ppatryk -->> e46 323Ci
ppatryk -->> e46 323Ci
Witam Wszystkich Forumowiczów
Przedstawiam samochód, który niedawno kupiłem. Luty 2015, galeria powstaje dopiero teraz, ponieważ chciałem najpierw zając się samochodem tak jak to lubię robić, czyli dopieścić.
Jest to e46 323Ci, którym porusza się moja żona
E46 przywiozłem osobiście z Niemiec z miejscowości Wiesbaden niedaleko Frankfurtu nad Menem. Tutaj muszę bardzo podziękować Rafałowi (rafix), dzięki któremu mogłem do Niemiec pojechać po samochód. Pojechaliśmy razem, wycieczka była bardzo długa, prawie dwie doby bez snu, ale było warto. Przebieg sprawdzałem w każdym możliwym module i wszystkie znaki na niebie wskazują, że jest autentyczny - aktualnie 260 tys. km (w monecie kupna 254 tys). Samochód jest też bezwypadkowy, to było jeden z najważniejszych punktów podczas wyboru pojazdu.
Silnik M52B25 bardzo fajnie spisuje się w tym nadwoziu, jest elastyczny, szybki, przy czym naprawdę nie pali dużo.
Co do wyposażenie to przedstawiam rozkodowany VIN, myślę, że jest wystarczające, wszystko oczywiście w samochodzie jest sprawne.
Z modyfikacji:
-wydech końcowy 2x80mm dający naprawdę przyjemny leciutki basik
-lotka m-pakiet na tylnej klapie
-zawieszenie gwintowane JOM - należy do tych tańszych, natomiast nie jest bardzo twarde, powiedziałbym, że porównywalny z zawieszeniem M
-felgi styling 135 z mieszanym ogumieniem (225/40R18 - 255/35R18)
Po kupnie samochód przeszedł kompletne przygotowanie do użytkowania:
-naprawa kolektorów wydechowych, gdyż były lekko popękane (było słychać)
-nowe uszczelki kolektorów
-uszczelka pokrywy zaworów
-kompletna odma wraz ze wszystkimi elementami
-świece Denso K20TT
-fajki świec Bosh
-pompka spryskiwacz reflektorów
-zakup czujników pdc, ale jeszcze nie wymieniłem
-nowa chłodnica (stara się wybrzuszyła)
-filtry oleju, paliwa, powietrza, kabiny
-olej Total 5W40
-nowy płyn chłodniczy
-nowe gumy przepływomierza
-czyszczenie przepustnicy, silniczka krokowego
-napełnienie i odgrzybienie klimatyzacji
-czujnik poziomu oleju
-zimówki 17 styling 44 z oponami 225/45R17
Czyli taki standard dla E46...
Koła sam odnawiałem...
Do zrobienia:
-regeneracja kierownicy lub obszycie
-wymiana czujników pdc
-wymiana uszczelek wokół drzwi, nie ma szumów, natomiast jedna jest uszkodzona, drugą musiałem usunąć
-zaprawka drzwi lewych, gdyż w tym standardowym miejscu jest małe ognisko korozji
-lekka polerka, ale to w dalszej przyszłości, gdyż lakier jest w świetnej formie
I dalej cieszyć się jazdą Nie będzie tutaj więcej modów, gdyż tak jak jest jest ładnie, czysto, schludnie. Dobra seria z drobnymi dodatkami.
Przedstawiam trochę zdjęć!
Zaczynamy od środka
Silnik
Obniżenie
Samochód
Zapraszam do komentowania i oceny
Przedstawiam samochód, który niedawno kupiłem. Luty 2015, galeria powstaje dopiero teraz, ponieważ chciałem najpierw zając się samochodem tak jak to lubię robić, czyli dopieścić.
Jest to e46 323Ci, którym porusza się moja żona
E46 przywiozłem osobiście z Niemiec z miejscowości Wiesbaden niedaleko Frankfurtu nad Menem. Tutaj muszę bardzo podziękować Rafałowi (rafix), dzięki któremu mogłem do Niemiec pojechać po samochód. Pojechaliśmy razem, wycieczka była bardzo długa, prawie dwie doby bez snu, ale było warto. Przebieg sprawdzałem w każdym możliwym module i wszystkie znaki na niebie wskazują, że jest autentyczny - aktualnie 260 tys. km (w monecie kupna 254 tys). Samochód jest też bezwypadkowy, to było jeden z najważniejszych punktów podczas wyboru pojazdu.
Silnik M52B25 bardzo fajnie spisuje się w tym nadwoziu, jest elastyczny, szybki, przy czym naprawdę nie pali dużo.
Co do wyposażenie to przedstawiam rozkodowany VIN, myślę, że jest wystarczające, wszystko oczywiście w samochodzie jest sprawne.
Z modyfikacji:
-wydech końcowy 2x80mm dający naprawdę przyjemny leciutki basik
-lotka m-pakiet na tylnej klapie
-zawieszenie gwintowane JOM - należy do tych tańszych, natomiast nie jest bardzo twarde, powiedziałbym, że porównywalny z zawieszeniem M
-felgi styling 135 z mieszanym ogumieniem (225/40R18 - 255/35R18)
Po kupnie samochód przeszedł kompletne przygotowanie do użytkowania:
-naprawa kolektorów wydechowych, gdyż były lekko popękane (było słychać)
-nowe uszczelki kolektorów
-uszczelka pokrywy zaworów
-kompletna odma wraz ze wszystkimi elementami
-świece Denso K20TT
-fajki świec Bosh
-pompka spryskiwacz reflektorów
-zakup czujników pdc, ale jeszcze nie wymieniłem
-nowa chłodnica (stara się wybrzuszyła)
-filtry oleju, paliwa, powietrza, kabiny
-olej Total 5W40
-nowy płyn chłodniczy
-nowe gumy przepływomierza
-czyszczenie przepustnicy, silniczka krokowego
-napełnienie i odgrzybienie klimatyzacji
-czujnik poziomu oleju
-zimówki 17 styling 44 z oponami 225/45R17
Czyli taki standard dla E46...
Koła sam odnawiałem...
Do zrobienia:
-regeneracja kierownicy lub obszycie
-wymiana czujników pdc
-wymiana uszczelek wokół drzwi, nie ma szumów, natomiast jedna jest uszkodzona, drugą musiałem usunąć
-zaprawka drzwi lewych, gdyż w tym standardowym miejscu jest małe ognisko korozji
-lekka polerka, ale to w dalszej przyszłości, gdyż lakier jest w świetnej formie
I dalej cieszyć się jazdą Nie będzie tutaj więcej modów, gdyż tak jak jest jest ładnie, czysto, schludnie. Dobra seria z drobnymi dodatkami.
Przedstawiam trochę zdjęć!
Zaczynamy od środka
Silnik
Obniżenie
Samochód
Zapraszam do komentowania i oceny
Ostatnio zmieniony 2015-08-05, 14:28 przez ppatryk, łącznie zmieniany 1 raz.
Wygląda ładnie, choć te drewno w środku mi totalnie tutaj nie pasuje
I jak zawsze dobrze dopieszczasz.
Pozdro!
I jak zawsze dobrze dopieszczasz.
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
dzięki za opinie
drewno zostaje.. dlaczego każdy się dziwi, a dlatego, że nigdy nie miałem drewna w aucie, a do tego mi jakoś pasuje wszyscy chcą srebrne/carbon/piano, a ja będę miał drewno
felga zostaje, ponieważ jest w świetnym stanie, oponki zdrowe i przede wszystkim z 2013 roku, no i najważniejsze pasują mi tu idealnie te koła, troszkę odmładzają samochód
drewno zostaje.. dlaczego każdy się dziwi, a dlatego, że nigdy nie miałem drewna w aucie, a do tego mi jakoś pasuje wszyscy chcą srebrne/carbon/piano, a ja będę miał drewno
felga zostaje, ponieważ jest w świetnym stanie, oponki zdrowe i przede wszystkim z 2013 roku, no i najważniejsze pasują mi tu idealnie te koła, troszkę odmładzają samochód