e46 318td by blackfly (DaMerGarage)
e46 318td by blackfly (DaMerGarage)
Data for vehicle identification number: WBAAT91060KS16323
Model description: 318td
Market: Europa
Type: AT91
E-Code: E46 (5)
Chassis: compact
Steering: links
Doors: 3
Engine: M47D20U1 - 2,00l (85kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Schwarz 2 (668)
Upholstery: Stoff International/anthrazit (H2AT)
Production date: 11.07.2003
Assembled in: München
•
Code Serienausstattung Standard Equipment
S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment
S851A Sprachversion deutsch Language version German
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S262A ITS-Kopfairbag ITS - Head airbag
S315A Heckscheibenwischer Rear window wiper
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S441A Raucherpaket Smoker package
S473A Armlehne vorne Armrest front
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S650A CD-Laufwerk CD player
S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)
L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
modyfikacje które już wykonałem:
* wymiana foteli na sporty
* kierownica m
* galka m
* zawieszenie gwintowane
* koło 18" ACS z opona dunlop 225/40
* czarny sufit
* downpipe
* polerka lakieru
plany:
* skrzynia i wał pod 6b wraz z dwumasem i sprzeglem
* podniesienie mocy
* na pewno mocniejsze hamulce
* mpakiet zewnetrzny albo jakieś dokładki
* wydech - przelot
jest to daily wiec szalu tu na pewno nie bedzie.
Model description: 318td
Market: Europa
Type: AT91
E-Code: E46 (5)
Chassis: compact
Steering: links
Doors: 3
Engine: M47D20U1 - 2,00l (85kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Schwarz 2 (668)
Upholstery: Stoff International/anthrazit (H2AT)
Production date: 11.07.2003
Assembled in: München
•
Code Serienausstattung Standard Equipment
S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment
S851A Sprachversion deutsch Language version German
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S262A ITS-Kopfairbag ITS - Head airbag
S315A Heckscheibenwischer Rear window wiper
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S441A Raucherpaket Smoker package
S473A Armlehne vorne Armrest front
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S650A CD-Laufwerk CD player
S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)
L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
modyfikacje które już wykonałem:
* wymiana foteli na sporty
* kierownica m
* galka m
* zawieszenie gwintowane
* koło 18" ACS z opona dunlop 225/40
* czarny sufit
* downpipe
* polerka lakieru
plany:
* skrzynia i wał pod 6b wraz z dwumasem i sprzeglem
* podniesienie mocy
* na pewno mocniejsze hamulce
* mpakiet zewnetrzny albo jakieś dokładki
* wydech - przelot
jest to daily wiec szalu tu na pewno nie bedzie.
Ostatnio zmieniony 2015-07-25, 15:21 przez blackfly, łącznie zmieniany 1 raz.
coś tam przyciera ale mam jedna tuleje zapieczona a niestety brak czasu zeby ją wymienić... podobnie jest z rolowaniem nadkoli, ale jak to mówią szef w dziurawych butach chodzi.
Koło ACS kupione bo była okazja ale jakoś nie robi mi szczególnie:P i chętnie sprzedam:p
planów jest dużo ale nie chce też topić w to dużo kasy bo po zakupie musiałem niezły worek pieniedzy włożyć więc czekam na okazje. teraz mamy z Mero urlop od prac garażowych więc będzie troche czasu zeby ogarnąc u mnie skrzynie 6b wraz ze sprzegłem, dwumasem i wałem. Później pomyśle nad jakimś softem i lepszymi spowalniaczami.
Koło ACS kupione bo była okazja ale jakoś nie robi mi szczególnie:P i chętnie sprzedam:p
planów jest dużo ale nie chce też topić w to dużo kasy bo po zakupie musiałem niezły worek pieniedzy włożyć więc czekam na okazje. teraz mamy z Mero urlop od prac garażowych więc będzie troche czasu zeby ogarnąc u mnie skrzynie 6b wraz ze sprzegłem, dwumasem i wałem. Później pomyśle nad jakimś softem i lepszymi spowalniaczami.
ale m3 csl ma 1tlok, poza tym zrobic przod na 345 a zostawić tył to dla mnie porazka.
Wszystko zalezy jak jezdzisz. jezli zalezy Ci tylko na tym zeby sie sprawnie zatrzymac to 330 da rade ale dohamuj sobie w zakrecie majac z przodu taki mocny hebel a z tylu nic:) od razu odciazysz tylna os i dalej chyba nie musze mowic co się stanie. przerabiałęm to w innym aucie i już więcej nie chce:)
Wszystko zalezy jak jezdzisz. jezli zalezy Ci tylko na tym zeby sie sprawnie zatrzymac to 330 da rade ale dohamuj sobie w zakrecie majac z przodu taki mocny hebel a z tylu nic:) od razu odciazysz tylna os i dalej chyba nie musze mowic co się stanie. przerabiałęm to w innym aucie i już więcej nie chce:)
W cenie plywajacych tarcz CSL masz tarcze 345 mono i adaptery pod jakies brembo bez cudowania ze zwrotnicamimarcin94 pisze:Też czytałem że lepiej przełożyć tył i przód, lecz u mnie wpadł tylko przód i jest idealnie. Heble sprawdzają się w 100tu %tach. Jak coś droższego to tylko heble z m3 csl (pływające tarcze). Oczywiście z całymi zwrotnicami itp itd.
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
blackfly, nigdzie nie pisałem że tył miał by zostać
No nie wiem czy 296mm z tyłu czy tam 294mm to takie nic. Osobiście mi to wystarcza bo nie ścigam się amatorsko, ani zawodowo. A do szybszej jazdy od czasu do czasu takie hebla jak mam w zupełności wystarczą. Nie jestem fanatykiem przerostu treści nad formą, nie róbmy z 320d jakieś 335i
Ale jak kto woli Można i 6tłoczkowe brembo montować
No nie wiem czy 296mm z tyłu czy tam 294mm to takie nic. Osobiście mi to wystarcza bo nie ścigam się amatorsko, ani zawodowo. A do szybszej jazdy od czasu do czasu takie hebla jak mam w zupełności wystarczą. Nie jestem fanatykiem przerostu treści nad formą, nie róbmy z 320d jakieś 335i
Ale jak kto woli Można i 6tłoczkowe brembo montować
Ostatnio zmieniony 2015-07-27, 21:35 przez Ciapek540, łącznie zmieniany 1 raz.
^^