mozna powiedziec ze zjadlem zeby na 320d 150km, silnik znam na wylot i nierealne jest zeby na seryjnych gratach zrobic 200 na obciazeniowce a gdzie 220/450:) auta z FMIC, 1752 tyle maja na 80 maja ciezko sie zblizyc do tego wyniku. a gt1749 ma ciezko 1.6b nadmuchac a przy tym doladowaniu to mozna ~180km zrobic. ale chetnie popatrze na wykres.
jedynie jest opcja ze auto jezdzi na bogato i podlewa paliwem jak z weza ogrodowego ale w takim razie jestem ciekaw jak dlugo to pojezdzi.
do takiego niutona i koni to chyba 2056 albo 2260:)
Pytanie tylko czy w ogole jest wykres. Ludzie lubia sobie rozne teorie dopisywac.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
hmmm mowisz GT1749 ma ciezko 1.6bara nadmuchac. No tak bo w INPIE wiecej niz 1.6 nie zobaczysz jest to limit diagnostyczny dla czujnika doladowanie akurat w tym silniku... Moze dlatego nie widziales...
Bez jaj, na seryjnych gratach taki wynik. Lepiej przyznaj się ze masz hybryde bo ostanio coraz częściej spotyka się takie wynalazki. Chyba że wynik masz w takim piku że wykres przypomina wierzę Eiffla. Za dwa tygodnie będziesz pisać temat "stuka coś w silniku" co nikomu nie zycze
sztuka to jezdzic dlugo i bez awaryjnie nie wazne na jakim modzie a niestety prawda jest taka ze na seryjnym IC to chyba bys mial 200st w dolocie. byli juz tacy co obiecywali zlote gory a pozniej na hamowni bylo jedno wielkie rozczarowanie:)
powiem tylko tyle jesli na seryjnych gratach bedziesz mial ponad 200km i 400Nm to na nastepny dzien jestem u Ciebie z moim coupe i kompotem. bo w tym wypadku w coupe bede mial z 250km i 500Nm a w kompocie zasluzone 180/370