Witam dawno tutaj mnie nie było. W aucie ciągle coś robione .
Doszedł w końcu wydech proexa replika Eisenmann SS
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hvide ... e=54E87895
tak wygląda na aucie
W Między czasie zosaly wymienione wszystkie gumowe elementy przedniego wachacza , padło na firmę swag. wymieniłem też odrazu łączniki stablizatora .
A że robiłem to u kumpla który ma na zakładzie maszyne do piaskowania zostały one wypiaskowane i pomalowane pod kolor budy czyli na czerwono.
Później trochę trudniejsze zadanie wymiana uszczelki miski padło na erlinga oraz uszczelniacz wału z przodu. Małe foto z pracy.
Ps. Niebyło łatwo , silnik dzwignięty zawieszenie trzeba bylo opuszczać roboty na 5h
Na zimę doszly dystanse na przód i felgi zimowe odtłuczone i psiknięte plastidipem
Jak widać na zdjęciu zmieniłem przednie migacze na dymione i w blotnik , ale pojezdziłem tak dwa dni i wróciły spowrotem pomaranczki.
w aucie zaczeły strasznie parować szyby odrazu wziołem się za wymiane filtra kabiny udało sie kupić ori bmw za 70zł dwie sztuki

na olx.
Część dalszych poszukiwań na allegro tym razem upolowałem na aukcii u pewnej pani tarcze hamulcowe ate na tył do compacta licytacja dałem ahh 90zł bo od 1zl aukcjia drugiego dnia telefon czy niechce ich za 100zl z przesyłką. Bez zastanowienia biorę .
A że moje były do wymiany to odrazu się za nie wziałem.
Następna okazja kierownica serducho za 140zł do obszycia odrazu ją kupiłem i dałem do obszycia

i wylondowała na aucie
Ostanio byłem na złomie i stał sobie compact oczywiście musiałem coś wyrwać , tylne lampy pomarańczki na tył i znaczek 318ti niewiem dlaczego ale od kiedy mam ten znaczek to działa jak wabik na innych uzytkowników bmw ,vw i hond na ulicach.
a że 2.8 pod maska to mina bezcenna
no i parę zdjęć z tamtego sezonu summer cars itp
Na dniach kupiłem maske czerwona do malowania z miejscem na znaczek , bo moja byla bez znaczka niemiec szpachlował
tutaj już pomalowana z nowym znaczkiem , odrazu usunałem folie z halogenów znudziły mi się już żółtki
Dzisiaj przymierzam się do wymiany oleju z 10w40 valvoline na 5w50 Valvoline Racing VR 1 przed oczywiście płókanka Liqui moly . I Filtr mana , ale przed tym będzie wymiana uszczelki dekla i podstawy filtra wraz z uszczelkami pod śruby. Padło na victor reinz
narazie to wszystko troche tego było wszystkiego niepamiętam

. Czyli ciągle przygotowania do sezon 2015 trwają. Niedługo biorę sie za odswieżanie rantu . Bo już koniec zimy więc niedługo można zalożyć lato

. Auto ciągle stoji w garażu do jazdy na codzien zakupiłem VW golfa 3 1.4 z lpg;).