witam
poszukuje warsztatu w okolicach Będzina do ustawienia zbieżności w e39
polecacie coś?
pozdrawiam
geometria e39
http://www.olicar.pl/ - jedyne miejsce ktore polece - nie rob tam niczego innego bo moim zdaniem mechanicy to sa sredni....ale geometrie bardzo polecam...od 3 lat robie i jest super ( na dole strony jest link do geometri 3d )
...tak znowu sie czepiam...
90ZŁ za przódBeleX pisze:http://www.olicar.pl/ - jedyne miejsce ktore polece - nie rob tam niczego innego bo moim zdaniem mechanicy to sa sredni....ale geometrie bardzo polecam...od 3 lat robie i jest super ( na dole strony jest link do geometri 3d )
w E39 trzeba robic pelna geo...nie da sie zrobic tylko przodu...
zaczyna sie od tylu ( katy plus zbierznosc ) potem przod i zawsze sie wraca do tylu bo cos wychodzi poza zakres...jezeli 170 za pelna geo to duzo...to policz koszty wymiany opon na jednej osi...
ja geo robie raz na rok na lato wlasnie w olicar i nie mam problemu ze zjadaniem opon nawet na gwincie...ale wiem ze jedna dobra letnia opona to kosz przynajmniej 600 zl
kiedys zrobilem geo po znajomosci u mechanika...na zwyklych laserach i skonczylo sie wymiana przednich opon po sezonie letnim....bo zrobil tyl potem przod i uznal ze koniec...a z doswiadczenia wiem ze tyl zawsze jest do poprawy po zrobieniu przodu w przypadku E39
zaczyna sie od tylu ( katy plus zbierznosc ) potem przod i zawsze sie wraca do tylu bo cos wychodzi poza zakres...jezeli 170 za pelna geo to duzo...to policz koszty wymiany opon na jednej osi...
ja geo robie raz na rok na lato wlasnie w olicar i nie mam problemu ze zjadaniem opon nawet na gwincie...ale wiem ze jedna dobra letnia opona to kosz przynajmniej 600 zl
kiedys zrobilem geo po znajomosci u mechanika...na zwyklych laserach i skonczylo sie wymiana przednich opon po sezonie letnim....bo zrobil tyl potem przod i uznal ze koniec...a z doswiadczenia wiem ze tyl zawsze jest do poprawy po zrobieniu przodu w przypadku E39
...tak znowu sie czepiam...
czy ja gdziekolwiek pisałem że to dużo?BeleX pisze:w E39 trzeba robic pelna geo...nie da sie zrobic tylko przodu...
zaczyna sie od tylu ( katy plus zbierznosc ) potem przod i zawsze sie wraca do tylu bo cos wychodzi poza zakres...jezeli 170 za pelna geo to duzo...to policz koszty wymiany opon na jednej osi...
ja geo robie raz na rok na lato wlasnie w olicar i nie mam problemu ze zjadaniem opon nawet na gwincie...ale wiem ze jedna dobra letnia opona to kosz przynajmniej 600 zl
kiedys zrobilem geo po znajomosci u mechanika...na zwyklych laserach i skonczylo sie wymiana przednich opon po sezonie letnim....bo zrobil tyl potem przod i uznal ze koniec...a z doswiadczenia wiem ze tyl zawsze jest do poprawy po zrobieniu przodu w przypadku E39
a poza tym jak tam tacy fachowcy pracują to powinni mi to powiedzieć ze po wymianie drążków trzeba zrobić całą geometrie zaczynając od tyłu jak pisałeś
jutro tam jadę pozdro
jak juz wczesniej pisalem - mechanicy sa to sredni...delikatnie mowiacSzmalu pisze:czy ja gdziekolwiek pisałem że to dużo?
a poza tym jak tam tacy fachowcy pracują to powinni mi to powiedzieć ze po wymianie drążków trzeba zrobić całą geometrie zaczynając od tyłu jak pisałeś
jutro tam jadę pozdro
ale maszyne do geo maja taka...ze robiac cale auto bedzie wszystko cacy
to ze zaproponowali przod - troche nie dziwi...w 90% samochodow robi sie tylko przod
jeszcze jedno co doradze...to zerkaj jak to ustawiaja... bedzie szybciej jak bedziesz pomagal czytac wartosci na monitorze bo pewnie dalej nie maja go w kanale
tylne sruby ogolnie powinno sie wymieniac po ilus tam ustawieniach wg bmw ale tego nikt nie robi...takze jak cos peknie to bez paniki - wszystko mozna kupic na miejscu w bmw
...tak znowu sie czepiam...