Siema
Dzisiaj zauważyłem że coś mi huczy w silniku
Na zakręconym korku też ale słabo
Najbardziej jak podniose korek,czy zdejme węzyk z odmy
Czy jest możliwe ze nowa odma do wyrzucenia?
Odme kupiłem meyle ma przejechane <1000km.
https://www.youtube.com/watch?v=YvWbahDTKao
oraz film z inpy
https://www.youtube.com/watch?v=VSy3S9NdLGY
Fuel control integrator na minus
[E36] m52 huczenie spod korka film
na moje ucho odma na 100%
mogla znowu pasc bo np byla stara...
ja mialem odme z febi 3 mce....brala lewe powietrze i skonczylo sie na nowych rurkach i odmie z bmw....dopiero wtedy wszystko pasowalo jak trzeba
inna rzecz ze pod korkiem masz niezle maslo tzn ze robisz krotkie odcinki i silnik jest malo dogrzany ( wskazowka w pionie to jeszcze nie jest rozgrzany silnik )
widac to na filmiku jak odkrecasz korek ...zolte zacieki na pokrywie zaworow
dlatego odma dostala po dupie...moze byc tez tak ze sie przytkala zwyczajnie i ciagnie lewe powietrze rurkami
proponuje ostrzejsza jazde na odcinku 30 km albo postanie w korkach i zobaczyc czy sie cos zmieni...jazda lepsza bo jest wieksze cisnienie oleju...moze pomoc ale nie musi
jak ktos robi krotkie odcinki to ja proponuje zrezygnowac z ogrzewania az do pionu wskazowki silnika...ja tak np robie...zeby silnik szybko sie rozgrzal i dopiero jak wskazowka jest w pionie to uruchamiam ogrzewanie...ale tez nie na maxa tylko tak zeby sie delikatnie ogrzewalo...dopiero jak na kompie mam 93 to ogrzewanie na maxa
mogla znowu pasc bo np byla stara...
ja mialem odme z febi 3 mce....brala lewe powietrze i skonczylo sie na nowych rurkach i odmie z bmw....dopiero wtedy wszystko pasowalo jak trzeba
inna rzecz ze pod korkiem masz niezle maslo tzn ze robisz krotkie odcinki i silnik jest malo dogrzany ( wskazowka w pionie to jeszcze nie jest rozgrzany silnik )
widac to na filmiku jak odkrecasz korek ...zolte zacieki na pokrywie zaworow
dlatego odma dostala po dupie...moze byc tez tak ze sie przytkala zwyczajnie i ciagnie lewe powietrze rurkami
proponuje ostrzejsza jazde na odcinku 30 km albo postanie w korkach i zobaczyc czy sie cos zmieni...jazda lepsza bo jest wieksze cisnienie oleju...moze pomoc ale nie musi
jak ktos robi krotkie odcinki to ja proponuje zrezygnowac z ogrzewania az do pionu wskazowki silnika...ja tak np robie...zeby silnik szybko sie rozgrzal i dopiero jak wskazowka jest w pionie to uruchamiam ogrzewanie...ale tez nie na maxa tylko tak zeby sie delikatnie ogrzewalo...dopiero jak na kompie mam 93 to ogrzewanie na maxa
...tak znowu sie czepiam...
nie to nie jest normalneKamil35 pisze:Druga sprawa-po ostrej jezdzie,odkrece korekchłodnicy i wyrzuci płyn jest to normalne?
silnik jest zapowietrzony....
warto ustawic autko przodem na gorce i odpowietrzyc....M52 to jest prawdziwe wyzwanie z odpowietrzaniem i nie jest latwo jak w przypadku M52TU...osobiscie wole wyciaganie tlokow przez nagrzewnice niz odpowietrzanie M52
co do odmy to tak jak napisalem - przepalenie moze pomoc ale juz nie musi
ten dzwiek ktory slyszysz wydaje membrana w srodku odmy ktora moze byc juz przerwana chociaz to jeszcze nic pewnego
extra mrozow nie ma wiec dziekuj za to pogodynce bo gdyby Ci to zamarzlo od wody ( odma zbiera caly syf lacznie z wilgocia z powietrza ktora potem sie w niej skrapla i jak ktos malo jezdzi to tez nie odparowywuje ) to skonczylo by sie wywaleniem oleju przez korek albo bagnet i dopiero mial bys impreze...
tutaj video jak to wyglada od srodka: http://youtu.be/-OVuldIrCOY
...tak znowu sie czepiam...
-
- Małopiszący
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-02-03, 17:18
- Lokalizacja: slask
Miałem z tym przyjemność 2 tygodnie temu
Objawy identyczne jak twoje
Odma jako tako nie jest uszkodzona na tyle żeby ją t zęba było wymieniać, ale trzeba ją wyciągnąć rozebrac w tej dolnej części i na środku jest gumką która lubi wypada i osadza się na takich rowkach i dlatego ten gwizdek. Należy ją włożyć na stare miejsce i to najlepiej na jakimś kleju żeby znowu nie wyleciała.
Objawy identyczne jak twoje
Odma jako tako nie jest uszkodzona na tyle żeby ją t zęba było wymieniać, ale trzeba ją wyciągnąć rozebrac w tej dolnej części i na środku jest gumką która lubi wypada i osadza się na takich rowkach i dlatego ten gwizdek. Należy ją włożyć na stare miejsce i to najlepiej na jakimś kleju żeby znowu nie wyleciała.