giełda
- ↳ Sklepik BMW TEAM SLASK
- ↳ Sprzedam
- ↳ Kupię
- ↳ Czarna lista
- ↳ Usługę wykonam
- ↳ Zlecę usługę
- ↳ tuningshop24.pl
- Inne
- ↳ Gorilla electronics - diagnostyka, kodowanie, kluczyki, chiptuning, adaptacje VIN
- ↳ UBEZPIECZENIA
- ↳ II Zlot BMW Team Slask 2009
- ↳ III Zlot BMW Team Slask
- ↳ Fotorelacje ze Spotów
- ↳ Pomoc w Zakupie
- ↳ Zaprzyjażnione kluby