Hamownia TMW electronic Rybnik ul. Raciborska
9:00 - 9.30 marzok e46 320d (u mnie bedzie dłużej bo bede sprawdzac 3 softy)
9:30 - Gordon Lukasz e46 330d
9:50 - Szczepciu e46 330d
10:10 Blue Face e46 330d by Gorilla electronics
10:30-
10:50-
11:20-Dareke36 e36 320
11:40-Sebae30 e46 316ti
12:00-PRIMO E91 330i
12:20-Krzychu E46 330i
12:40-
13:10 - TheDoctor e46 320d
13:30 - Bartek - Renault Laguna 2.0 dCi
9:30 - Gordon Lukasz e46 330d
9:50 - Szczepciu e46 330d
10:10 Blue Face e46 330d by Gorilla electronics
10:30-
10:50-
11:20-Dareke36 e36 320
11:40-Sebae30 e46 316ti
12:00-PRIMO E91 330i
12:20-Krzychu E46 330i
12:40-
13:10 - TheDoctor e46 320d
13:30 - Bartek - Renault Laguna 2.0 dCi
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
9:00 - 9.30 marzok e46 320d (u mnie bedzie dłużej bo bede sprawdzac 3 softy)
9:30 -
9:50 - Szczepciu e46 330d
10:10 Blue Face e46 330d by Gorilla electronics
10:30-
10:50-
11:20-Dareke36 e36 320
11:40-Sebae30 e46 316ti
12:00-PRIMO E91 330i
12:20-Krzychu E46 330i
12:40- Gordon37 Lukasz e46 330d
13:10 - TheDoctor e46 320d
13:30 - Bartek - Renault Laguna 2.0 dCi
9:30 -
9:50 - Szczepciu e46 330d
10:10 Blue Face e46 330d by Gorilla electronics
10:30-
10:50-
11:20-Dareke36 e36 320
11:40-Sebae30 e46 316ti
12:00-PRIMO E91 330i
12:20-Krzychu E46 330i
12:40- Gordon37 Lukasz e46 330d
13:10 - TheDoctor e46 320d
13:30 - Bartek - Renault Laguna 2.0 dCi
Mi w 330i brakuje 20koni i 15Nm, musiałbym przejechać sie w takim razie na obciązeniowa :]szczepciu pisze:tym razem nie bylo nawet serii, wrzuce jutro zdjecie wykresu bo pisze z tel. Podobno na hamowni inercyjnej nie da sie prawidlowo hamowac automatu...PRIMO pisze:Znowu pomiar nie wyszedł ?
W Czerwionce Rocar ma obciążeniówke możemy śmignąć razem
NO SPEED NO FUN
na hamowni inercyjnej mało co da się poprawnie hamować. kazde auto turbo ktore w krotkim czasie ma duzy przyrost momentu bedzie przekłamane. dla przykladu pewne auto hamowane na inercji mialo 460nm a na obciazeniowej 430. mocy tez bylo jakies 2-3% wiecej. w automacie dochodzi problem uslizgu na konwerterze.
przerabialem temat wielokrotnie roznymi samochodami i wiem jedno 320d na seryjnych gratach nawet eu4 nie ma szans wyciagnac bezdymnie 200km i 430nm. albo dymi niemilosiernie albo nie bedzie mialo takich wartosci. na 1752 i FMIC ciezk oo takiego niutona bez dymu. fakt ze przebieg jest zupelnie inny bo plasko ciagnie a nie z taka gorka no ale 1752 to zupelnie inne turbo jak 1749.
koeljna rzecz to max moc dostepna przy 3600rpm troche ciulato bo przy tych obrotach daleko do vmaxu nawet na 6b skrzyni.
przerabialem temat wielokrotnie roznymi samochodami i wiem jedno 320d na seryjnych gratach nawet eu4 nie ma szans wyciagnac bezdymnie 200km i 430nm. albo dymi niemilosiernie albo nie bedzie mialo takich wartosci. na 1752 i FMIC ciezk oo takiego niutona bez dymu. fakt ze przebieg jest zupelnie inny bo plasko ciagnie a nie z taka gorka no ale 1752 to zupelnie inne turbo jak 1749.
koeljna rzecz to max moc dostepna przy 3600rpm troche ciulato bo przy tych obrotach daleko do vmaxu nawet na 6b skrzyni.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-12-02, 20:22
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
dwa pomiary, pierwszy o ile sie nie myle na 4 biegu. Drugi na 3 biegu - nie ma nawet serii
dla porównania wynik pomiaru z TMW RYBNIK (tu zaś wynik z kosmosu) skrzynia przy takim momencie wytrzymałaby najwyżej trase RYBNIK-JASTRZĘBIE
została delikatnie zwiększona dawka paliwa, spodziewany wynik miał być w okolicach 200-220KM i 420-440nM pomiary nie są nawet troche miarodajne
dla porównania wynik pomiaru z TMW RYBNIK (tu zaś wynik z kosmosu) skrzynia przy takim momencie wytrzymałaby najwyżej trase RYBNIK-JASTRZĘBIE
została delikatnie zwiększona dawka paliwa, spodziewany wynik miał być w okolicach 200-220KM i 420-440nM pomiary nie są nawet troche miarodajne
no to trzeba sie zgadać PRIMO, wrzuć wykresPRIMO pisze:Mi w 330i brakuje 20koni i 15Nm, musiałbym przejechać sie w takim razie na obciązeniowa :]
W Czerwionce Rocar ma obciążeniówke możemy śmignąć razem