a wiec tak e46 2,0 170km wymienilech chlodnice odpowietrzylem uklad i teraz tak ustawiam temp 20st na postoju z nawiewow dmucha cieple powietrze po przejechaniu troche drogi temp powietrza z nadmuchu znaczaco spada po zwolnieniu lub zatrzymaniu sie temp powietrza z nawiewu wraca do normy co jest nie tak wszystkie zlacza szczelne nic nigdzie sie nie leje nie kapie brak pomyslu co jest powodem a jest to odczuwalne nie ma mrozu jest taka roznica wiec fajnie by bylo to ogarnac silnik trzyma temp wskazowka idealnie w pionie podczas jazdy nie spada
Obstaiam nie do konca odpowietrzony układ.Dwa tygodnie temu strzelił mi wąż z ogrzewania.Po wymianie tego weza i i odpowietrzeniu miałem ten sam objaw.Zabrałem sie ponownie za odpowietrzanie i teraz juz jest wszystko ok
Mroziu pisze:Obstaiam nie do konca odpowietrzony układ.Dwa tygodnie temu strzelił mi wąż z ogrzewania.Po wymianie tego weza i i odpowietrzeniu miałem ten sam objaw.Zabrałem sie ponownie za odpowietrzanie i teraz juz jest wszystko ok
jak to odpowietrzyc zeby bylo ok bo jest masa teorii a zadna tak naprawde nie jest skuteczna
na wyl silniku odkrecilem odpowietrznik zalalem plyn az sie wylewalo pozakrecalem odpalilem do momentu zagrzania silnika otwarcia termostatu odkrecilem odpowietrznik i dolewalem czy to wystarczy ?
Ja kilka razy odpowietrzałem układ i zawsze ten sam problem. Zapalała się czasem kontrolka poziomu płynu chłodniczego . Pomogło mi ustawienie auta na podjeździe do garażu przodem do góry . Po tym zabiegu weszło jeszcze 0.5l płynu, dziwny sposób ale działa !!!
marcin taxi pisze:Ja kilka razy odpowietrzałem układ i zawsze ten sam problem. Zapalała się czasem kontrolka poziomu płynu chłodniczego . Pomogło mi ustawienie auta na podjeździe do garażu przodem do góry . Po tym zabiegu weszło jeszcze 0.5l płynu, dziwny sposób ale działa !!!
hehe jest masa kombinacji ale wiekszosc ludzi ma z tym problem poczekam na odp mrozia jak on to robi i jeszcze jedno jak mam zapowietrzony lekko uklad moge jezdzic czy cos popsuję...? bo jutro nie bede grzebal przy aucie
Ostatnio zmieniony 2016-03-26, 20:34 przez szyma90, łącznie zmieniany 1 raz.
marcin taxi pisze:Ja kilka razy odpowietrzałem układ i zawsze ten sam problem. Zapalała się czasem kontrolka poziomu płynu chłodniczego . Pomogło mi ustawienie auta na podjeździe do garażu przodem do góry . Po tym zabiegu weszło jeszcze 0.5l płynu, dziwny sposób ale działa !!!
Faktycznie jest duzo sposobów na odpowietrzanie.Ja zrobilem jak marcin pisze.Ustawiłem ustawiłem auto na wzniesieniu ale najpierw pojezdziłem aby zagrzac silnik do maks temperatury potem ustawiłem auto na podjezdzie i odpwoietrzałem sciskajac troszke weze,nie pdlreca;em korka na zbiorniczku(z tego co wyczytałem nie otierac na goarcym silniku) Silnik wystygł,sprawdzilem stan,dolałem troche i powtorzyłem to jeszcze dwa razy.Poki co stan sie trzyma
ok nie odkrecales korka ale odpowietrznik tak i pytanie czy wykreciles go calkowicie czy poluzowales jak sciskales weze to nie zaciaga to powietrza na odkreconym odpowietrzniku ?
JA nie wykrecałem odpowietrznika,tylko poluzowałem,scisnalem wąż az wypłanął płyn,zakreciłem odpowietrznik i tak kilka razy.Ponoć cierpliwość sie opłaca hehe