BMW E39 M52B20 problem z mocą

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Dave3er
Zaawansowany forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: 2012-03-31, 14:44
Lokalizacja: Gliwice

BMW E39 M52B20 problem z mocą

Post autor: Dave3er »

Witam. Mam problem z silnikiem M52B20 .

Auto po przejechaniu paru metrów traci moc.
Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca, ale znów przejadę kawałek i traci moc.
Dodam tez ze na wysokich obrotach ponad 4tys moc jest zawsze.

Komputer pokazuje :
ABS sensor rear right not ok
Vehicle Speed not ok
Lambda probe 1
Fuel limit bank 2
Fuel limit bank 1
ASC/MSR/EML interface not ok

Ktoś ma jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

problem z czujnikiem albo z modulem od absu

problem z lambda - pewnie do wymiany - przez to silnik jest zalewany bo ECU w trybie awaryjnym stad brak mocy
...tak znowu sie czepiam...
Dave3er
Zaawansowany forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: 2012-03-31, 14:44
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Dave3er »

własnie zapomniałem dodać, ze trochę kopci na niebiesko.

Którą lambde w takim razie wymienic?
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

zakladajac ze nikt nic nie pokrecil to o ile mnie pamiec nie myli - pierwsza od visco

jak kopci na niebiesko to olej bardziej - ale cholera wie moze byc uszczelka

moze byc i olej i plyn...sprawdzic trzeba
...tak znowu sie czepiam...
Dave3er
Zaawansowany forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: 2012-03-31, 14:44
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Dave3er »

Wlasnie że olej sprawdzałem pare razy i jest ciągle tyle samo, woda w normie.
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

wiecej nie pomoge zdalnie...

wyzeruj bledy na kompie i zobacz czy dalej bedzie dymic
...tak znowu sie czepiam...
Dave3er
Zaawansowany forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: 2012-03-31, 14:44
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Dave3er »

dzieki kolego za pomoc :)
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Nie wiem czy w e36 jest tak samo jak w e46 ale:
- prędkość jest z czytywana chyba z czujników abs, wiec przejrzyj kable, wyczyść wszystko i będziesz wiedział, prędzej czujnik padł niż sam moduł abs.

- ASC/MSR/EML interface not ok masz tam elektryczną przepustnicę?

- sprawdź samochód inpą jest bardziej miarodajna.

- kopci na niebiesko, olej ok oraz wszystko ok w cylindrach? Jak nie to 3 podstawowe testy, kompresja, olejowa i zawartość co2 w wodzie chłodzącej.

- sonda lambda pewnie jest ok to nie jest błąd, że zdechła a że silnik szwankuje, sprawdź czy sonda pracuje jak działa to szukaj faktycznej przyczyny awarii silnika.
- sonda lambda zanim polecisz ją wyienić
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

samael16 pisze:- prędkość jest z czytywana chyba z czujników abs, wiec przejrzyj kable, wyczyść wszystko i będziesz wiedział, prędzej czujnik padł niż sam moduł abs.
predkosc w E39 jest czytana tylko z tylnego lewego czujnika
samael16 pisze:- ASC/MSR/EML interface not ok masz tam elektryczną przepustnicę?
skoro to M52B20 to ma zwykla przepustnice na linke - zreszta M52TU tez ma linke ale w przepustnicy jest krokowiec do tempomatu i jest ona tylko inaczej podgrzewana
...tak znowu sie czepiam...
ODPOWIEDZ