Witam
Dziś po pracy chciałem normalnie udać się do domu swoim samochodem.
Gdy przekręciłem kluczyk, samochód odpalił, doszedł do około 900 obrotów po czym zgasł (pochodził może z 3 sekundy).
W zeszłym tygodniu, wymieniłem olej, filtr paliwa oraz filtr oleju.
Zauważyłem, że po wymianie, obroty na biegu jałowym wzrosły na około 850-900, wcześniej falowało od 500 do 800.
Moje odczucia wiążą się z pompą paliwa, czy jest jeszcze jakaś inna opcja ?
Samochód nie odpala, kreci normalnie, obecnie stoi u mechanika (dojazd na linie)
BMW e36/318i
1995 r.
1.8 benzyna.
[E36] Nie odpalił..
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Sam sobie odpowiedziałeś na pytaniesaneczek pisze:Chciałem plus minus się czegoś dowiedzieć lub czego mogę się spodziewać, pompa paliwa, czujnik wału albo Bóg wie co jeszcze..
Nikt z nas nie jest tu wróżką, auta diagnozuje się fizycznie
Mam tylko prośbę, żeby nie był to kolejny temat bez sensu i rozwiązania:
Daj znać co było w Twoim samochodzie nie tak, skoro już i tak stoi u mechanika.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734