[E32] ConSpir i moje e32 735iL

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
ConSpir
Małopiszący
Posty: 17
Rejestracja: 2014-10-15, 17:47
Lokalizacja: DG

[E32] ConSpir i moje e32 735iL

Post autor: ConSpir »

Witam, mam na imie Adam, mam 27 lat.
Pierwsze auto jakie kupiłem po zdaniu prawa jazdy to było e21 M20B20. Jeżdziłem nią 3 lata, lecz trzeba było do pracy kupić coś dostawczego i oszczednego, padło na Opla Combo 1,3 CDTI. Interes szlak trafił Combo sprzedałem, i kupiłem Alfe 156 1,8 TS (tego samochodu nie kupiłem rozumem). Bujałem się nią 3 lata ciągle dokładając, a efektów widać nie było... no a teraz przyszedł czas na powrót do BMW. Poszukiwania troche trwały, bo znaleźć coś fajnego jest ciężko. Po wielkich trudach się udało. Zadzwoniłem, rozmawiałem z byłym już właścicielem ponad 40 minut, opowiedział mi na tyle dużo, że zdecydowałem sie jechać i ją obejrzeć. Oględziny i negocjacje trwały ponad 6 h, ale z bardzo dobrym skutkiem.
Tak oto 13.10.2014 stalem się posiadaczem e32 735iL. Auto jest w dobrym stanie, wymaga lekkich poprawek lakierniczych - ale to na wiosne. Mechanicznie wszsytko gra (oby jak najdłużej:) ). Teraz uśmiech z twarzy nie schodzi za każdym razem jak wsiadam do mojej Buni. To tyle i widzimy sie na drodze :) pozdro


Wyposażenie

Składanie Dane pojazdu
Art.

Wartość
Numer podwozia WBAGC810202218039
Kod typu GC81
Typ 750IL (EUR)
Typoszereg E E32 (2)
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M70
Pojemność skokowa 5.00
Moc 220
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor DELPHIN METALLIC (184)
Tapicerka (0308)
Data prod. 1988-03-04

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S213A HILL DESCENT CONTROL (HDC) Automatyczna ukł. przeciwpoślizgowy
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S489A LORDOSENSTUETZE FUER BEIFAHRER Podparcie lędźwi pasażera elektr.
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne
S570A STAERKERE STROMVERSORGUNG Silniejsze zasilanie prądem
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS

a tu kilka zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-10-28, 20:21 przez ConSpir, łącznie zmieniany 1 raz.
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

ładna sucz :mrgreen: kumpel miał taką tylko 750iL (ach to był power)
podaj vin to sie rozkoduje
Obrazek
ConSpir
Małopiszący
Posty: 17
Rejestracja: 2014-10-15, 17:47
Lokalizacja: DG

Post autor: ConSpir »

Głodek pisze:ładna sucz :mrgreen: kumpel miał taką tylko 750iL (ach to był power)
podaj vin to sie rozkoduje
wg VIN i informacji z karty pojazdu, samochod z fabryki wyjechał jako 750, a w 2003 r. zmieniono silnik, ponieważ została sprowadzona z uszkodzonym.

WBAGC810202218039
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

jesli wyjechal jako 750, to troche go okradli po drodze. Z wnetrzem tez ktos niezle pokombinowal.
Widzialem na jakims portalu to auto, szkoda ze taki slaby silnik i nie czarna, bo pewnie bym sie po nia bryknal.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
ConSpir
Małopiszący
Posty: 17
Rejestracja: 2014-10-15, 17:47
Lokalizacja: DG

Post autor: ConSpir »

ważne że samochod jest w dobrym stanie i cieszy oko. a silnik wystarczający jak dla mnie. czarna czy nie, masz czego żałować :razz:
saymon26
Zaawansowany forumowicz
Posty: 84
Rejestracja: 2010-04-08, 06:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: saymon26 »

Środek robi wrażenie
...to będzie bardzo ładny wóz
powodzenie i pozdrawiam
na drodze widzę Cię częściej niż myślisz

kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Dbaj o nią!!!
A będzie jeszcze lepiej ;)
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ConSpir
Małopiszący
Posty: 17
Rejestracja: 2014-10-15, 17:47
Lokalizacja: DG

Post autor: ConSpir »

Marcin pisze:Dbaj o nią!!!
A będzie jeszcze lepiej ;)
mam taki zamiar. Juz pewne części zakupiłem które wymagają naprawy, jeszcze z przyczyn małego komfortu podróżowania samochód musze trochę podnieść. Fajnie wygląda tak jak jest jest mega twarde, aż za twarde.
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

E32.. Piękna locha. Faktycznie szkoda, że nie ori motor, ale grunt, że zdrowy. Delphin - piękny kolor chodź na zdjęciach średnio ukazany :)

Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Po rozkodowanym VINie bardzo sie ciesze ze nie pojechalem po to auto.
Straszny kundel. Nic sie nie zgadza z Vinem.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
ConSpir
Małopiszący
Posty: 17
Rejestracja: 2014-10-15, 17:47
Lokalizacja: DG

Post autor: ConSpir »

Mystic888 pisze:Po rozkodowanym VINie bardzo sie ciesze ze nie pojechalem po to auto.
Straszny kundel. Nic sie nie zgadza z Vinem.
To raczej ja się ciesze, ze nie pojechałes po to auto, bo przynajmniej jest moje :twisted:
ODPOWIEDZ