[E39] e39 Inpa błędy do rozszyfrowania

Czyli wszystko co dotyczy elektryki w naszych BMW!
Sebastian84
Małopiszący
Posty: 18
Rejestracja: 2015-04-23, 15:43
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Sebastian84 »

Silnik delikatnie klepie... - czyli ten łancuch nie jest wieczny.. Nadaje się do wymiany?
Dzieki za info z tym ustawianiem opcji na liczniku.. Mam Pełny komputer ale problem polega na tym że nie mam Radia Mid.. Ktoś wstawił inne..
Chcę powrócić do oryginału ale za bardzo nie wiem który komputer mam wybrać bo jest ich chyba parę modeli.. Czy to ma znaczenie że że na radiu jest np Słuchawka? Czy takie radio będzie mi działać a ta słuchawka np bedzie nieaktywna? Czy muszę mieć konretnie dany model radia?
Sebastian
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Jak grzanie sondy to pewnie do wymiany lub obejrzyj dokładnie kable bo może brak styku lub pęknięty kabel.
Sebastian sprawdź jaki numer katalogowy ma twoja sonda lamba a potem napisz mi pw może sonda z mojego m54B30 pasuje to podeślę Ci moje na podmianę jak zadziałają to możesz zatrzymać jedną sztukę, ale druga musi wrócić.

TDS powiedz mi gdzie w inpie szukać na której głowicy pojawia się błąd czujnika w silnikach V8?

Nie ma pełnego spolszczenia.

Czujniki wyjmujesz z głowic i zamieniasz je miejscami jak błąd przeniesie się na drugą głowicę to czujnik a jak nie to szukaj kogoś kto ogarnie rozrząd, bo w bmw łańcuch jest o kant tyłka rozbić zresztą większość rozwiązań technicznych w bmw jest o kant tyłka rozbić :D
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Sebastian84 W m62 rozrząd nie jest dożywotni, ponoć w wersji z vanosami wytrzymuje jeszcze krócej niż w wersji bez. Skoro nie masz ori radia to nie będzie Ci działało ustawianie. Dokładnie tak jak piszesz cześć opcji będzie nie aktywna.

samael16 Z tego co pamiętam to BANK 1 Prawa głowica (str pasażera) BANK 2 lewa
Sebastian84
Małopiszący
Posty: 18
Rejestracja: 2015-04-23, 15:43
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Sebastian84 »

Wybaczcie za moje głupie pytania..
Ten kabel od grzania sondy - w ogóle te grzanie sondy.. Gdzie to mniej więcej znajdę?
Normalnie przy katalizatorach? To jakiś podgrzewacz jest czy jak?
Pewnie bym sobie to wygoglował ale to pewnie trochę mi zajmie :( Mam juz trochę informacji zebranych od WAS (DZIEKUJĘ :) ) Przez weekend spróbuję ogarnąć wnioski które od Was dostałem.. Może się coś poprawi..

PS.. Teść powtarza że jak trafisz na dobry egzemplarz to pojeździsz.. ;p
Uwielbiam BMW ale to nie na moje nerwy.. ;p
wcześniej miałem Volvo 460 - ani palca nie przyłożyłem..
W sumie to do tego BMW też i jeździ..
Nowego auta z tego nie zrobię ale chciałbym mieć wszystko porobione do porządku..
Niestety mało jest mechaników którzy potrafią ogarnąć tą markę..
Trzeba by było wszystko samemu robić.. ;p
Sebastian
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Nikt tego nie wie w sondzie masz 4 kable 2 to grzanie a drugie 2 to pomiar zawartości tlenu w spalinach.
Jeśli kable są ok i styki to sonda do wymiany bo grzałka jest w samej sondzie i ona powinna grzać zanim spaliny nie wygrzeją sondy.

Nie trafisz, na dodatek kupiłeś BMW V8, 5 serii i albo ty pokonasz ten samochód albo on Ciebie, częściej wychodzi opcja numer 2.
BMW tak po prawdzie nie robi dobrych silników od czasu zrezygnowania z żeliwnych bloków i wejścia w zmienne fazy rozrządu czyli vanosa. Mercedes zresztą też daje ciała w swoich silnikach, no ale to inna para kaloszy.
To teść chyba nigdy nie widział dobrze działającego silnika BMW xD Chociaż jak kupiłeś V8 to masz kasę na naprawy :)

Łańcuchy są o kant dupy rozbić, główny oraz od rozrządu, potrafią zdechnąć już przy nalocie 200tysięcy kilometrów.
Zresztą znam przypadki, że w moim silniku po 150 łańcuch były do wywalenia.
ODPOWIEDZ