Regeneracja wahaczy bmw E46
Z tymi zawieszeniami to różnie bywa.
Moje poprzednie auto Audi A6 miało z przodu słynne zawieszenie po 4 wahacze na stronę.
Kupiłem NOWE W ASO cały komplet - wytrzymał rok i 40 tyś km przebiegu.
Kupiłem na allegro zamienniki ani najdroższe ani najtańsze, żadnej znanej marki w każdym razie, wytrzymały 40 tyś km przebiegu i rok, dokładnie tyle samo co z ASO a kosztowały 4 razy mniej.
Moje poprzednie auto Audi A6 miało z przodu słynne zawieszenie po 4 wahacze na stronę.
Kupiłem NOWE W ASO cały komplet - wytrzymał rok i 40 tyś km przebiegu.
Kupiłem na allegro zamienniki ani najdroższe ani najtańsze, żadnej znanej marki w każdym razie, wytrzymały 40 tyś km przebiegu i rok, dokładnie tyle samo co z ASO a kosztowały 4 razy mniej.
Tak jak koledzy wyżej piszą w żadnym wypadku nie podejmuj się wymiany samych sworzni, bo jest to po prostu niebezpieczne dla ciebie, twojej rodziny i innych.
Też słyszałem, że coś takiego robią w Piekarach Śl.
Też słyszałem, że coś takiego robią w Piekarach Śl.
Ostatnio zmieniony 2016-01-13, 23:08 przez lazi, łącznie zmieniany 2 razy.
BMW - Radość z jazdy..
Moja coupe`ta : /viewtopic.php?t=22060
Moja coupe`ta : /viewtopic.php?t=22060
Tak i są firmy robią to podpisują sie pod tym swoim nazwiskiem dają gwarancję i przy okazji narażają cały świat na niebezpieczeństwo.lazi pisze:Tak jak koledzy wyżej piszą w żadnym wypadku nie podejmuj się wymiany samych sworzni, bo jest to po prostu niebezpieczne dla ciebie, twojej rodziny i innych.
Też słyszałem, że coś takiego robią w Piekarach Śl.
Kurde zrobil sie chyba najbardziej HOT temat na tym forum
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
lazi, jeździłeś na tym? Możesz podać jakieś rzetelne argumenty aby tego nie montować? Bo jak na razie nic sensownego do tematu nie wprowadziłeś
Ja na dodatek mogę dodać że wczoraj przy okazji wymiany serwa w swojej 540stce rozmawiałem z kolejnym znajomym (ma swój warsztat) który potwierdził że śmiało można sworznie wymieniać.
Nie jednokrotnie wymieniał je w e46 i jakoś wszyscy cali, nic się nie rozpadło, i bije tysiące kilometrów. Tak że jak nie masz żadnych konkretnych informacji to nie pisz pierdół
Ja na dodatek mogę dodać że wczoraj przy okazji wymiany serwa w swojej 540stce rozmawiałem z kolejnym znajomym (ma swój warsztat) który potwierdził że śmiało można sworznie wymieniać.
Nie jednokrotnie wymieniał je w e46 i jakoś wszyscy cali, nic się nie rozpadło, i bije tysiące kilometrów. Tak że jak nie masz żadnych konkretnych informacji to nie pisz pierdół
^^
Ciapek, marzok czemu do mnie "pijecie" zobaczcie ile osób przede mną też napisało by tego nie robili. Napisałem tak bo słyszałem też od paru osób o tym.
Co oryginał to oryginał wg. mnie
Co oryginał to oryginał wg. mnie
Ostatnio zmieniony 2016-01-13, 23:00 przez lazi, łącznie zmieniany 3 razy.
BMW - Radość z jazdy..
Moja coupe`ta : /viewtopic.php?t=22060
Moja coupe`ta : /viewtopic.php?t=22060
Dokładnie.Ciapek540 pisze:lazi, jeździłeś na tym? Możesz podać jakieś rzetelne argumenty aby tego nie montować? Bo jak na razie nic sensownego do tematu nie wprowadziłeś
Ja na dodatek mogę dodać że wczoraj przy okazji wymiany serwa w swojej 540stce rozmawiałem z kolejnym znajomym (ma swój warsztat) który potwierdził że śmiało można sworznie wymieniać.
Nie jednokrotnie wymieniał je w e46 i jakoś wszyscy cali, nic się nie rozpadło, i bije tysiące kilometrów. Tak że jak nie masz żadnych konkretnych informacji to nie pisz pierdół
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
lazi, do Ciebie biję bo również piszesz takie pierdoły a styczności żadnej nie miałeś...
Wiesz co ja słyszałem ? Że ludzie słonia w domu trzymają...
Przez takie gadki nie potwierdzone faktami tworzą się fałszywe mity ...
Co do oryginalnych części to również montuje w swoich samochodach 80% oryginałów / 20% zamienników najwyższej jakości. Lecz akurat sworznie wymieniłem w pseudo "nie wymiennych" wahaczach i do dziś to śmiga i ma się dobrze. Z całą rodziną na tym jeździłem (wszyscy żyją), w moim wypadku ten patent nalatał już sporo tysięcy kilometrów i dalej je nabija.
Zrozumiałbym twój post jak byś podał argument typu, wymieniłem i wybiły się po 5tys km lub spotkała cię jakaś awaria/kolizja itp itd z powodu wymiany tych sworzni..
Wiesz co ja słyszałem ? Że ludzie słonia w domu trzymają...
Przez takie gadki nie potwierdzone faktami tworzą się fałszywe mity ...
Co do oryginalnych części to również montuje w swoich samochodach 80% oryginałów / 20% zamienników najwyższej jakości. Lecz akurat sworznie wymieniłem w pseudo "nie wymiennych" wahaczach i do dziś to śmiga i ma się dobrze. Z całą rodziną na tym jeździłem (wszyscy żyją), w moim wypadku ten patent nalatał już sporo tysięcy kilometrów i dalej je nabija.
Zrozumiałbym twój post jak byś podał argument typu, wymieniłem i wybiły się po 5tys km lub spotkała cię jakaś awaria/kolizja itp itd z powodu wymiany tych sworzni..
Ostatnio zmieniony 2016-01-13, 23:09 przez Ciapek540, łącznie zmieniany 1 raz.
^^
Tutaj takim czymś się zajmują http://www.twojserwis.com.pl/index.php/kontakt zadzwoń zapytaj i będziesz pewien
PS.
Nawet PRIMO tak napisał
Dokładnie chodziło mi o to, że w oryginalnych wahaczach nie wymienia się sworzni. Jeżeli już ktoś zmienił wahacz na zamiennik wtedy już w tym przypadku sworzeń można wymienić.
Zresztą było już kilka tematów z tym związanych. Zadzwoni sobie do kogoś kto ma z tym do czynienia na co dzień i będzie wszystko wiedział.
PS.
Nawet PRIMO tak napisał
Dokładnie chodziło mi o to, że w oryginalnych wahaczach nie wymienia się sworzni. Jeżeli już ktoś zmienił wahacz na zamiennik wtedy już w tym przypadku sworzeń można wymienić.
Zresztą było już kilka tematów z tym związanych. Zadzwoni sobie do kogoś kto ma z tym do czynienia na co dzień i będzie wszystko wiedział.
BMW - Radość z jazdy..
Moja coupe`ta : /viewtopic.php?t=22060
Moja coupe`ta : /viewtopic.php?t=22060
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
"Nawet Primo tak napisał" zabrzmiało to tak jak by PRIMO jakimś Guru tu był
PRIMO, ale się tutaj ustawiłeś
A tak na poważnie to nie muszę nigdzie dzwonić, widziałem, trzymałem w ręku taki sworzeń, po czym miałem u siebie w wahaczu i jeździłem dziesiątki tysięcy km na tym
Więc gdzie i po co mam dzwonić? Nie rozumiem
Dziesiątki tematów było bo zawsze jedni są za a drudzy przeciw Ja ostatecznie powiem tylko tyle że miałem i wszystko było OK! Wymienili prawidłowo i wszystko śmiga do dnia dzisiejszego tak że kończę tą dyskusję bo swoje 3 grosze już tutaj zostawiłem.
Myślę że temat został wyczerpany
PRIMO, ale się tutaj ustawiłeś
A tak na poważnie to nie muszę nigdzie dzwonić, widziałem, trzymałem w ręku taki sworzeń, po czym miałem u siebie w wahaczu i jeździłem dziesiątki tysięcy km na tym
Więc gdzie i po co mam dzwonić? Nie rozumiem
Dziesiątki tematów było bo zawsze jedni są za a drudzy przeciw Ja ostatecznie powiem tylko tyle że miałem i wszystko było OK! Wymienili prawidłowo i wszystko śmiga do dnia dzisiejszego tak że kończę tą dyskusję bo swoje 3 grosze już tutaj zostawiłem.
Myślę że temat został wyczerpany
^^
Chyba wiekszość osób, które piszą, że to niebezpieczne chyba nigdy nie wymianieli sworznia w jakiej kolwiek innej marce. Sposób mocowania sworznia niczym nie rózni sie od wiekszości samochodów (na wcisk). Różnica polega tylko na tym, ze producent owy sworzen przykrył kawałkiem aluminiowej blaszki- nie ma ona wlywu na bezpieczenstwo ani na to, ze sworzen sam wypadnie podczas jazdy. Jest jedynie rozwiazaniem majacym na celu wymiane calych elementow generujac przychod.
Wymieniłem w swoim warsztacie dziesiatki zewnętrznych sworzni i nigdy nie bylo problemu. Pytanie dotyczylo wersji wahacza mpakietowego a dyskusja toczy sie o zawieszeniu zwyklym.
Autor tematu ma zamontowany nowy wahacz.
Wymieniłem w swoim warsztacie dziesiatki zewnętrznych sworzni i nigdy nie bylo problemu. Pytanie dotyczylo wersji wahacza mpakietowego a dyskusja toczy sie o zawieszeniu zwyklym.
Autor tematu ma zamontowany nowy wahacz.
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
Czy Mpakietowe zawieszenia maja inne wahacze?
Dla mnie Mpakiet to inne = sprężyny, amortyzatory, grubszy stabilizator z przodu i inne gumy stabilizatora przód. Z tyłu może jeszcze gumy pod sprężyny inne...
Ale tutaj nie jestem pewien.
Tu podają dwa inne numery części
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=31_0865
Wiem, że napewno xDrive ma inne wahacze (całkowicie inne) z wiadomych względów.
Dla mnie Mpakiet to inne = sprężyny, amortyzatory, grubszy stabilizator z przodu i inne gumy stabilizatora przód. Z tyłu może jeszcze gumy pod sprężyny inne...
Ale tutaj nie jestem pewien.
Tu podają dwa inne numery części
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=31_0865
Wiem, że napewno xDrive ma inne wahacze (całkowicie inne) z wiadomych względów.
W Mpaku sworzen jest pod innym katem osadzony.
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl