
BMW E36 coupe 2,5L VANOS
Jest to samochod Michala ktory kupil sobie e36 turbo. Siedzial tam holset hx35 ktory za bardzo neichcial wstawac, (od 4tys) . Samochod w ladnym stanie tecznicznym, ale lalo sie olejem, nie jechalo to wogole ,
troche kosztowal a ze instalacja byla zrobiona przez poprzedniego wlasciciela tak jak byla to nalezalo to poprawic. Od nowa dolot 3 calowy (stary 2" z groszami podobnie jak wydech to masakra jakas).
Przed modyfikacja bylo 300+ , po zmianach wyszlo ponad 400 hp. Doladowanie od nastroju - 1 bar + . Wystrojone przez lukasza finalnie (mi cos nie wychodzilo hehe) , vanos zregenerowany
przez karola z imielina (dziekuje) .
dziekuje za pomoc Ojcu jak zwykle.
Generalnie jest jeszce pare [na forum nie przeklinamy] do poprawy (pozostalosci po starym setupie) ale to sie zrobi na wiosne, np. przewod smarowania zakuc (na fotkach az gryzie w oczy) .
Samochod ma byc docelowo rowniez zakuty i pozadniej dmuchany ale to z czasem.
Maska wycieta i sklepany kielich to nie nasza robota ! a ze sie miescilo to tak zostalo

ok, nie nawijam . pozdrawiam k64
motorownia:
-blok m50b25 (żeliwny) VANOS po ponownym planowaniu.
-wał seria m50b25
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ odprezony normalnie przekladka, zwykle sruby 2 x uszczelka seryjna pod glowice itd.
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- świece NGK stopien zimniejsze (stare tracily iskre)
- pokrywa proszkowo pomalowana, nowe uszczelki tu i tam zeby nie kapalo
- vanos po regeneracji - dzieki karol.
Turbina:
Replika GT35 z k64.pl ar 63 - potencjał do 500 + ktora juz zdala egzamin w niejednym furaczu.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej / lub ver bez wody.
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63
wymiary wirników:
przód (ssanie 68/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm
dolot: na 63mm
moc: do 450HP. +
waga: 10kg
dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
stan: NOWE !
flansza T3 , wydechowa 5 bolt
Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm , dolot 3"
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off hks 4 replika .
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
- samco itd od mrowczana,
- dolot nierdzewka
Układ wydechowy : (w calosci powered by k64.pl - tata)

- kolektor wydechowy TOPmaunt zeliwny przerobiony przez poprzedniego wlasciciela (dospawna flansza).
- zawór Wastegate zew. pozostalosc po starym setupie - i to musi zostac zmienione (jakas mala pipka zawieszajaca sie i nie dajaca tego co chcemy)
- przelot : 3cala" bez niczego .
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
-lacznik elastyczny .
Układ wtryskowy:
- wtryski 430 bosh zielone. (ledwo co uciagly)
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny. + fmu saard "sportowy" regulator.
- replika pompy bosh 044 .
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem, strojenie by lamik .
- czujniki EGT , BOOST, c. oleju, tmp. oleju. sonda afr podlączona do korekcji w det.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant by Lamik
Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
- aaa chlodnica oleju (ja bym sie tego pozbyl) - pozostalosc po wlascicielu.
ZWIESZENIE TYL I PRZOD GWINT, jakies tam felgi , nisko szeroko, generalnie wizja wlasciciela co nas malo interesuje.
Wykres bedzie jak lukaszowi sie przypomni, auto generalnie lata jak wszystkie ktore macalem, klient zadowolony a o wykres musicie uwierzyc

urywa dupe na 3biegu , duzo pali hehe i jest dobrze. FIlmiki jakies jak podesle Michal.
POZDRO k64.pl
foteczki i media