Witam
Koledze wyrzuciło sporo błędów, mianowicie:
203 sonda przed katem bank 1
202 sonda przed katem bank 2
228 sonda przed katem bank 2
227 sond przed katem bank 1
154 sonda przed katem bank 2
242 cylinder 5
243 cylinder 6
241 cylinder 4
240 cylinder 3
poniżej wrzucam dane z inpy:
na jałowym biegu czuć lekkie drgania, podczas jazdy wszystko ok, ale stanie na światłach to lekko zadrga.
po odkręceniu korka oleju lub wyciągnięciu bagnetu jest dziwny dźwięk, który ustaje, obroty zbliżają się do 500.
Przepływomierz obstawiam, że jest dobry.
Tak się zastanawiam, łapie lewe powietrze (wina odmy) czy sondy padły (dwie naraz)?
dodam, że katalizator był naprawiany, ponieważ zaczął buczeć.
Na forum były takie przypadki, ale nie było jednoznacznego wyjaśnienia.
Proszę o porady .
Ja bym zaczął od odmy i od razu czyszczenie przepustnicy, krokowaca. Gumy przepływki już czekają na wymianę.
[E46] M52B25 Odma czy sondy
odbyło się kasowanie adaptacji oraz błędów
przejechane 200km i pojawiły się błędy ponownie:
203 sonda przed katem bank 1
202 sonda przed katem bank 2
228 sonda przed katem bank 2
227 sond przed katem bank 1
czy to jednak sondy? dodam, że podczas normalnej jazdy jest idealnie, check się nie pali, tylko na jałowym lekko zatelepie silnikiem,
przejechane 200km i pojawiły się błędy ponownie:
203 sonda przed katem bank 1
202 sonda przed katem bank 2
228 sonda przed katem bank 2
227 sond przed katem bank 1
czy to jednak sondy? dodam, że podczas normalnej jazdy jest idealnie, check się nie pali, tylko na jałowym lekko zatelepie silnikiem,