e36 touring m50 turbo
Silnik już w aucie chodzi bardzo dobrze pierwsze km zrobione (około 250). Silnik jest bardzo żwawy mimo iż cr w granicach 8,5 i idzie od samego dołu.
Modyfikacja z pompą oleju bardzo mocno poprawiła ciśnienie oleju które na nagrzanym oleju do 95* i obrotach 2000 utrzymuje się w granicach 3barów, na jałowym zaś nie schodzi poniżej 1bara. Po dotarciu silnika det lub strojenie na ori sterowniku i na pewno większe wtryski bo tych brakuje od 4500obr/min i jest ubogo.
Poranek przed włożeniem
po 30 min silnik na swoim miejscu wraz z skrzynią
próbne odpalenie i sprawdzenie czy wszystko ok
https://youtu.be/JK75v9jdyXk
wstępne złożenie próbny przejazd
a tak na ulicę wyjechałem
piękne ciśnienie oleju
https://youtu.be/fxLqEfWopFY
Modyfikacja z pompą oleju bardzo mocno poprawiła ciśnienie oleju które na nagrzanym oleju do 95* i obrotach 2000 utrzymuje się w granicach 3barów, na jałowym zaś nie schodzi poniżej 1bara. Po dotarciu silnika det lub strojenie na ori sterowniku i na pewno większe wtryski bo tych brakuje od 4500obr/min i jest ubogo.
Poranek przed włożeniem
po 30 min silnik na swoim miejscu wraz z skrzynią
próbne odpalenie i sprawdzenie czy wszystko ok
https://youtu.be/JK75v9jdyXk
wstępne złożenie próbny przejazd
a tak na ulicę wyjechałem
piękne ciśnienie oleju
https://youtu.be/fxLqEfWopFY
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Szczególnie cicho było wjeżdżając do mojego garażu hehe
Dobrze jest, faktycznie dobrze to wystroić i będzie robić robotę
A końcówki zawsze niepozorne
Pozdro!
Dobrze jest, faktycznie dobrze to wystroić i będzie robić robotę
A końcówki zawsze niepozorne
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
to ma być cicho ciemny killer a jeszcze ta zgnita klapa sugeruje że to parch , zresztą pan w fordzie się o tym już przekonał na ekspresówce
Dziś zalany docelowym olejem czyli lm top tec 5w30 a olej na docieranie był jeszcze w nienagannym stanie po 500km i 3 filtrach oleju
Dziś zalany docelowym olejem czyli lm top tec 5w30 a olej na docieranie był jeszcze w nienagannym stanie po 500km i 3 filtrach oleju
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Po dotarciu tak gada i się wkręca na obroty
https://youtu.be/0-vawwM-kdk
https://youtu.be/0-vawwM-kdk
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
Wkręca się mega szybko! Ciekaw jestem ile to wypluje i jak to będzie latać na dmuchawce
Pozdro!
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT