[E38] 7Er Diesel :3
[E38] 7Er Diesel :3
Witam.
Byłem posiadaczem e36 w najgorszym silniku, e34 m50b20 a teraz e38 w Tds'ie
Auto w stanie dobrym, automat bardzo dobry silnik teraz dostał pompe nową, do tego przegląd i świeczki. Pali i jedzie jak trzeba.
Zrobiłem też przewody turbo, bo ich nie było :O
Model description: 725tds
Market: Europa
Type: GE01
E-Code: E38
Chassis: Limousine
Steering: links
Doors: 4
Engine: M51D25TÜ - 2,50l (105kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: automatisch
Body Color: Oxfordgruen Metallic (324)
Upholstery: Standardleder/englischgruen (N6EG)
Production date: 09.11.1997
Assembled in: Dingolfing
Wnetrze też zadbane, zielona skóra, tv, podgrzewane koło kierownicy czy podwójne szyby.
Vin:
S214A Automatische-Stabilitäts-Control (ASC+T) Automatic stability control (ASC+T)
S260A Seitenairbag für Fahrer/Beifahrer Side airbag for driver/passenger
S262A ITS-Kopfairbag ITS - Head airbag
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control
S806A Dritte Bremsleuchte Third stoplamp
S248A Lenkradheizung Steering wheel heater
S278A BMW LM Rad BMW Styling BMW LA wheel BMW Styling
S302A Alarmanlage Alarm system
S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S339A Shadow-Line Shadow-Line
S352A Isolierdoppelverglasung Insulating double-glazing
S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical
S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear
S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours
S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S438A Edelholzausführung Fine wood trim
S441A Raucherpaket Smoker package
S456A Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S522A Xenon-Licht Xenon Light
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S629A Autotelefon D-Netz mit Kartenleser vorne Car telephone (GSM) w card reader, front
S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs
S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP
L811A Länderausführung Belgien National version Belgium
S854A Sprachversion französisch Language version French
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation
S886A Bordliteratur holländisch On-board vehicle literature Dutch
S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory
S473A Armlehne vorne Armrest front
S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
S602A Bordmonitor mit TV On-board monitor with TV
S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer
Ogólnie auto takie jak trzeba, musze dokupić zmieniarke USB, poprawić audio i inne rzeczy.
Auto zagości u mnie dłużej :3 Plany też mam tylko ze narazie trzeba ogarnąc pare wycieków silnika i łączniki stabilizatora, do tego podsufitke i inne bajery
Foteczky:
Byłem posiadaczem e36 w najgorszym silniku, e34 m50b20 a teraz e38 w Tds'ie
Auto w stanie dobrym, automat bardzo dobry silnik teraz dostał pompe nową, do tego przegląd i świeczki. Pali i jedzie jak trzeba.
Zrobiłem też przewody turbo, bo ich nie było :O
Model description: 725tds
Market: Europa
Type: GE01
E-Code: E38
Chassis: Limousine
Steering: links
Doors: 4
Engine: M51D25TÜ - 2,50l (105kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: automatisch
Body Color: Oxfordgruen Metallic (324)
Upholstery: Standardleder/englischgruen (N6EG)
Production date: 09.11.1997
Assembled in: Dingolfing
Wnetrze też zadbane, zielona skóra, tv, podgrzewane koło kierownicy czy podwójne szyby.
Vin:
S214A Automatische-Stabilitäts-Control (ASC+T) Automatic stability control (ASC+T)
S260A Seitenairbag für Fahrer/Beifahrer Side airbag for driver/passenger
S262A ITS-Kopfairbag ITS - Head airbag
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control
S806A Dritte Bremsleuchte Third stoplamp
S248A Lenkradheizung Steering wheel heater
S278A BMW LM Rad BMW Styling BMW LA wheel BMW Styling
S302A Alarmanlage Alarm system
S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S339A Shadow-Line Shadow-Line
S352A Isolierdoppelverglasung Insulating double-glazing
S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical
S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear
S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours
S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S438A Edelholzausführung Fine wood trim
S441A Raucherpaket Smoker package
S456A Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S522A Xenon-Licht Xenon Light
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S629A Autotelefon D-Netz mit Kartenleser vorne Car telephone (GSM) w card reader, front
S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs
S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP
L811A Länderausführung Belgien National version Belgium
S854A Sprachversion französisch Language version French
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation
S886A Bordliteratur holländisch On-board vehicle literature Dutch
S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory
S473A Armlehne vorne Armrest front
S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
S602A Bordmonitor mit TV On-board monitor with TV
S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer
Ogólnie auto takie jak trzeba, musze dokupić zmieniarke USB, poprawić audio i inne rzeczy.
Auto zagości u mnie dłużej :3 Plany też mam tylko ze narazie trzeba ogarnąc pare wycieków silnika i łączniki stabilizatora, do tego podsufitke i inne bajery
Foteczky:
Ostatnio zmieniony 2014-04-10, 18:23 przez m4tig, łącznie zmieniany 1 raz.
Zacznij czytać ze zrozumieniem to nie bd tak gadałdzemik86 pisze:jesli M50B20 jest najgorszym silnikiem ??? to miales chyba kibel pod maska nie silnik ja tym silnikiem zrobilem prawie 50000 tys km i nigdy mnie zawiodl w trasie zadnej awarii ale silnik byl zdrowy
Kolega napisał e36 z najgorszym silnikiem, następnie miał e34 z m50 pod maską.
No za ten hajs nie ma co narzekać, ale przecież moje Tico w którym brakowało oleju (jak się okazało po sprzedaży) musi ze świateł killować takie e38 z tdsem pod maską
Na twoim miejscu to bym nie robił tych wycieków silnika, tylko kupił jakiś większy na swapa
Ten sam który skonstruował V12PRIMO pisze:ja sie zastanawiam który inżynier z Bawarii wpadł na pomysł tego silnika, w tej budzie
Po foto widac że ładna sztuka za fajną kasę nic tylko dbać o motorownie trzymać bude i toczyć się bo 260 NM nie jest pociskiem w tej budzie ale całkiem sympatycznie się zbiera
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Raczej ten sam idiota ktory wymyslil e36 i e46 compacty. Poprostu uznali ze robia za duzo swietnych aut i silnikow wiec dla zartu zrobili compacty i tdsa.German pisze:Ten sam który skonstruował V12PRIMO pisze:ja sie zastanawiam który inżynier z Bawarii wpadł na pomysł tego silnika, w tej budzie
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Ja spotkałem kiedyś E34 518, autko paliło trochę ponad tyle co powinna spalić wersja 2.0 a pod pokrywą silnika zmieścił by się jeszcze jeden taki silnikMystic888 pisze:Raczej ten sam idiota ktory wymyslil e36 i e46 compacty. Poprostu uznali ze robia za duzo swietnych aut i silnikow wiec dla zartu zrobili compacty i tdsa.German pisze:Ten sam który skonstruował V12PRIMO pisze:ja sie zastanawiam który inżynier z Bawarii wpadł na pomysł tego silnika, w tej budzie
Wracając do tematu ... tutaj ze spalaniem może być podobna sprawa.
Śmigałem tym cały dzień jak moje stało u mechaniora.
Większość po miastach śląska rozwoziłem ubezpieczenia wtedy.
Średnie spalanie cały czas między 11-12,5 litrów ropy na 100 km
Zależy jak mocno się jeździło.
Tak samo było jak miałem e36 1,6 to po mieście spalała mi z 10-11 litrów ;P
Kupiłem 2,8 e46 i po mieście spala 10-12 litrów Litr różnicy a frajda dużo większa.
Jak jeździłem dziennie do Katowic na studia, to wiadomo że nie pędziłem na złamanie karku tylko raczej na spokojnie żeby nie spalać niepotrzebnie dużych ilości paliwa to 2,8 potrafi 8 litrów spalić na autostradzie jadąc 120 cały czas na spokojnie
Większość po miastach śląska rozwoziłem ubezpieczenia wtedy.
Średnie spalanie cały czas między 11-12,5 litrów ropy na 100 km
Zależy jak mocno się jeździło.
Tak samo było jak miałem e36 1,6 to po mieście spalała mi z 10-11 litrów ;P
Kupiłem 2,8 e46 i po mieście spala 10-12 litrów Litr różnicy a frajda dużo większa.
Jak jeździłem dziennie do Katowic na studia, to wiadomo że nie pędziłem na złamanie karku tylko raczej na spokojnie żeby nie spalać niepotrzebnie dużych ilości paliwa to 2,8 potrafi 8 litrów spalić na autostradzie jadąc 120 cały czas na spokojnie