Witajcie, nie mam już siły i brak mi koncepcji na rozwiązanie tego problemu.
Auto e46 m54b25 - autem przyjechałem z DE na kołach , pod kompem wyszedł błąd czujnika wałka rozrzady SSĄCY , wymieniłem na FEBI, po miesiącu zaczeły oborty falować miedzy 500-1200obr ...ale tylko na lpg ...myslalem ze to zle ustawienie gazu powoduje falowanie , przelaczalem na benzyne i bylo ok , po czasie ok . pazdziernika zaczely sie problemy na benzynie..odlaczylem przeplywke by wyeliminowac jej bład ...chodzil lepiej ale tez do czasu ...;/ falowanie było lecz nie takie "agresywne", kupiłem ori czujnik ssacy, bo czasy wtryskow były rożne i cały czas błedy sond, wymieniłem na czujnik ORI , silnik nabrał mocy, spalanie lepsze, ale po 3ech dniach jazdy znow spotkałem sie z falowaniem jak czesniej ...podpinam kompa, otrzymuje takie błedy :
190 EVAP -Reed Przełącznik Otwarty lub napięcie za kat Bank 1 (MS43)
191 EVAP -Reed Przełącznik Zamknięty lub napięcie za kat Bank 2 (MS43)
215 Lambda Czujnik bank 1 lub ASC / MSR / EML Interfejs nie jest wiarygodny
wchodze w śmietnik i znow to samo ....po wyczyszczeniu "smietnika" wracaja te same bledy ...
bledy ze smietnika po rozszyforwaniu :
90 temperatura spalin przed kat Conv - Bank 1
91 temperatura spalin przed kat Conv - Bank 2
92 temperatura spalin za kat Conv -Bank 1
93 temperatura spalin za kat Conv -Bank 2
133 CAN sygnał ASC -opóźnienie
52 Zawór elektromagnetyczny -Klapa spalin
Ehh...nikt juz nie wiem w mojej okolicy za co sie wziasc ...
odma z przewodami wymieniona,swiece,...(przepustnica , korkowiec , wyczyszczone ....)
BMW e46 325i m54b25 oborty faluja ...HELP !
M54...extra sprawa...po pierwsze to skasuj adaptacje na zgaszonym silniku i odpalonym zaplonie jednoczesnie po skasowaniu naciskaj powoli pare razy pedal gazu od pionu do podlogi ( tak ze 3-4 razy ) dla adaptacji przepustnicy - powinno pomoc na 215 Lambda Czujnik bank 1 lub ASC / MSR / EML Interfejs nie jest wiarygodny
patrzac na te bledy kluczem do wszystkiego jest wg mnie to: 52 Zawór elektromagnetyczny -Klapa spalin - tyle tylko ze nie wiem o co chodzi...bo nie powinno byc egr wiec jaka klapa spalin....dziwny blad...z tego co wiem pompy do EGR itd znajdowaly sie tylko dla usa i chyba czesciowo w UK
patrzac na te bledy kluczem do wszystkiego jest wg mnie to: 52 Zawór elektromagnetyczny -Klapa spalin - tyle tylko ze nie wiem o co chodzi...bo nie powinno byc egr wiec jaka klapa spalin....dziwny blad...z tego co wiem pompy do EGR itd znajdowaly sie tylko dla usa i chyba czesciowo w UK
...tak znowu sie czepiam...