Jak w temacie napisane chcialem sie doweidziec cos wiecej o swapie z silnika 1,8 na 1,8 is. Konkretnie i dokladnie co trzeba zmienic poza samym silnikiem. Jak ktos wie cos na ten temat prosze piszcie.
dodam male sprostowanie bo za tydzien robie takiego swapa awiec tak 1,8 i 1,8is maja taki sam dol silnika wiec jak masz kase to skrzynie mozesz zmienic ale iemusisz twoja z zwyklego 1,8 bedzie pasowala nastepnie musisz zmienic kompa ale tu uwazaj bo do is bylo kilka rodzai fajnie by ylo zebys znal numer kompa jaki wspolpracowal z tym silnikiem co masz zamiar przekladac.nastepna zecz to cewki wysokiego napiecia wedlog katalogu spszeglo jak masz dobre to mozesz zostawic z 1,8 bo oba silniki sa na male spszeglo jednak wedlog katalogu do is jest inne wiadomo wieksza moc.nastepna zabawa to wydech w is masz barany wiec katalizator musi wyleciec z 1,8 jak juz niemasz to po problemie ja wywalam i zastepuje strumienica narazie zostaje orginalny koncowy reszta powina ci pasowac zawiecha zostaje hamulce tez mozna je zmieniac ale to niejest musowe.hlodnica i reszta zostaje z twojego silnika takie [na forum nie przeklinamy] jak pszeplywomierz rozrusznik czy alternator sa takie same.jak pszelorzysz to pochwal sie efektem,ja mam silnik po kapitalce i malych poprawkach w zasadzie tylko pszekladka mnie czeka juz wkrutce
Potrzebujesz silnik z wiazka elektryczna, komputerem i przeplywomierzem, cewki zaplonowe. Cala reszta zostaje z 1,8 trzeba tylko wydech troche przerobic. Swap banalnie prosty i najlepsza opcja by nie wymieniac pol auta. Sprzedalem ostatnio 2 takie silniki, jakis gosc z jastrzebia kupil jeden, podobno pisze tu na forum