[E30] BMW E30 318i/318is Touring by dzikuPL
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 80
- Rejestracja: 2013-06-17, 22:53
- Lokalizacja: Książenice
- Kontakt:
[E30] BMW E30 318i/318is Touring by dzikuPL
Witam, przedstawiam mój drugi dupowóz (w sumie to trzeci... ). Jest nim Turas 318i z sercem z IS'a (E30 ori).
Jutro uzupełnię rozkodowany VIN, bo papierów nie mam teraz przy sobie
Ogólnie teraz trochę zmian nastąpiło:
Grzane fotele - mam problem mały, nie grzeją mi siedziska ;/
Szyby w prądzie wszystkie
Tempomat
Sportsitze z prozdu
Kierownica MTII
Lusterko MTII
Gałka "custom"
Srebrne ramki zegarów
BH z przodu
I aktualnie to chyba wszystko Tutaj kilka fotek :
Jak się podoba? Jest tutaj więcej E30 w turasie?
Jutro uzupełnię rozkodowany VIN, bo papierów nie mam teraz przy sobie
Ogólnie teraz trochę zmian nastąpiło:
Grzane fotele - mam problem mały, nie grzeją mi siedziska ;/
Szyby w prądzie wszystkie
Tempomat
Sportsitze z prozdu
Kierownica MTII
Lusterko MTII
Gałka "custom"
Srebrne ramki zegarów
BH z przodu
I aktualnie to chyba wszystko Tutaj kilka fotek :
Jak się podoba? Jest tutaj więcej E30 w turasie?
Ostatnio zmieniony 2014-11-22, 18:03 przez dzikuPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Tempomat, 4x el szyby, iS, grzane sporty w czerwonej E30 Touring. Cholera, niezła sztuka o ile zdrowa Ci się trafiła, gratuluje! Potencjał ma, szłoby z niej zrobić niezłą sztukę Z ciekawości, za ile wychaczyłeś? Może być PW.
Pozdro!
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 80
- Rejestracja: 2013-06-17, 22:53
- Lokalizacja: Książenice
- Kontakt:
Olek auto jeździło we Włoszech do 2009 roku jak dobrze pamiętam A w Polsce praktycznie zimy nie widywała do niedawna.
Także auto pod względem blacharskim jest igła. Tylne nadkola nie ruszone, podłoga zdrowa, błotniki gites. I co najlepsze, oryginalny lakier! Błotniki nigdy nie ściągane z samochodu, oryginalne łączenia jeszcze są
Z tyłu tłumik MG Motorsport (pucha typowo IS'a)
Miałem już zacząć modzić, ale niestety z powodów finansowych muszę sobie dać chwilowo spokój ;/ Ale powoli powoli coś z tego ulepię Dobra, zdrowa baza
A cena, to już intymna sprawa
Dzisiaj jak już wytrzeźwieję skoczę na myjnię i ogarnę więcej jakichś fotek
Także auto pod względem blacharskim jest igła. Tylne nadkola nie ruszone, podłoga zdrowa, błotniki gites. I co najlepsze, oryginalny lakier! Błotniki nigdy nie ściągane z samochodu, oryginalne łączenia jeszcze są
Z tyłu tłumik MG Motorsport (pucha typowo IS'a)
Miałem już zacząć modzić, ale niestety z powodów finansowych muszę sobie dać chwilowo spokój ;/ Ale powoli powoli coś z tego ulepię Dobra, zdrowa baza
A cena, to już intymna sprawa
Dzisiaj jak już wytrzeźwieję skoczę na myjnię i ogarnę więcej jakichś fotek