Aaaa to Twoje auto stalo
Felgi bardzo ciekawe, ale balbym sie parkowac przy kraweznikach. jedyne co mi sie nie podoba to te niebieskie szyby. A tak ogolnie to calkiem wporzo samochod.
E46 320d by Frost
Koło serio wygląda w rzeczywistości dobrze. Nad folią pomyślę, a kierunki jak będą w dobrej cenie to się zakupi.
No moje stało. Też się boję przy krawężnikach stawać, dlatego jadę dalej zawsze Taki urok autaAaaa to Twoje auto stalo
Felgi bardzo ciekawe, ale balbym sie parkowac przy kraweznikach. jedyne co mi sie nie podoba to te niebieskie szyby. A tak ogolnie to calkiem wporzo samochod.
Dzisiaj przy -9,5C (niestety nie ma czasu kiedy indziej) wymieniałem klocki. Wkurzało mnie to, że zaświeciła się żółta kontrolka z klocków. No niestety, przy wymianie klocków okazało się, że uszkodzony jest czujnik zużycia klocków (urwany jeden kabelek + ta "okładzina" była w stanie agonalnym). Dodatkowo straty w kołpakach na zimę. Wszystkie się połamały od mrozów. Płakał nie będę bo to te najtańsze po poprzednim właścicielu.
Zestaw jaki kupiłem to Bosch. Przebieg: ~260850km.
Zdjęcie poglądowe starych klocków:
Ostatnio regenerowałem alternator bo straciło się ładowanie.
Zestaw jaki kupiłem to Bosch. Przebieg: ~260850km.
Zdjęcie poglądowe starych klocków:
Ostatnio regenerowałem alternator bo straciło się ładowanie.
Auto na sprzedaż. Nie jest to igiełka, takie tylko na Allegro, ale warte uwagi.
Do sprzedania moje oczko w głowie. Cała historia samochodu jest dostępna http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=11283
BMW 320d E46 1998r.
VIN: WBAAL71000KE11695
136km
262628km przebiegu i rośnie sobie powolutku.
Krótka historia napraw:
06.12.2012r.
przebieg ~249 500km Wymiana akumulatora (ZAP Sznajder) + wymiana filtra paliwa
29.11.2013r.
Przebieg ~255 300km Wymiana tłoczyska pompy wtryskowej + komplet uszczelnień
18.04.2014r.
Przebieg 256 588km Wymiana wahaczy przód (lewy + prawy) + tuleje z uszami przód (lewa + prawa)
01.09.2014r.
Przebieg 258 922km Wymiana przetwornicy CCFL.
13.09.2014r.
Przebieg 259 090km Wymiana oleju z filtrami. (Motul X-cess 8100 – pełen syntetyk)
22.09.2014r.
Przebieg 259 181km Regeneracja alternatora (wymienione szczotki, regulator napięcia, 2x łożysko)
27.12.2014r.
Przebieg 260 850km Wymiana klocków hamulcowych tył (Bosch).
02.04.2015r.
Przebieg 262 638km Kompletna regeneracja pompy wtryskowej VP44. Rok gwarancji na najdroższy element auta!
Silnik nie zużywa ani grama oleju.
Bezwypadkowe. Czyste, zadbane. Nie palono w środku.
Przegląd do września.
Ubezpieczenie do końca roku.
Auto posiada własną książkę serwisową, w której poprzedni właściciel oraz ja zapisywaliśmy wszystkie wymiany. Na wszystko co w niej się znajduje jest jakiś dowód zakupu lub naprawy.
Auto na alufelgach Arcasting K11 17” w bardzo dobrym stanie. Do auta jest drugi komplet kół na felgach stalowych 15” (opony zimowe).
Na wszystko paragony/faktury. Jest tego sporo, ze względu na to, że posiadam także faktury poprzedniego właściciela samochodu.
Do samochodu posiadam interfejs diagnostyczny, więc można śmiało podpiąć samochód pod komputer.
Cena: 11 000zł
Wszystkie informacje dostępne na priv. Podam wtedy numer telefonu.
Do sprzedania moje oczko w głowie. Cała historia samochodu jest dostępna http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=11283
BMW 320d E46 1998r.
VIN: WBAAL71000KE11695
136km
262628km przebiegu i rośnie sobie powolutku.
Krótka historia napraw:
06.12.2012r.
przebieg ~249 500km Wymiana akumulatora (ZAP Sznajder) + wymiana filtra paliwa
29.11.2013r.
Przebieg ~255 300km Wymiana tłoczyska pompy wtryskowej + komplet uszczelnień
18.04.2014r.
Przebieg 256 588km Wymiana wahaczy przód (lewy + prawy) + tuleje z uszami przód (lewa + prawa)
01.09.2014r.
Przebieg 258 922km Wymiana przetwornicy CCFL.
13.09.2014r.
Przebieg 259 090km Wymiana oleju z filtrami. (Motul X-cess 8100 – pełen syntetyk)
22.09.2014r.
Przebieg 259 181km Regeneracja alternatora (wymienione szczotki, regulator napięcia, 2x łożysko)
27.12.2014r.
Przebieg 260 850km Wymiana klocków hamulcowych tył (Bosch).
02.04.2015r.
Przebieg 262 638km Kompletna regeneracja pompy wtryskowej VP44. Rok gwarancji na najdroższy element auta!
Silnik nie zużywa ani grama oleju.
Bezwypadkowe. Czyste, zadbane. Nie palono w środku.
Przegląd do września.
Ubezpieczenie do końca roku.
Auto posiada własną książkę serwisową, w której poprzedni właściciel oraz ja zapisywaliśmy wszystkie wymiany. Na wszystko co w niej się znajduje jest jakiś dowód zakupu lub naprawy.
Auto na alufelgach Arcasting K11 17” w bardzo dobrym stanie. Do auta jest drugi komplet kół na felgach stalowych 15” (opony zimowe).
Na wszystko paragony/faktury. Jest tego sporo, ze względu na to, że posiadam także faktury poprzedniego właściciela samochodu.
Do samochodu posiadam interfejs diagnostyczny, więc można śmiało podpiąć samochód pod komputer.
Cena: 11 000zł
Wszystkie informacje dostępne na priv. Podam wtedy numer telefonu.