auto plywa po drodze przy predkosci powyzej 90 km/h

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
szyma90
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-02, 20:23
Lokalizacja: Jejkowice/ Rybnik

auto plywa po drodze przy predkosci powyzej 90 km/h

Post autor: szyma90 »

co moze byc przyczyna amory 80% zawieszenie tyl wszystko nowe lemforder przod tez byl zrobiony a auto zachowuje sie dziwnie delikatny ruch kiera na prostej drodze i auto sie buja koncowki drazkow wymienione zbieznosc ustawiona przy delikatnych ruchach kierownicy slychac lekkie stuki krzyzak wydaje sie ok tak jakby cos w maglu delikatnie bilo moze ktos cos poradzi
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

może luz na łaczniku kulowym co jest przykrecony do magla
bo wymieniłes same końcówki drążków ,a może tam jest problem ,
mam podobne objawy ,z tym że jeszcze geometrie musze ustawic ,a brak czasu :cry:
Obrazek
szyma90
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-02, 20:23
Lokalizacja: Jejkowice/ Rybnik

Post autor: szyma90 »

to teraz pytanie czy ten lacznik kulowy znajduje sie pod oslana gumowa ? jeszcze w pon wymienie tuleje przedniego wachacza bo wydaje mi sie ze ma lekki luz i zobacze dochodzi drganie kierowniczy przy hamowaniu jak kola sa na prosta a na lekkim skrecie tego nie ma wiec cos jest gdzies wybitego i ciezko wyszukac na stacji diagnostyczne jest niby ok
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

Obrazek
Awatar użytkownika
Kazien
Zaawansowany forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2014-01-19, 23:37
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Kazien »

Również tak miałem, i po wymianie tulei i sworzni wszystko jest dobrze.
Dokładnie sprawdź stan przedniego zawieszenia.
Łącznik kulowy tez bym sprawdził.

Pozdro!
;)
szyma90
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-02, 20:23
Lokalizacja: Jejkowice/ Rybnik

Post autor: szyma90 »

Dzieki w pon bede dzialal na poczatek wymienie tuleje wachacza bo wydaje mi sie ze ma luz wiekszy niz druga strona i poszukam reszte co tam moze sie dziac
szyma90
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-02, 20:23
Lokalizacja: Jejkowice/ Rybnik

Post autor: szyma90 »

wymienilem tule i lacznik stabilizator i jest lepiej ale to jeszcze nie jest to
Awatar użytkownika
Kazien
Zaawansowany forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2014-01-19, 23:37
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Kazien »

szyma90, Sprawdziłeś ten luz na łączniku kulowym ?
;)
szyma90
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-02, 20:23
Lokalizacja: Jejkowice/ Rybnik

Post autor: szyma90 »

sprawdzilem i nie ma luzu a jak minimalnie ruszam kierownica to kolo odrazu sie poruszaja wiec luzu niema
Awatar użytkownika
Kazien
Zaawansowany forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2014-01-19, 23:37
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Kazien »

A gumy stabilizatora w jakim są stanie ?
Robiłeś pełną geometrię czy tylko zbieżność ?
;)
szyma90
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-02, 20:23
Lokalizacja: Jejkowice/ Rybnik

Post autor: szyma90 »

znajomy mechanik powiedzial ze gumy sa ok tylko zbieznosc auto na stacji diagnostycznej potem sprawdzone i jest ok ze zbieznoscia
Alek
Małopiszący
Posty: 15
Rejestracja: 2012-10-05, 21:24
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: Alek »

Miałem podobnie, auto jeździło jak wiatr zawiał, ciągła walka z utrzymaniem prostego kierunku jazdy. Wszystko zrobiłem co ludzie proponowali na koniec najdroższe, tuleje tylnej belki. Okazało się że praktycznie nie istniały. Wymiana kosztowała sporo, ale auto śmiga jak nowe. Jedzie prosto bez ciągłych kontr na kierownicy. Sprawdź też to.
Awatar użytkownika
Flar
Zaawansowany forumowicz
Posty: 224
Rejestracja: 2013-09-24, 22:41
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Flar »

A górne mocowania amortyzatorow sprawdzałeś ? To tez moze wpływać na stabilność.
Ew cos z oponami ?
Pozdrawiam
Piotrek
Mój "Bumbuś" ;)
szyma90
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-02, 20:23
Lokalizacja: Jejkowice/ Rybnik

Post autor: szyma90 »

powiem tak co mechanik czy inna osoba to inna diagnoza auto obecnie stoi rozebrane maly remont silnika panewki glowica z tym plywaniem to nie do konca opanowana sytuacja ale jest poprawa narazie nie ma czasu sie dalej bawic kupilem inne auto a e30 nie bedzie autem na codzien wiec z czasem sie ogarnie i to plywanie do konca jak dojde do tego co bylo przyczyna to napisze moze to komus pomoze narazie to sworznie gurne mocowania amorow i tuleje przod wymienione tyl jakies dwa lata temu na lemfo poskladany tro raczej nie jest wybity
Wsciekly
Małopiszący
Posty: 22
Rejestracja: 2014-08-26, 09:22
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Wsciekly »

Opowiem moją historię. Auto szalało na nierównościach jak głupie. Cały czas kontrowanie na kierownicy. Wymienilem tuleje wachacza na pełne, z poliuretanu. ale to nie to. Odwiedziłem stacje diagnostyczną i niby wszytko na 100 % dobre co mnie wcale nie cieszyło;/ bo w ostateczności stawiałem na maglownice. Najpierw pojechałem jeszcze na zbieżność i co ?? Przed zbierznością zotsałem zaproszony na szarpaki i okazało sie że sworzen prawy padnięty. Mechanik mi pokazywał jak lewy pracuje a prawy stoi w miejcu. Wtedy pojawił sie uśmiech na mojej twarzy i nadzieja że to będzie ten powód. Dziś wymieniłem cały wachcz prawy byłem na zbierzności i to było to :)) WKOŃCU! :) Tyle że przy e36:)
ODPOWIEDZ