Czyli wszystko o akcyzie, podatkach, ubezpieczeniach, prawie drogowym, porównania modeli, czy warto kupić BMW Exx, gadżety, ciekawostki, historia,nowości itp.
Witam, przymierzam się do zakupu nowej bm'ki coś typu e91 e60/61 myślałem znowu nad 3,0
ale pod uwagę biorę też oznaczenia 35i-xi tylko że nie wiem jak te auta się spisują i wogóle więc prosiłbym o jakieś porady
Belex kłania się czytanie ze zrozumieniem. XI to benzyny a, że reszta poleca diesle no cóż.
Z czym będąc realistą bez min 80 tysięcy to bym nawet nie próbował podchodzić do 4x4 w biturbo.
Powiedz mi kto sprzedaje taki samochód jako uszkodzony, skoro można pewnie za kilka tysięcy jak się ma znajomości doprowadzić do odpowiedniego stanu i popchnąć.
Odpowiedź jest prosta to nie była delikatna stłuczka a teraz szuka się jelenia.
No policz sobie koszt doprowadzenia do odpowiedniego stanu, tak samo nie wierzę żeby on sprzedając go za 40k nie ma min 5k zarobku.
Jak to policzysz to powiedz mi ile kosztuje bezwypadkowa.
Jak jesteś znawca tego modelu i silnika można ryzykować.
sprawdz ja dokladnie po vinie w jakims salonie i reszte auta
ważne zeby zawias byl nie ruszony i silnik byl sprawny bo to droga konstrukcja jak bedzie zarznieta bedzie generowac koszta... Reszta do ogarniecia...
To rada z czystego serca szukaj sztuk z rodziny aso + hamownia i kupuje się je.
Ten samochód na 90% ma coś jeszcze oprócz tego co widać po zdjęciach nie tak, co tłumaczy dlaczego nie został wyklepany i puszczony jako nówka sztuka nieśmigana.
Primo to wersja 4x4 więc zawias to pal licho, poduszki itp można wymienić, martwię się raczej o silnik i całą transmisję mocy na koła.