Problem zawieszeniem

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
mckefir
Zaawansowany forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 2012-08-29, 15:35
Lokalizacja: Nowa Wie� / Mierz�cice

Problem zawieszeniem

Post autor: mckefir »

Witam Mój problem polega natym że wymieniałem koncówki drązków wraz z drązkami kierownicy. Oraz piastę z łożyskiem w przednim kole ponieważ wulkanizator ZEPSUŁ mi gwint w piascie.

Wszystko poskładane dokręcone zbieżność ustawiona tylko ciągle przy hamowaniu puka mi w lewy kole tam gdzie wymienialiśmy piaste. tylko przy hamowaniu, wczesniej niebyło tego piasta nówka sztuka. Tarcze po zdjęciu przeczysciliśmy od środka . Zacisk niebył ruszany . Do tego jeszcze kierownica lekko wibruje powyżej 80km. Byłem na szarpakach i wyszło jeszcze , że mam do wymiany tuleje wachaczy bo sa już tam luzy. Ale czy to powoduje takie wibracje kierownicy i stuki w lewym kole przy hamowaniu??.




Pewnych słów nie używamy na forum ;)
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez mckefir, łącznie zmieniany 2 razy.
Frost
Zaawansowany forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 2012-12-11, 22:54
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Frost »

Raczej objawy jakby powodowało to źle wyważone koło, ale skoro wcześniej tego nie było to nie wiem.
Gabrielo
Maniak forumowy
Posty: 1019
Rejestracja: 2011-11-11, 15:22
Lokalizacja: Rudnik
Kontakt:

Post autor: Gabrielo »

Piasta nówka sztuka używana, czy nówka sztuka nówka?
Jak ja miałem wybitą zewnętrzną tuleję wahacza w prawym przednim kole, to wibrowało w okolicach 100km/h, po wymianie spokój, a zbieżności jeszcze nie mam zrobionej..
Nawet przy "niedokręconym" kole wibruje kierownica (sprawdź, czy masz dokręcone śruby).
W poprzedniej buni, przy skręcaniu i równoczesnym hamowaniu w prawo wibrowała mi kierownica, okazało się, że mam amortyzator do wyrzucenia, więc jak narazie ciężko coś powiedzieć... To jest tak, jakby lekarz leczył przez telefon... :razz:
Mariuszo86
Zaawansowany forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Mariuszo86 »

Wibracje kierownicy są w przedziale 80-120 km/h. Nie dokręcone koło to chyba jak ręcznie koła odkręcasz bo ja nie spotkałem się jeszcze by pistoletem mi słabo dokręcili. Wymień końcówki wahacza i ciesz się jazdą
" .... i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony, spytał o nasze zarobki - usiadł i zapłakał.. "
Obrazek
karpiu12345
Zaawansowany forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
Lokalizacja: SBL

Post autor: karpiu12345 »

z tą wibracją to jest temat rzeka. ja w e34 miałem tak ze miałem pierścienie centrujące plastikowe i był taki objaw jak piszesz , później kolega dotoczył mi metalowe ostało. brat natomiast wymieniał wszystko po kolei i dostawało wibracji przy 90 km/h okazało się łożysko Macphersona :)szarpaki nie zawsze wszystko pokażą. ostatnio robiłem e38 z takim samym objawem , okazała się tuleja wspornika drążka kierowniczego :) najlepiej to nie szarpaki , a zejść do kanału "brecha" w dłoń i próbować :) a jak nie to wymienić wszystko , tylko z reguły nie to co trzeba ;) ciężko stwierdzić tak na odległość niestety.
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
mckefir
Zaawansowany forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 2012-08-29, 15:35
Lokalizacja: Nowa Wie� / Mierz�cice

Post autor: mckefir »

Piasta nówka sztuka. nie używka. Dzwine że powymianie piasty tak się dzieje obojetnie czy nacisne hamulec mocno czy lekko to jest tutuutut:D. Kurde niewiem przed założeniem nowej piasty niemiałem tego . Niewiem przy ściaganiu tarcza sie pokrzywiła czy co. Nawet młotka nie używaliśmy bo 3 miesiące temu zakładałem nowe ate power disk. Na ładnie wyczyszoną piaste. A teraz takie klocki. Jak sprawdzić czy piasta ta jest dobra?. Czy to przeznią . Przejechałem dziś się z mechanikiem to mówił tak jak by tarcza była krzywa. Ale nie trzepie kierownicą przy hamowaniu.
Remix
Małopiszący
Posty: 7
Rejestracja: 2014-04-10, 18:15
Lokalizacja: SBL

Post autor: Remix »

witaj i zobacz czy masz dokręcony zacisk hamulcowy albo czy nie masz zbyt wielkiego luzu na klockach ale pierwsze sprawdz zacisk pozdrawiam
ODPOWIEDZ