WYSPA e90 320d
WYSPA e90 320d
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Ogólnie na forum jestem nowy, ale konto posiadam już od pewnego czasu. Jest to mój drugi samochód produkowany w Monachium. Wcześniej miałem e46 320d z silnikiem m47 o mocy 136 km w mpakiecie oraz shadowline.
Dziś przedstawiam Wam moją e 90 sprowadzoną w marcu z pod Hamburga.
Type code: VC31
Model: 320D OL (EUR)
E-F-R series: E90
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M47/T2
Displacement: 2.00
Power: 120 (163 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET
Upholstery code: FFAT - STOFF/LEDER CITR
Prod.date: 2005-04-06
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S4AG Interior trim finishers Titanium matt
S8SB Telematics access request,country-spec.
S8SC Telematics access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
S9AA Outer skin protection
S200 Diesel particle filter
S226 Sports suspension settings
S249 Multifunction f steering wheel
S255 Sports leather steering wheel
S302 Alarm system
S320 Deleted, model lettering
S321 Exterior parts in vehicle colour
S403 Glass roof, electrical
S428 Warning triangle and first aid kit
S441 Smoker package
S488 Lumbar support, driver and passenger
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S606 Navigation system Business
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
Samochód fabrycznie nie był wyposażony w zewnętrzny Mpakiet, poprzedni właściciel zdecydował się po dwóch latach od zakupu na doposażenie samochodu w mpakiet i chwała mu za to bo nie kosztowało to mało.
Samochód sprowadzony w marcu od pierwszego właściciela po serwisie olejowym oraz wymianie tarcz i klocków hamulcowych. Samochód sprawdzony w ASO pod względem historii. Po powrocie został podniesiony kolektor ssący z którego wyrzuciłem klapki zawirować, zostały wymienione wszystkie świece żarowe na nowe BERU oraz przekaźnik świec żarowych. Został też wymieniony układ pasowy - koło pasowe, napinacz oraz paski. Na chwile obecną samochód nie wymaga żadnych napraw więc można cieszyć się jazdą
Dziś przedstawiam Wam moją e 90 sprowadzoną w marcu z pod Hamburga.
Type code: VC31
Model: 320D OL (EUR)
E-F-R series: E90
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M47/T2
Displacement: 2.00
Power: 120 (163 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET
Upholstery code: FFAT - STOFF/LEDER CITR
Prod.date: 2005-04-06
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S4AG Interior trim finishers Titanium matt
S8SB Telematics access request,country-spec.
S8SC Telematics access request,country-spec.
S8SP Control unit COP
S9AA Outer skin protection
S200 Diesel particle filter
S226 Sports suspension settings
S249 Multifunction f steering wheel
S255 Sports leather steering wheel
S302 Alarm system
S320 Deleted, model lettering
S321 Exterior parts in vehicle colour
S403 Glass roof, electrical
S428 Warning triangle and first aid kit
S441 Smoker package
S488 Lumbar support, driver and passenger
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S606 Navigation system Business
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
Samochód fabrycznie nie był wyposażony w zewnętrzny Mpakiet, poprzedni właściciel zdecydował się po dwóch latach od zakupu na doposażenie samochodu w mpakiet i chwała mu za to bo nie kosztowało to mało.
Samochód sprowadzony w marcu od pierwszego właściciela po serwisie olejowym oraz wymianie tarcz i klocków hamulcowych. Samochód sprawdzony w ASO pod względem historii. Po powrocie został podniesiony kolektor ssący z którego wyrzuciłem klapki zawirować, zostały wymienione wszystkie świece żarowe na nowe BERU oraz przekaźnik świec żarowych. Został też wymieniony układ pasowy - koło pasowe, napinacz oraz paski. Na chwile obecną samochód nie wymaga żadnych napraw więc można cieszyć się jazdą
Jesli chodzi o mody to cenie sobie oryginalnosc i to co zrobila fabryka, pomimo ze ta e90 zostala troszke zrobiona przez poprzedniego wlasciciela. Jesli chodzi o zewnatrz to nie wiele poza wlozonym juz dystansem 20 mm na tyl. Planuje zmienic koncowke tlumika na podwojna performance. Srodek, tu juz troszke bym pozmienial. Za jakis czas poszukam foteli kubelkowych do przodu w czarnej skorze, moze ciemna podsufitka. A tak to kierownica i galka zmiany biegow m pakiet i listwy w carbon. To tak z grubsza. Wczesniej myslalem tez o modzid silnika ale w sumie wystarcza mi poki co to co jest:) pozdrawiam
Czekam na prace z resztą jak reszta forumowiczów bo autko ładne.
Do czarnego sufitu bym się zastanowił masz jasne słupki jasny sufit a chcesz czarne fotele bym tą opcje zostawił jak jest tylko fotele kanapę zmienił ewentualnie boczki
To moja sugestia ale każdy robi jak chce i mu się podoba.
Do czarnego sufitu bym się zastanowił masz jasne słupki jasny sufit a chcesz czarne fotele bym tą opcje zostawił jak jest tylko fotele kanapę zmienił ewentualnie boczki
To moja sugestia ale każdy robi jak chce i mu się podoba.
Broń Masowego Wyprzedzania
Oczywiście do jeśli mowa o podsufitce w gre wchodza również ciemne ( antracytowe ) słupki jak w mpakiecie. Teraz mam czarne pół skóry które są bardzo wygodne ale chciałbym przynajmniej z przodu założyć czarne pół skóry ale w kubełku. Zastanawiam się nad listwami srebrnymi na desce i drzwiach. Jaką folią obkleić tak by jak najbardziej wyglądało jak oryginał
Mam do Was gorącą prośbę o doradzenie mi w kolorze zacisków. Szykuje się na zlot do Rybnika i chciałbym pomalować przed wypadem zaciski. Bardziej kieruje się w strone oryginału, czyli cos w odcien szarosci. Uwazam ze zaciski w 320d sa troszke małe zeby malowac je na rasowo sportowo czerowno. Myślałem również nad grafitem cos pod kolor nadwozia.