[E92] 320d by ppatryk
Mała aktualizacja, samochód cały czas jeździ, więc trzeba dbać
1. Była awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego, samochód wariował, gasł...
Wymieniony czujnik oraz przy okazji wymieniona gruszka EGR. Teraz samochód już praktycznie nie kopci.
Stare części:
A tutaj zdjęcie temperatury płynu:
2. Przegląd olejowy
Zestaw standardowy, dobry, sprawdzony, także polecam wybór tych producentów.
3. Nowe poduszki skrzyni, Lemforder, ale zdziwiło mnie, że produkowane w Chinach...
4. Nowe poduszki silnika, Febi, jak widać pierwszy montaż - wytarte znaczki BMW, identyczne są stare zdemontowane, tylko mają znaczki BMW Moja wersja to poduszki sterowne podciśnieniem. Kupować Febi.
5. Wymiana koła pasowego, ale zdjęcie nie mam
Po tych zabiegach samochód chodzi zupełni inaczej, delikatniej, silnik nie drga, tłumik kńcowy nie rusza się, absolutni nic nie czuć na drążku skrzyni czy kierownicy.
6. Tarcze tył TRW + klocki EBC Ultimax (zwykłe)
7. Nowe osłony i odboje amorków tył Sachs
8. Z bardziej nieciekawych tematów padła mi jednostka CCC... więc ją wymieniłem
9. Aktualizacja softu w całym aucie by Capaz, bardzo polecam Pawła - prawdziwy fachowiec oraz polecam takżę zrobić aktualizację, silnik moim zdaniem troszkę łagodniej chodzi, jakby lepiej zbierała się skrzynia.
10. Oprócz tego lakierowałem zderzak przód, tył oraz obydwa progi Widać już było trochę ilość kilometrów.
1. Była awaria czujnika temperatury płynu chłodzącego, samochód wariował, gasł...
Wymieniony czujnik oraz przy okazji wymieniona gruszka EGR. Teraz samochód już praktycznie nie kopci.
Stare części:
A tutaj zdjęcie temperatury płynu:
2. Przegląd olejowy
Zestaw standardowy, dobry, sprawdzony, także polecam wybór tych producentów.
3. Nowe poduszki skrzyni, Lemforder, ale zdziwiło mnie, że produkowane w Chinach...
4. Nowe poduszki silnika, Febi, jak widać pierwszy montaż - wytarte znaczki BMW, identyczne są stare zdemontowane, tylko mają znaczki BMW Moja wersja to poduszki sterowne podciśnieniem. Kupować Febi.
5. Wymiana koła pasowego, ale zdjęcie nie mam
Po tych zabiegach samochód chodzi zupełni inaczej, delikatniej, silnik nie drga, tłumik kńcowy nie rusza się, absolutni nic nie czuć na drążku skrzyni czy kierownicy.
6. Tarcze tył TRW + klocki EBC Ultimax (zwykłe)
7. Nowe osłony i odboje amorków tył Sachs
8. Z bardziej nieciekawych tematów padła mi jednostka CCC... więc ją wymieniłem
9. Aktualizacja softu w całym aucie by Capaz, bardzo polecam Pawła - prawdziwy fachowiec oraz polecam takżę zrobić aktualizację, silnik moim zdaniem troszkę łagodniej chodzi, jakby lepiej zbierała się skrzynia.
10. Oprócz tego lakierowałem zderzak przód, tył oraz obydwa progi Widać już było trochę ilość kilometrów.
Troszkę przeczyściłem reflektory specyfikiem Presta Renulite. Nie jest to renowacja, nie używałem papierów ściernych, tylko polerkę na niskich obrotach z miękkim padem lekkościernym. Do tego też służy ten preparat, do odświeżenia co jakiś czas reflektorów. Myślę, że efekt jakiś tam jest
Przed:
Po:
Przed:
Po:
Przed:
Po:
Tył Przed:
oraz po:
Wkrótce więcej nowości z dziedziny detailingu Będzie się trochę działo, próbuję swoich sił
Przed:
Po:
Przed:
Po:
Przed:
Po:
Tył Przed:
oraz po:
Wkrótce więcej nowości z dziedziny detailingu Będzie się trochę działo, próbuję swoich sił
Kolejna mała aktualizacja
1. Samochód przeszedł polerkę, tzw. One Step
Lakier był w całkiem dobrym stanie, zawsze ręcznie myty, tylko dobrymi środkami, także o zarysowaniach nie było co mówić, tzn było ich trochę z racji przebiegu, aczkolwiek bez tragedii.
Po kolei każdy etap:
-mycie
-glinka
-mycie
-suszenie
-obklejenie elementów taśmą 3M (żółta)
-polerka pastą Body Magic One Step Compound całego autka, miękka gąbka, natomiast maska i błotniki ze względu na widoczne ślady eksploatacji pastą Meguiar's Ultimate Compound za pomocą twardszej gąbki, a następnie miękka gąbka z Body Magic
-wosk Collinite 476
-quick detailer Poorboy's World Sparay and Gloss
Całość przy użyciu maszyny polerskiej K2 Pro - bardzo dobry produkt do zastosowań amatorskich. Gąbki K2 oraz ABW (150mm oraz 80mm).
Zdjęć nie robiłem, ponieważ nie miałem dostępu do lustrzanki, a wiadomo bez lustrzanki zdjęcia są jakie są. Mogę szczerze polecić pastę Body Magic One Step Compound do szybkiej polerki. Efekt jest naprawdę konkretny. Dobra korekcja przy jednoczesnym rewelacyjnym efekcie wykończeniowym. Jeżeli tylko macie lakier w całkiem dobrym stanie to jest to produkt wystarczający.
2. Szybki serwis olejowy
-Olej standardowo Shell Helix Ultra Extra 5W30
-filtr oleju Mann
-filtr powietrza Filtron
-czujnik poziomu oleju
1. Samochód przeszedł polerkę, tzw. One Step
Lakier był w całkiem dobrym stanie, zawsze ręcznie myty, tylko dobrymi środkami, także o zarysowaniach nie było co mówić, tzn było ich trochę z racji przebiegu, aczkolwiek bez tragedii.
Po kolei każdy etap:
-mycie
-glinka
-mycie
-suszenie
-obklejenie elementów taśmą 3M (żółta)
-polerka pastą Body Magic One Step Compound całego autka, miękka gąbka, natomiast maska i błotniki ze względu na widoczne ślady eksploatacji pastą Meguiar's Ultimate Compound za pomocą twardszej gąbki, a następnie miękka gąbka z Body Magic
-wosk Collinite 476
-quick detailer Poorboy's World Sparay and Gloss
Całość przy użyciu maszyny polerskiej K2 Pro - bardzo dobry produkt do zastosowań amatorskich. Gąbki K2 oraz ABW (150mm oraz 80mm).
Zdjęć nie robiłem, ponieważ nie miałem dostępu do lustrzanki, a wiadomo bez lustrzanki zdjęcia są jakie są. Mogę szczerze polecić pastę Body Magic One Step Compound do szybkiej polerki. Efekt jest naprawdę konkretny. Dobra korekcja przy jednoczesnym rewelacyjnym efekcie wykończeniowym. Jeżeli tylko macie lakier w całkiem dobrym stanie to jest to produkt wystarczający.
2. Szybki serwis olejowy
-Olej standardowo Shell Helix Ultra Extra 5W30
-filtr oleju Mann
-filtr powietrza Filtron
-czujnik poziomu oleju