[E46] coupe by Adamos
Taka sytucja
W roli dawcy bmw e46 sedan 2004r. 3.0L 108 tyś. mil
Nowa pompa wody i termostat
serducho m54b30
ostatnie spojrzenie na 2.5L
pustostan
m54b30 kontra m52b25
no to jedziemy ze swapem
no i nowe serducho zawitało na pokładzie
Wielkie dzięki za pomoc Przemowi przy swapie Silnik jak narazie sprawuje się wzorcowo no i ma moc
W roli dawcy bmw e46 sedan 2004r. 3.0L 108 tyś. mil
Nowa pompa wody i termostat
serducho m54b30
ostatnie spojrzenie na 2.5L
pustostan
m54b30 kontra m52b25
no to jedziemy ze swapem
no i nowe serducho zawitało na pokładzie
Wielkie dzięki za pomoc Przemowi przy swapie Silnik jak narazie sprawuje się wzorcowo no i ma moc
Ostatnio zmieniony 2015-08-15, 11:36 przez Adamos, łącznie zmieniany 1 raz.
DAS IS DAS ...B M W
Siemka po bardzo długim czasie zabrałem się na odświeżenie mojego tematu. Od tego czasu sporo rzeczy się zmieniło także jedziemy z tym
- za seryjne radio wleciał Eonon D5150 z którego jestem zadowolony. Wszystko śmiga w nim jak powinno nie widząc jakiejś słabszej jakości dzwięku od ori radia
Kolejna rzecz która mnie męczyła to wydech.. Wpadł x-pipe i wydech z dahlera racer przy okazji wymieniłem nowe szpilki i uszczelki z wydechu. Teraz ładnie mruczy
Wleciała kolejna klapa CSL bo jednak ten kształt daje coupecie z tyłu pazur
Udało się też wyhaczyć do środka lusterko M3 skoro zewnętrzne też są m3. Dużo lepiej wygląda od standardowego lusterka
Felgi zostały całe wypolerowane wibracyjnie bo kolory już mi się odwidziały na Mitosach
śrubki których stan chromu nie był za ciekawy zostały pozłocone wraz z wentylami
po skręceniu wydaje mi się że wyszło to bardzo fajnie, przynajmniej mi się podoba
Pod młot poszło też tylne zawieszenie czyli wymiana wszystkich tulejek w tylnych sankach,wahaczach, przy okazji wymieniłem olej w dyfrze, podporę wału i łącznik wału.. Sanki zostały odświeżone na nowo.Wpadły też nowe świece zapłonowe platynówki NGK Zrobiona cała geometria itd..
Aktualne zdjęcia mojej bawarki.
- za seryjne radio wleciał Eonon D5150 z którego jestem zadowolony. Wszystko śmiga w nim jak powinno nie widząc jakiejś słabszej jakości dzwięku od ori radia
Kolejna rzecz która mnie męczyła to wydech.. Wpadł x-pipe i wydech z dahlera racer przy okazji wymieniłem nowe szpilki i uszczelki z wydechu. Teraz ładnie mruczy
Wleciała kolejna klapa CSL bo jednak ten kształt daje coupecie z tyłu pazur
Udało się też wyhaczyć do środka lusterko M3 skoro zewnętrzne też są m3. Dużo lepiej wygląda od standardowego lusterka
Felgi zostały całe wypolerowane wibracyjnie bo kolory już mi się odwidziały na Mitosach
śrubki których stan chromu nie był za ciekawy zostały pozłocone wraz z wentylami
po skręceniu wydaje mi się że wyszło to bardzo fajnie, przynajmniej mi się podoba
Pod młot poszło też tylne zawieszenie czyli wymiana wszystkich tulejek w tylnych sankach,wahaczach, przy okazji wymieniłem olej w dyfrze, podporę wału i łącznik wału.. Sanki zostały odświeżone na nowo.Wpadły też nowe świece zapłonowe platynówki NGK Zrobiona cała geometria itd..
Aktualne zdjęcia mojej bawarki.
DAS IS DAS ...B M W