[E39] ciężko pali na ciepłym

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[E39] ciężko pali na ciepłym

Post autor: TDS-ik »

Mam taki problem z moim M62b44 98r, mianowicie auto ma problemy z odpaleniem na ciepłym silniku po postoju dłuższym niż 20 min. Przy próbie odpalenia auto zaczyna kręcić około 6-10 sek po czym odpala chwile falują obroty (ok 5-10sek) po czym wszystko się uspokaja, nie ma znaczenie czy auto odpalam na gazie czy na benzynie, nie ma również znaczenie jak je zgaszę. Inpa nie pokazuje żadnych błędów. Macie jakieś pomysły co to może być?
Awatar użytkownika
Kamciooo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Kamciooo »

Może to być czujnik położenia wału...

Prawie identyczny problem na przykładzie m52 :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=132404

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=1&t=43 ... ead#unread
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

uszczelka pod przepustnica w przypadku V8
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Kamciooo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Kamciooo »

a przeczytałeś dokładnie opis objawów ? co może mieć do gadania uszczelka jeżeli auto pali idealnie po 5min postoju jak i po całym dniu czy też nocy?
niedomagania ewidentnie wskazują na problemy z jakimś czujnikiem podczas jego częściowego wystudzenia , ewentualnie zalewanie z dziwnych przyczyn,a ty tu piszesz o uszczelce która objawiała by się przez cały czas na zimnym lub ciepłym silniku..?
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Jak będę miał chwile to zdemontuje czujnik i zrobię próbę "zimnej wody"
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Kamciooo pisze:niedomagania ewidentnie wskazują na problemy z jakimś czujnikiem podczas jego częściowego wystudzenia , ewentualnie zalewanie z dziwnych przyczyn,a ty tu piszesz o uszczelce która objawiała by się przez cały czas na zimnym lub ciepłym silniku..?
w takim razie Ty mu doradzaj wymiane czujnikow za pare setek....a ja dalej bede sie upieral przy wymianie uszczelki za 7zl od przepustnicy...
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Kamciooo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Kamciooo »

ja mu nie doradzam kupna , ja mu sugeruje co może sprawdzić/podmienić .
Łukasz nie jest idiotą żeby kupować nowe czujniki warte setki złotych zanim by ich od kogoś chociażby nie podmienił na próbę ... więc w czym ty widzisz problem ?
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

BeleX pisze:uszczelka pod przepustnica w przypadku V8
Faktycznie kosztuje ona 7zł od picu ją wymienię
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Więc tak przyczyną ciężkiego odpalania na zimnym był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, puszczał paliwo do kolektora ssącego poprzez podciśnienie.
ODPOWIEDZ