e34 kąt wtrysku

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
lol3ks
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2013-09-03, 21:54
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

e34 kąt wtrysku

Post autor: lol3ks »

Witam

szukam kogoś w okolicach Jastrzębia Zdroju z zegarem do ustawienia kąta wtrysku :)

oczywiście za przysługę zapłacę :)

pozdrawiam.
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Jeśli pytasz o 2,5 TDS'a to teraz z racji przebiegu mało kto ustawia te silniki na zegar, większość na słuch. Mój np po ustawieniu na zegar w ogóle nie jechał i strasznie klepał, a po ustawieniu na słuch zapierdzielał :)
lol3ks
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2013-09-03, 21:54
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lol3ks »

problem mam z odpalaniem na ciepło mimo zwiekszonej dawki rozruchowej przez Bagora.. na zimno pali na dotyk a na ciepło kręci... z tym ustawianiem na słuch może w takim razie ktoś pomoże? :P
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

A może tłokorozdzielacz pompy już do roboty i dlatego nie odpala na ciepłym. Zrób test z butelką wody albo z odpiętym czujnikiem temperatury.
lol3ks
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2013-09-03, 21:54
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lol3ks »

czujnik temperatury w pompie czy w silniku?
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

lol3ks, Miałem kilka TDS-ów i każdego wcześniej lub później dopadła ta sama bolaczka odpalanie na ciepłym i każdy kto jest w temacie również TDS-ik, wie jak się to zakończy czyli wymiana na używkę lub kosztowna regeneracja kompletnej pompy temat nie raz był poruszany na forum oraz sam nie jednokrotnie w realu ustawianie konta wtrysku zakończy się przy tych objawach znacznym wzrostem spalania bo trzeba zwiększyć dawkę :wink: Zakup modułu odwlecze w czasie nikt nie da ci konkretnej daty kiedy przestanie sobie z tym radzić ten wynalazek :wink: Z reguły jestem za mniej inwazyjnymi w portfel naprawami ale nie w tym wypadku możemy stać kombinować radzić i tak będzie tylko jedno rozwiązanie :smile:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
lol3ks
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2013-09-03, 21:54
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lol3ks »

German, w takim razie pozostaje mi odpiecie czujnika i szukanie pompy :) gdzie znajde ten czujnik? czy tłokorozdzielacz z pompy hdk bedzie pasowal do pompy edc?
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Nastawniki na pewno nei są zamienne a co do tłokorodzilaczy trzeba by poszukać nr ogr. Z całkowicie odpiętym czujnikiem też nie możesz jeździć bo silnik będzie jeździł na "ssaniu" ja sobie zrobiłem przełącznik którym przed odpaleniem wyłączałem czujnik a potem włączałem :)
ODPOWIEDZ