Pogoda sie utrzymie to coś pstrykne lepszego z SebaMystic888 pisze:Daj jakies lepsze foty auta.
[E36] Compi by PRIMO
Ciach na liczniku 275tyś. km i walimy kolejny serwis olejowy.
Oprócz przytartych podłużnic od gleby ofiarą padła plastikowa osłona filtra paliwa, także jakby ktoś miał na sprzedaż przygarne
Dalej również szukam przedniej atrapy w cosmosschwarz polift także jakby ktoś coś wiedział
w najbliższym czasie mam też zamiar obszyć na nowo sufit :]
pozdro


Oprócz przytartych podłużnic od gleby ofiarą padła plastikowa osłona filtra paliwa, także jakby ktoś miał na sprzedaż przygarne

Dalej również szukam przedniej atrapy w cosmosschwarz polift także jakby ktoś coś wiedział

pozdro



NO SPEED NO FUN 



troche wolnego czasu więc zabrałem się za pomalowanie na nowo nerek w czerń.
Malowanko, przed potraktowałem je papierem 1200:

I na aucie >>


Następna rzecz to doprowadzenie licznika do normalnego stanu :
-więc tak nie było podświetlenia lewej części licznik
-oraz przy gubieniu trakcji oraz wyłaczaniu ASC zamiast kontrolki na środku zapalała sie kontrolka air bag'a.
tyle trzeba rozebrać w Compocie żeby dostać licznik

Po wyciągnieciu pokazał mi sie mistrzowski mostek bez izolacji podłożony papierkami z paczki papierosów marki Camel żeby nie było zwarcia, niestety nie zdążyłem uwiecznić całości. Przy żarówce air bag'a zastałem wydarta ścieżka do żarówki i mostek z ASC
ale po co ktoś to robił ?

wyciągłem mostek, dogiełem styki z oprawki żarówki ASC i działa.
Nie dało sie jednak odtworzyć scieżki do air bag'a, może kiedyś jeszcze do tego wróce...

Żarówki do oświetlenia do W3W, jedna nie świeciła ale wymieniłem wszystkie
przed:

po:

i na koniec wstępne porządki pod maska

Malowanko, przed potraktowałem je papierem 1200:

I na aucie >>


Następna rzecz to doprowadzenie licznika do normalnego stanu :
-więc tak nie było podświetlenia lewej części licznik
-oraz przy gubieniu trakcji oraz wyłaczaniu ASC zamiast kontrolki na środku zapalała sie kontrolka air bag'a.
tyle trzeba rozebrać w Compocie żeby dostać licznik


Po wyciągnieciu pokazał mi sie mistrzowski mostek bez izolacji podłożony papierkami z paczki papierosów marki Camel żeby nie było zwarcia, niestety nie zdążyłem uwiecznić całości. Przy żarówce air bag'a zastałem wydarta ścieżka do żarówki i mostek z ASC



wyciągłem mostek, dogiełem styki z oprawki żarówki ASC i działa.
Nie dało sie jednak odtworzyć scieżki do air bag'a, może kiedyś jeszcze do tego wróce...

Żarówki do oświetlenia do W3W, jedna nie świeciła ale wymieniłem wszystkie

przed:

po:

i na koniec wstępne porządki pod maska


Ostatnio zmieniony 2015-06-11, 18:46 przez PRIMO, łącznie zmieniany 1 raz.
NO SPEED NO FUN 



- Przemo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 462
- Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
- Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
- Kontakt:
PRIMO, pojszłeś na łatwizne
bez ściągania kiery też się da wyciągnąć licznik
cieszą mnie takie naprawy, doprowadzanie do ori stanu. Nery
chociaż warto po czarnym lakierze dodać bezbarwnego. Malowałem u mnie 2 razy 2-3 warstwy i zawsze gdzieś odpryśnie, a to przy myciu a to od zawrotnych prędkości i muchów 


cieszą mnie takie naprawy, doprowadzanie do ori stanu. Nery


Zapraszam do mojej Galerii
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
