Witam. mam pytanie do znawców inpy, ponieważ silniczek po odpalenie troche nie równo pracuje, i lekko przerywa, a błedy na inpie mam tylko takie:
213 Knock sensor 4 Sensor signal
18 Lambda probe Bank 2 before CAT
139 Output thermostat
[E39] Nierówna praca silnika 3.5 na zimnym, błędy inpa
[E39] Nierówna praca silnika 3.5 na zimnym, błędy inpa
e36 328 - e46 320 - e39 535 - e46 330 - e61 535 - e60 535 - e92 335xi
witam. i jak ktoś spotkał sie z czym s, takim?? dodam że dzisiaj podczas jazdy gdy wrzucam na luz obroty tak spadają że samochód gasnie, i pare dodatkowym błędów:
Misfire recognition sum defect
Misfire recognition Cylinder 1
Misfire recognition Cylinder 3
Misfire recognition Cylinder 2
Misfire recognition KAT - damaged sum defect
Misfire recognition sum defect
Misfire recognition Cylinder 1
Misfire recognition Cylinder 3
Misfire recognition Cylinder 2
Misfire recognition KAT - damaged sum defect
e36 328 - e46 320 - e39 535 - e46 330 - e61 535 - e60 535 - e92 335xi
Zmieniają Ci się parametry lambdy za katem czy kopiują wartość sond przed katem?
Szybkie pytania silnik z vanosem?
Czujnik spalania stukowego, jakie paliwo zalałeś ewentualnie jeździsz na lpg?
Zacznij od początku świece i cewki, świece odkręć na zimnym silniku a max moment dokręcania to chyba tylko 25 Nm czyli tyle co nic.
Szybkie pytania silnik z vanosem?
Czujnik spalania stukowego, jakie paliwo zalałeś ewentualnie jeździsz na lpg?
Zacznij od początku świece i cewki, świece odkręć na zimnym silniku a max moment dokręcania to chyba tylko 25 Nm czyli tyle co nic.
sond nie było, i wydaje mi sie że w tym modelu i roczniku były tylko przed katami, dzisiaj odpalałem inpe i cos tam te sondy chyba pracują , nie znam sie za bardzo na tych wykresach, ale pare razy juz osuwałem błey i wyskakuja cały czas te same, jutro spróbuje przerzucić wszystkie cewki na drugą głowice i zobacze czy błedy zostaną te same.
a o co chodzi z tymi korekcjami?? bo an tym wykresie jakoś to wygląda a dzisiaj jak podpinałem i wkręciłem na obroty to na dwóch cylindrach zamykało skale aż sie wykrzykniki pojawiły??
a o co chodzi z tymi korekcjami?? bo an tym wykresie jakoś to wygląda a dzisiaj jak podpinałem i wkręciłem na obroty to na dwóch cylindrach zamykało skale aż sie wykrzykniki pojawiły??
Ostatnio zmieniony 2015-09-15, 21:03 przez lidzio7, łącznie zmieniany 1 raz.
e36 328 - e46 320 - e39 535 - e46 330 - e61 535 - e60 535 - e92 335xi
Zobacz na realoem czy powinieneś mieć sondy czy nie.
Przejedź się z podpiętą inpą i zobacz czy sondy pracują.
Najbardziej Cię interesuje korekta długoterminowa powinna być koło 0.
Weź i zrób filmik z parametrów pracy silnika bo screeny to z błędów powinieneś dać.
Korekty czyli zabawa w ciuciubabkę silnika ile podać paliwa. Swoją drogą korekty ponad przepisowe miałeś na których cylindrach.
Jeśli reszta gratów sprawna jak czujnik wału, układ zapłonowy to może by warto wziąć wtryski na test ich pracy, może któreś są uwalone i dlatego takie jaja?
Przejedź się z podpiętą inpą i zobacz czy sondy pracują.
Najbardziej Cię interesuje korekta długoterminowa powinna być koło 0.
Weź i zrób filmik z parametrów pracy silnika bo screeny to z błędów powinieneś dać.
Korekty czyli zabawa w ciuciubabkę silnika ile podać paliwa. Swoją drogą korekty ponad przepisowe miałeś na których cylindrach.
Jeśli reszta gratów sprawna jak czujnik wału, układ zapłonowy to może by warto wziąć wtryski na test ich pracy, może któreś są uwalone i dlatego takie jaja?