[E34] 520 Brillantrot By Daro Siem-ce
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Witajcie , Dawno nie aktualizowałem swojej galerii
A więc tak ..... od kilku miesięcy moja e34 zaczeła na zimnym kopcić na niebiesko , na rozgrzanym nic . Płyn chłodniczy w oleju czy olej w płynie ... nic . Wybór prosty Swap ale na co ? ... Kiedyś w odległych planach chciałem M52B28 no i trafił sie dawca E36 M52B28 Angol . przebieg jak nie kręcony to 130 tyś mil . Tak że jest serducho . Swapa zrobiliśmy z kolegą Maff ( podziękowania za pomoc ). Motor od ponad 2 tygodni w aucie nie odpalony bo jak każdy wie to EWS nie pozwoli na odpał . Dostałem wszystko czyli pestkę , pętle , moduł mały i duży brak tylko wiązki do zestawu EWS-a bo kolega ( od dawcy )widząc troche miedzi spalił ją w piecu żeby mieć 10 zł ( czysty c i u l ).
Kolega Mystic888 (również podziękowania ) podsunął mi pomysł żeby oddać kompa (DME ) do kolegi Darexa ( kolejne podziękowania ) celem usunięcia zabezpieczenia z kompa i namalowaniu lepszych map w sterowniku . Tak że serce w e34 , barany przykręcone i 1 listopada w dzień Wszystkich Świętych moja bunia powróciła do świata żywych . Dziś w pracy pospawałem rurke od miarki poziomu oleju bo do niej jest wlot z odmy , wymieniłem świece NGK , zalałem nowym płynem ATF wspomaganie , silnik zalałem olejem Castrol Magnatec 10 W 40 filtr oleju z " Mana " , płyn chłodniczy to koncentrat z Kagera . Jutro od ponad 2 tygodni jade nią do pracy .
Kilka fotek zrobiłem telefonem ale jakość mówi sama za siebie , ręce brudne a czas gonił
Z prac które zrobiliśmy to wiadomo :
Miska olejowa + smok z M50 z e34
Łapy silnika z M50 ( zapomniałem dodać że założyliśmy nowe poduszki pod skrzynie i motor )
Skrzynia + sprzęgło z M50B20
Zostało odpowietrzyć układ chłodzenia i cieszyć sie z jazdy
Jeszcze raz podziękowania dla Maff , Mystic888 , Darex oraz Głodek i Ksawer za kilka info przez forum i telefon
Ostatnia fota M50 B20 w samochodzie
Tu E34 z umytą komorą silnika czeka na przeszczep serca M52B28
Dziś pierwszy kurs na stacje benzynową i na myjnie bo była taka brudna że wstyd nią jeździć
Setup zimowy .... AC Schnitzer sprzedane , na wiosne wpadnie raczej 18" w jakimś stylingu ale to potem .......
Pozdrawiam i sorki za złą jakość zdjęć ale to wszystko co mam
A więc tak ..... od kilku miesięcy moja e34 zaczeła na zimnym kopcić na niebiesko , na rozgrzanym nic . Płyn chłodniczy w oleju czy olej w płynie ... nic . Wybór prosty Swap ale na co ? ... Kiedyś w odległych planach chciałem M52B28 no i trafił sie dawca E36 M52B28 Angol . przebieg jak nie kręcony to 130 tyś mil . Tak że jest serducho . Swapa zrobiliśmy z kolegą Maff ( podziękowania za pomoc ). Motor od ponad 2 tygodni w aucie nie odpalony bo jak każdy wie to EWS nie pozwoli na odpał . Dostałem wszystko czyli pestkę , pętle , moduł mały i duży brak tylko wiązki do zestawu EWS-a bo kolega ( od dawcy )widząc troche miedzi spalił ją w piecu żeby mieć 10 zł ( czysty c i u l ).
Kolega Mystic888 (również podziękowania ) podsunął mi pomysł żeby oddać kompa (DME ) do kolegi Darexa ( kolejne podziękowania ) celem usunięcia zabezpieczenia z kompa i namalowaniu lepszych map w sterowniku . Tak że serce w e34 , barany przykręcone i 1 listopada w dzień Wszystkich Świętych moja bunia powróciła do świata żywych . Dziś w pracy pospawałem rurke od miarki poziomu oleju bo do niej jest wlot z odmy , wymieniłem świece NGK , zalałem nowym płynem ATF wspomaganie , silnik zalałem olejem Castrol Magnatec 10 W 40 filtr oleju z " Mana " , płyn chłodniczy to koncentrat z Kagera . Jutro od ponad 2 tygodni jade nią do pracy .
Kilka fotek zrobiłem telefonem ale jakość mówi sama za siebie , ręce brudne a czas gonił
Z prac które zrobiliśmy to wiadomo :
Miska olejowa + smok z M50 z e34
Łapy silnika z M50 ( zapomniałem dodać że założyliśmy nowe poduszki pod skrzynie i motor )
Skrzynia + sprzęgło z M50B20
Zostało odpowietrzyć układ chłodzenia i cieszyć sie z jazdy
Jeszcze raz podziękowania dla Maff , Mystic888 , Darex oraz Głodek i Ksawer za kilka info przez forum i telefon
Ostatnia fota M50 B20 w samochodzie
Tu E34 z umytą komorą silnika czeka na przeszczep serca M52B28
Dziś pierwszy kurs na stacje benzynową i na myjnie bo była taka brudna że wstyd nią jeździć
Setup zimowy .... AC Schnitzer sprzedane , na wiosne wpadnie raczej 18" w jakimś stylingu ale to potem .......
Pozdrawiam i sorki za złą jakość zdjęć ale to wszystko co mam
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
jutro zamienie czujnik z mojego ex motoru bo tam działał i zobacze czy jest ok . DziękiGłodek pisze:Kurcze super że juz dziła ,
Ciesze się niesamowicie ,wiem jaki jest stres jak cos nie działa
Opanowałeś ten czujnik
Życzę bezawaryjności i szerokości
Dzięki PabloPablow pisze:OO!! na tą wiadomość czekałem! oby silnik działał jak powinien gratki powodzenia
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Dzięki MarcinCiapek540 pisze:Szerokości
PRIMO pisze:Mityczne 2.8 :]
Dzięki KsawerkuKsawer pisze:W końcu Dareczku szerokości i bezawaryjności
jak ogarne wszystko do końca i zrobie polerke swojej buni to coś sie skręci na YTGuli pisze:Pochwal się jakimś wideo jak to b28 sobie radzi jak już wszystko wystroisz
Dziś troszke przeleciałem sie DTŚ od Rudy pod Chorzów ..... powiem Wam że te silniki powinny seryjnie wychodzić w tej budzie , nie wyobrażam sobie jazdy 1.8 w E34 bo to chyba nie jedzie . Teraz wiem że to był dobry mod
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
silnik silnikiem, swap swapem, mityczne 2.8 luz rozumie wszystko...
Ale myślisz że bez oblania tego motoru on długo CI pojeździ ??
Na ochotnika z Marianem zgłaszam sie na "chrzest" motoru
To gdzie i kiedy panowie ? Ja nie widze przeszkód co do oblewania swapaMalaj pisze:I ja
Ostatnio zmieniony 2015-11-27, 22:14 przez Daro Siem-ce, łącznie zmieniany 1 raz.