PRIMO pisze:Silnik z supry + BMW CO TO w ogóle jest
SAMAEL jaki masz motor w e46 ze takie wypociny wypisujesz?
Primo ja się z Tobą zgodze , zrozumiała bym jeszcze silnik z Supry w BMW tylko w wypadku kiedy niemiecki koncern Bayerische Motoren Werke wyprodukował by silniki max 2.5 i na tym zaprzestał , to wtedy fakt motor z Supry to był by jak V8 dla Fiata 126p .
Myśle że BMW ma za zajefajne swoje silniki żeby jakoś specjalnie wrzucać tam jakis silnik z Supry
Ostatnio zmieniony 2015-06-04, 21:33 przez HemiV8ca, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą.. sztuką jest to zrobić boczną...
Co do silników M60 mój błąd pomyliłem się z serią montowaną w emkach. Jednak zdanie podtrzymuję większość motorów V8 i R6 BMW wymaga remontu aby mieć serię, wystarczająco dużo widziałem wykresów z hamowni aby nie mieć innego zdania. Co by nie być gołosłowny nawet mojemu uciekło 15 a ma niewielki przebieg.
Ja mam M54B30 moc na hamowni 215KM.
Osobiście chciałbym za rok zmienić silnik, bo w tym roku robię zawieszenie i wszystko co niezbędne aby przygotować samochód pod agresywną jazdę.
Co do silników mam do wyboru gdy oczekuję stabilnej i bez awaryjnej jazdy a nie rzeźby i modlenia się aby motor przypadkiem nie rozpadł się w czasie strojenia na hamowni:
BMW S62B50 400KM brak perspektyw na kompresor/turbinę konieczność remontu bo szanse, że trafię na taki co trzyma serię mniej niż zero.
Silników z M3 nie biorę pod uwagę bo za duży koszt do przyrostu mocy, zresztą i jego też trzeba by było remontować.
Toyota 2JZ-GTE bi turbo do 450KM, jedna turbina do 800KM bez zająknięcia podstawowy remont silnika to głównie panewki i nowe śruby na korbowód, wiadomo rozrząd i pompa wody to rozumie się samo przez się.
Ostatnio zmieniony 2015-06-04, 11:15 przez samael16, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj niestety autko nagle odmówiło współpracy i przestało odpalać.. po zczytaniu istą i przerobieniu wszelkich możliwości z synchronizacją EWS - DME w głowie powstał wielki zamęt, porównywalny do kilometrów wybebeszonych instalacji do sprawdzenia.. problem nie rozwiązany. Rankiem na tzw świeżym umyśle dość szybko została zlokalizowana i wymieniona zepsuta pompa paliwa w baku i...znów wszystko dobrze! Następnie dostało delikatną kurację oczyszczająco - nabłyszczającą i na koniec mała sesja z aparatem
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Jestem ponoć nie obliczalna a więc aby uniknąć oddawania auta aby zalegalizować butle,jak i ominąć zakladania nowej ..nowe serce czeka juz w garażu bez podtlenku lpg ;D
i nowe serducho za 2 h zaczynam działać
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą.. sztuką jest to zrobić boczną...
co to za brzydkie e46 na tych fotach ? haha Tomi BTS bluza a ja koszulka z Ostrołęki,zaraz dostane bana haha Mi również było miło poznać, i mam nadzieje że moje suczycho na zlot dojedzie bo małe problemy wystąpiły a jak nie to na lawecie haha
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą.. sztuką jest to zrobić boczną...