Rimsy będą na sprzedaż pod koniec sezonu, na następny szykuje się jakaś 19" w kombinacji raczej 9J i 10J, chce spełnić moje marzenie, czyli auto ma być po prostu "seryjne" ale mega miażdżyć kołem. Oczywiście spas na piczy kłak i srogie obniżenie, myślę, że uda mi się zrealizować ten plan i w duszy na to licze
auto naprawde świetnie wygląda, te ciemne kierunki dają ciekawy efekt wielki plus za ten nowy pomysł - auto niby seryjne a przyciąga uwagę, powodzenia życzę
Ok, tak więc sprawy potoczyły się trochę inaczej. Ostatnio wystawiłem orientacyjnie moje s.135, po paru dniach znalazł się kupiec, przyjechał i wziął, a ja dziś pojechałem po nowy nabytek... Ori s. 32, 8J i 9J. Musze dokupić oponki 205/40 i 215/40
Ostatnio zmieniony 2014-05-23, 18:32 przez Sebek#13, łącznie zmieniany 1 raz.
Fajnie. Tym razem będzie rant Będziesz zmieniał kolor?? Mnie też chodzi po głowie zmiana Jak znajdziesz czas zajrzyj do mojej galerii i powiedz które lepsze.
Opony zamówione, 205/35 i 215/35. Z tyłu muszę wymienić tuleję wahacza (tam gdzie reguluje się negatyw) przy okazji ustawić go na max, potem umówić się na rolowanie nadkoli i wszystko spasować
Panowie, chyba mam problem z kalibracją wskaźnika temperatury. Ostatnio sobie jadę i zauważyłem, że wskazówka zaczyna się za bardzo wychylać, dojechałem do domu, sprawdziałem temperature inpą i była prawidłowa, zgasiłem samochód a wskazówka opadła, ale tylko ponad niebieskie pole. Mam pytanie, co się mogło popierniczyć?