samael16, Ok, dzięki. Po niedzieli się wezme za te kolektory i sondy, i zobaczymy co z tego wyniknie.
Pozdro
[E39] Pomoc z kodami błędów
Trza było kupować bmw tyle innych fajnych samochodów jest bez problemowych
Marmen. Jak znajdziesz czas poczytaj o zasadzie działania sondy lambda może Ci to pomoże. Jakie masz świece jedno czy 4 elektrodowe jak 4 to czas zmienić. Wykręć świece i je obejrzyj na zimnym silniku, tak samo wkręć tylko i wyłącznie na zimnym silniku moment dokręcenie to niecałe 30Nm i to jest delikatna siła.
Inpa to zabawka bo wstępnej diagnozy i nic więcej pomaga jedynie wstępnie określić co się dzieje, a żeby ładnie ocenić wszystko to tylko Dis z całym zestawem testowym silnika.
W kolektorze ssącym masz podciśnienie, wydechowym nadciśnienie. Jak będziesz psikał samostartem to poproś kogoś aby gapił się na odczyt w inpie obrotów to dziurka może być mała i skoczy Ci tylko o 70 i tego nawet nie poczujesz.
Marmen. Jak znajdziesz czas poczytaj o zasadzie działania sondy lambda może Ci to pomoże. Jakie masz świece jedno czy 4 elektrodowe jak 4 to czas zmienić. Wykręć świece i je obejrzyj na zimnym silniku, tak samo wkręć tylko i wyłącznie na zimnym silniku moment dokręcenie to niecałe 30Nm i to jest delikatna siła.
Inpa to zabawka bo wstępnej diagnozy i nic więcej pomaga jedynie wstępnie określić co się dzieje, a żeby ładnie ocenić wszystko to tylko Dis z całym zestawem testowym silnika.
W kolektorze ssącym masz podciśnienie, wydechowym nadciśnienie. Jak będziesz psikał samostartem to poproś kogoś aby gapił się na odczyt w inpie obrotów to dziurka może być mała i skoczy Ci tylko o 70 i tego nawet nie poczujesz.