Witam po długiej nie obecności nie będę się rozpisywał, szybko i na temat jak na spowiedzi
- wymiana tłumika środkowego, postęp z prac...
oraz porównanie starego i nowego tłumika
do tego doszły nowe dolne wahacze oraz wspornik układu kierowniczego wymienione poskręcane ... skręca śmiga itp.
Najlepsze w tym wszystkim jadąc w podróż poślubną trzęsło strasznie kierownicą, właściwie całym samochodem przy 80 km/h.
Po namysłach i rozmyśleniach uznałem że zawieszenie i układ kierowniczy odpada sprawdzałem na stacji i było ok. Odwiedziłem miejscowego wulkanizatora w Kazimierzu Dolnym i okazało się że szeroka stal dokładnie lewy przód jest do wyrzucenia. Spawy puściły i pogieło kołem, o wywarzaniu nie było nawet mowy bo za każdym razem inny wynik, więc moja kochana żonka powiedziała mi cytuje " kochanie to kup se nowe " poszukaliśmy ofert u miejscowych i dorwałem takie oto alu z oponami o wymiarach 235/45/17 chyba lub na pewno z E39
czekam jeszcze na dystanse po koła jak dla mnie troszkę za mocno wchodzą do środka jak je dostane to zrobię odpowiednie zdj. Pozdrawiam
Nie mam pieniędzy, ani strachu...