[E46] e46 330ci Dziwne wycie
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-07-11, 15:26
- Lokalizacja: Gołkowice
[E46] e46 330ci Dziwne wycie
https://www.youtube.com/watch?v=Ygjfzn-UDOY
Co to za dziwny dźwięk?? Czy to może mieć cos wpólnego z tymi dwoma kontrolkami??(ręczny na żółto i trakcja) dodam że nie ma błędu na czujnikach ABS-u
Co to za dziwny dźwięk?? Czy to może mieć cos wpólnego z tymi dwoma kontrolkami??(ręczny na żółto i trakcja) dodam że nie ma błędu na czujnikach ABS-u
na czujnikach nie musi byc błędu aby te kontrolki swieciły, możliwe ze jest problem z czujnikiem katą skrętu kierownicy (wystarczy zrobić adaptacje), bądź czujnikiem przyspieszenia bocznego.
A wyć to wyje prawdopodobnie jakaś pompa elektryczna, z baku raczej nie, ale mozliwe ze ze skrzyni biegów. Trzeba to dokładnie osłuchać, skąd dochodzi ten dźwięk.
A wyć to wyje prawdopodobnie jakaś pompa elektryczna, z baku raczej nie, ale mozliwe ze ze skrzyni biegów. Trzeba to dokładnie osłuchać, skąd dochodzi ten dźwięk.
Wejdz pod samochod, i zlap za filtr paliwa w momencie wystepowania tego dzwieku. Poczujesz wibracje jesli to on.
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
Od tygodnia probuje dojsc skad ten dzwiek i wydaje mi sie ze z przedniej lewej czesci samochodu. Dodatkowo zauwazylem ze zbiorniczek obok filtra powietrza z napisem ATF ONLY jest uwalony caly w oleju http://www.netzspezialist.net/pub/pics/ ... ngine1.jpg
mi sie wydaje ze to pompka sprzegla wyje, w tym tygodniu sie za to zabieram
mi sie wydaje ze to pompka sprzegla wyje, w tym tygodniu sie za to zabieram
powietrze dostaje ci się do układu paliwowego i regulator ciśnienia paliwa tak wyje. Mam to samo po dołożeniu drugiego regulatora (ori puszczał już przy 1,5 bara) z manometrem i nawet widać na nim że w momencie wycia wskazówka skacze
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Problem sie nasila, buczy w czasie jazdy i na postoju na skrzyzowaniu. Brak błędów silnika, gościu słuchał pod autem i to nie pompa buczy i filtr paliwa również nie wpada w rezonans. Dżwięk wydobywa sie z lewej przedniej czesci samochodu ale nie można go zlokalizowac.
W niedziele majac 7 litrow paliwa w baku nie dojechalem na stacje, dolewka 5 litrow z kanistra i auto odpalilo ale kazde dodanie gazu pod obciazeniem dlawilo silnik. Po zatankowaniu do pełna można było normalnie jechać (wyczuwalny lag podczas przyspieszania kiedy słychac buczenie).
Pytanie kontrolne- po odpaleniu pompa paliwa pracuje normalnie a po kilku sekund mocno przyspiesza/zaczyna głośniej pracowac- to normalne ?
W niedziele majac 7 litrow paliwa w baku nie dojechalem na stacje, dolewka 5 litrow z kanistra i auto odpalilo ale kazde dodanie gazu pod obciazeniem dlawilo silnik. Po zatankowaniu do pełna można było normalnie jechać (wyczuwalny lag podczas przyspieszania kiedy słychac buczenie).
Pytanie kontrolne- po odpaleniu pompa paliwa pracuje normalnie a po kilku sekund mocno przyspiesza/zaczyna głośniej pracowac- to normalne ?
wymiana filtra paliwa z regulatorem cisnienia nie pomogla
zassany przewod od pompy hamulcowej https://lh3.googleusercontent.com/-nlAx ... C_0017.JPG
po odkreceniu korka wlewu oleju zasysa dłoń
diagnoza: odma do wymiany i zakaz poruszania sie autem z ta usterka
tutaj podobny temat http://www.bmw-klub.pl//viewtopic.php?f=69&t=221901
zassany przewod od pompy hamulcowej https://lh3.googleusercontent.com/-nlAx ... C_0017.JPG
po odkreceniu korka wlewu oleju zasysa dłoń
diagnoza: odma do wymiany i zakaz poruszania sie autem z ta usterka
tutaj podobny temat http://www.bmw-klub.pl//viewtopic.php?f=69&t=221901
U mnie buczenie identyczne czasem wystepuje. U mnie jednak wyraznie czuc po dotknieciu filtra paliwa, ze to on powoduje dzwiek i wibracje. Pomiar cisnienia paliwa nie wykazuje w tym momencie zadnych odchylek.
Po odkreceniu korka wlewu oleju powinno byc podcisnienie. Przewod do serwa rowniez ma caly czas podcisnienie i zassysanie bierze sie raczej z uszkodzenia przez olej ktory widac w tamtej okolicy. Uszkodzona odma bedzie powodowac wzrost cisnienia w ukladzie a nie podcisnienia. Wg. mnie zacisniety waz i buczenie to dwie rozne usterki.
Po odkreceniu korka wlewu oleju powinno byc podcisnienie. Przewod do serwa rowniez ma caly czas podcisnienie i zassysanie bierze sie raczej z uszkodzenia przez olej ktory widac w tamtej okolicy. Uszkodzona odma bedzie powodowac wzrost cisnienia w ukladzie a nie podcisnienia. Wg. mnie zacisniety waz i buczenie to dwie rozne usterki.
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
przymo, http://allegro.pl/bmw-e46-pompa-paliwa- ... 25569.html
faktycznie od ciebie xD dzieki wielkie
faktycznie od ciebie xD dzieki wielkie
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:10
- Lokalizacja: Rogów
Uwaga na oszusta *dareke36
Nie dość ze uwalił mi auto to jeszcze skasował za wymianę częśći których nie wymienił. Mam dokumentację oraz opinię serwisu LUK&LUK z Raciborza!
/viewtopic.php?t=18332
Nie dość ze uwalił mi auto to jeszcze skasował za wymianę częśći których nie wymienił. Mam dokumentację oraz opinię serwisu LUK&LUK z Raciborza!
/viewtopic.php?t=18332
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-07-11, 15:26
- Lokalizacja: Gołkowice