[E46] coupe by Adamos
korzystając z wolego czasu uzupełnię swój temat bo dłuuuuuugo mnie tu nie było..
No więc jak wiadomo od zeszłego sezonu zmieniły się rolki w mojej czarnej.
Dare poszły out i zastąpiły je OZ Mito II o parametrach 10x19 oraz 9.25x19
Oto zdjęcia zaraz po przyjechaniu z Deutschland
tak wyglądały zaraz po zakupie
i pierwsza przymiarka [hehe]
kapciuchy Falken na felgi 215/35 oraz 225/35
a tak prezentują się mitosy po reanimacji
Rotory poszły w grafitowy kolor odświerzone bębny a ranty poszły w polerkę. Zostało również zmienione ET felg ponieważ był kłopot z wpakowaniem ich w budę
w między czasie ogarnołem bagażnik
czyli zabudowa z nowym głośnikiem Rockford punch w boczek oraz obszycie w kremową skóre połączoną z czarnym welurem raz z podświetleniem
głośniczek
i całokształt prac
Pod komorą silnika za dużo się nie zmieniło poza zmianą zbiornika spryskiwaczy oraz nowej rozpórki i drobnymi detalami w kolor felg.
Doszły też wloty CSL przedniego zderzaka które też poszły w kolor felg.
No i to tak krótko i na temat
zdjęcia ze zlotu BTS-u
no i kryształek Dziękuje za wyróżnienie mojego maleństwa na Waszym zlocie
pamiątkowe zdjęcie przy zamku w Ogrodzieńcu
i tam pare zdjęć przy ładnej pogodzie
Zdjęcia nie są profesjonalnej roboty ale zawsze coś
No więc jak wiadomo od zeszłego sezonu zmieniły się rolki w mojej czarnej.
Dare poszły out i zastąpiły je OZ Mito II o parametrach 10x19 oraz 9.25x19
Oto zdjęcia zaraz po przyjechaniu z Deutschland
tak wyglądały zaraz po zakupie
i pierwsza przymiarka [hehe]
kapciuchy Falken na felgi 215/35 oraz 225/35
a tak prezentują się mitosy po reanimacji
Rotory poszły w grafitowy kolor odświerzone bębny a ranty poszły w polerkę. Zostało również zmienione ET felg ponieważ był kłopot z wpakowaniem ich w budę
w między czasie ogarnołem bagażnik
czyli zabudowa z nowym głośnikiem Rockford punch w boczek oraz obszycie w kremową skóre połączoną z czarnym welurem raz z podświetleniem
głośniczek
i całokształt prac
Pod komorą silnika za dużo się nie zmieniło poza zmianą zbiornika spryskiwaczy oraz nowej rozpórki i drobnymi detalami w kolor felg.
Doszły też wloty CSL przedniego zderzaka które też poszły w kolor felg.
No i to tak krótko i na temat
zdjęcia ze zlotu BTS-u
no i kryształek Dziękuje za wyróżnienie mojego maleństwa na Waszym zlocie
pamiątkowe zdjęcie przy zamku w Ogrodzieńcu
i tam pare zdjęć przy ładnej pogodzie
Zdjęcia nie są profesjonalnej roboty ale zawsze coś
DAS IS DAS ...B M W
Dziękuje delikatny tuning ale żeby nie przesadzić z tymDzidek pisze:Pieknie sie prezentuje =) gratulacje za szklo na zlocie.
Powodzenia w 2k15
Plany są. Napewno musze popracować nad zawieszeniem. Czy wymienić na nowego gwinciora i być twardzielem czy iść w kierunki air.. zdałybysie większe heble i coś pod maską pomądzićPRIMO pisze:jakie plany ?
DAS IS DAS ...B M W
trochę uaktualnienia na sezon 2015
były rozważania nad luftem ale jednak pozostane przy gewindzie
KW V2
i po lekkim odświeżeniu
No i w końcu felgi rozkręcone. Teraz akcja przepolerowania parapecików i odnowienie rotorów kolorem
[URL=http://www.fotosik.pl]
efekty
efekty
OUT poszły też tarcze Ate powerdisc. Przy okazji zmieniłem na trochę większe 300mm i 296mm bo 325 byłoby ciężko z przodu ze względu na rotory z felg.
Tarcze nawiercane Rotinger słyszałem że chłopaki jeżdżą i sobie chwalą więc też zarezykuje
Farba 2-składnikowa na zaciski m-power
paczuczka z tarczami
przy okazji wymiana szczęk hamulcowych
wymienione jarzma
Prace
przód było
aktualnie
tył
reanimacja osłon
no i jedziemy
były rozważania nad luftem ale jednak pozostane przy gewindzie
KW V2
i po lekkim odświeżeniu
No i w końcu felgi rozkręcone. Teraz akcja przepolerowania parapecików i odnowienie rotorów kolorem
[URL=http://www.fotosik.pl]
efekty
efekty
OUT poszły też tarcze Ate powerdisc. Przy okazji zmieniłem na trochę większe 300mm i 296mm bo 325 byłoby ciężko z przodu ze względu na rotory z felg.
Tarcze nawiercane Rotinger słyszałem że chłopaki jeżdżą i sobie chwalą więc też zarezykuje
Farba 2-składnikowa na zaciski m-power
paczuczka z tarczami
przy okazji wymiana szczęk hamulcowych
wymienione jarzma
Prace
przód było
aktualnie
tył
reanimacja osłon
no i jedziemy
DAS IS DAS ...B M W
heh no właśnie najpierw chciałbym sprzedać mój silnik żeby nie leżał w garażu i się marnował bo szkoda a później chciałbym uderzyć w 3.0PRIMO pisze:swap robisz ??
Mero pytasz czy zmniejszyłem tarcze? Jeżeli o to ci chodzi to w serii miałem 286mm jak w każdej 323 a dałem 300mmM E R O pisze:Dobrze zrozumialem ? zrobiłeś downgrade hamulców ??
DAS IS DAS ...B M W