mianowicie. Podczas wymiany tej uszczelki i po wyjęciu wtrysków zapowietrzył się układ paliwa , przy odpowietrzaniu z autopsji wiem ze pompa progowa dostaje po "dupie" w sensie ze "szarpnie" na sucho. Zdziwił mnie ekran INPY jak przed wymiana pompa miała 4.2 bara , a po wymianie 0,94

dalo mi to do myślenia. Odpiąłem waz z filtra z "ataku" podpinając barometr do paliwa pompa pokazała 3,5 brara. Wiec mowie ok

okazało się jednak ze ona tloczy paliwo ale nie równo, sprawdziłem to przedłużając waz z ataku o 2m i włączyłem zapłon , pompa nie dawała ciśnienia równo tylko takimi skokami

jak by chlapało a nie podawało

a wiec ukręcił się wirnik w pompie progowej. Takze jak ktos ma problem z 3 litrowa jednostka diesla to smialo pisac i dzwonic , bo poznalem juz prace wszystkiego co tam jest mozliwe hehe nawet otworzylem wtrysk i sprawdzilem co w nim jest , pompe wtryskowa etc.

nawet zaworki powrotne cisnieniowe rozebralem w czesci pierwsze

grunt ze problem rozwiazany a wszystko zbieg okolicznosci ze pompa dostala przy wymianie uszczelki

BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...