Witam chciałbym się dowiedzieć czy dużo jest roboty z tymi operacjami i jak to wygląda od spodu bo nawet nie wiem a szukałem na google i dobrego schematu znajść nie potrafie ;(
Ja na Twoim miejscu kupiłbym takie coś : http://allegro.pl/rura-wydechowa-zamias ... 44164.html Tamten kawałek sobie dorobisz na spokojnie, moim zdaniem ten jest najciężej, aczkolwiek jest to wykonalne wątpie, że znajdziesz jakiś schemat.
wtrące swoje 3 grosze odnośnie przelotu. Otóż po wstawieniu końcowego tłumika przelotowego RM t76C znacznie spadł mi moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów i do tego niemiłosiernie buczał przy obciążeniu. Po zatkaniu jednego wylotu wszystko wróciło do normy. Wygląda na to ze spaliny muszą mieć swoją odpowiednią prędkość wylotową . Aa dodam ze nie mam zadnego kata.
Ostatnio zmieniony 2014-01-17, 20:23 przez adibas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie mam pojęcia,niech wypowie sie ktos kto juz miał stycznosc z takim modem ale podobno dynamika polepsza sie. Moze u mnie po prostu tłumik wprowadzał jakies zawirowania.
Po modzeniu z wydechem przydalaby sie remapa ,pozatym koncowy tlumik a przelot to roznica..... Byles mierzyc auto na hamowni ze mowisz ze ci moment spadl?
Końcowy tłumik wstawiłem przelotowy,srodkowy tez orginał przelotowy i bez katów wiec zasada działania ta sama. Opieram sie na swoich odczuciach,moment obrotowy minimalnie spadł do 2 tys. ale wyczuwalny był lag w tym zakresie. Po zdławieniu jest wyczuwalna poprawa.
a jaki masz silnik??:> bo z tego co słyszałem to podobno 2.5 bez kata pieknie brzenczy... ja ma 2.0x2vanos i sie zastanawiam czy jak wytne kata czy bd mi tak brzenczec...?