[E34] Blondi_Beemka e34 525i
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 157
- Rejestracja: 2010-12-19, 21:53
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 157
- Rejestracja: 2010-12-19, 21:53
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 157
- Rejestracja: 2010-12-19, 21:53
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 157
- Rejestracja: 2010-12-19, 21:53
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 157
- Rejestracja: 2010-12-19, 21:53
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jakiś czas temu dotarła paczka, a w niej:
wahacze dół aluminium, łączniki stabilizatora, ori emblemat/napis 525 i . dostałam od Przemo pod choinkę kalendarz model 1:41 bmw x6, zapaszek .
no i rozkręcamy wszystko
razem z pomocnikiem
a tu porównanie, poprzedni właściciel poleciał po kosztach i założył stalowe wahacze- powinny być alu i takie wpadły.
no i po wymianie jest tak:
oczywiście śruby przy tulejach wahaczy dokręcone tak jak powinny być dopiero po opuszczeniu auta na ziemię.
Natomiast w następnym miesiącu wpadły :
wahacze górne oraz 4 końcówki drążków kier.
tutaj już częściowo wymienione.
każda końcówka była innej firmy jedna nawet anonimowa- bez
wahacze też bardzo dziwne oznaczenia miały, a rozklekotane były do granic możliwości.
No i wszystko na swoim miejscu założone.Było nieźle zapieczone, pordzewiałe gwinty itd,
wszystkie miejsca zabezpieczone pasta miedziana w spray'u
Kolejnym krokiem było zrobienie zbieżności u chłopaków : przy ulicy gen. Andersa 86a sosnowiec.
sprytnie sobie radzą- polecam.
Po wymianie wszystkich w/w elementów błoga cisza w zawieszeniu.
zero stuków, puków, bunia prowadzi się o niebo lepiej.
w między czasie końcem lata było troszkę zabiegów usuwania korozji rantów drzwi i progów.
wyczyszczone, odtłuszczone, anty korozja kilka warstw. Pozostaje zamalować pod kolor.Póki co założone z powrotem nakładki progowe Mtechnika
Przyjdzie wiosnę trzeba będzie iść dalej w temat korozji, klapa bagażnika i inne zakamarki.
Na dniach do wymiany filtr gazu i jego regulacja. Foto niebawem.
Trzeba jeszcze rozebrać, obejrzeć lampy przód- słabo oddają światło.
wahacze dół aluminium, łączniki stabilizatora, ori emblemat/napis 525 i . dostałam od Przemo pod choinkę kalendarz model 1:41 bmw x6, zapaszek .
no i rozkręcamy wszystko
razem z pomocnikiem
a tu porównanie, poprzedni właściciel poleciał po kosztach i założył stalowe wahacze- powinny być alu i takie wpadły.
no i po wymianie jest tak:
oczywiście śruby przy tulejach wahaczy dokręcone tak jak powinny być dopiero po opuszczeniu auta na ziemię.
Natomiast w następnym miesiącu wpadły :
wahacze górne oraz 4 końcówki drążków kier.
tutaj już częściowo wymienione.
każda końcówka była innej firmy jedna nawet anonimowa- bez
wahacze też bardzo dziwne oznaczenia miały, a rozklekotane były do granic możliwości.
No i wszystko na swoim miejscu założone.Było nieźle zapieczone, pordzewiałe gwinty itd,
wszystkie miejsca zabezpieczone pasta miedziana w spray'u
Kolejnym krokiem było zrobienie zbieżności u chłopaków : przy ulicy gen. Andersa 86a sosnowiec.
sprytnie sobie radzą- polecam.
Po wymianie wszystkich w/w elementów błoga cisza w zawieszeniu.
zero stuków, puków, bunia prowadzi się o niebo lepiej.
w między czasie końcem lata było troszkę zabiegów usuwania korozji rantów drzwi i progów.
wyczyszczone, odtłuszczone, anty korozja kilka warstw. Pozostaje zamalować pod kolor.Póki co założone z powrotem nakładki progowe Mtechnika
Przyjdzie wiosnę trzeba będzie iść dalej w temat korozji, klapa bagażnika i inne zakamarki.
Na dniach do wymiany filtr gazu i jego regulacja. Foto niebawem.
Trzeba jeszcze rozebrać, obejrzeć lampy przód- słabo oddają światło.