[E36] Cabrio by Majkel
Od majówki zaczynam sezon. Udało się już dokończyć SWAP, na koniec wpadła szpera z nowymi uszczelniaczami i olejem + grube półosie, podłączyłem lędźwie i OBC18 z manetką. Lampy już założone, zrobione jeszcze parę drobiazgów a 10w60 Valvolina nigdzie nie ucieka Szpera ładnie spina, 3,15 jak dla mnie idealne przełożenie. Wpadł końcowy MG Motorsport, 76mm ścięty ze skosa, końcówki o różnej długości, nie jest za głośny co mnie cieszy. Auto jest skręcone tak żeby wchodziło do garażu i w miarę rozsądnie jeździło się na codzień, bo tak ma mi służyć przez sezon. Opony ostatecznie tył TOYO Proxes T1R 215/40, przód Pirelli P Zero Nero 205/40
Wrzucam tylko kilka zdjęć bo za długo mi to schodzi, resztę dorzucę w wolnej chwili, i tak robione telefonem. Komentujcie
Wrzucam tylko kilka zdjęć bo za długo mi to schodzi, resztę dorzucę w wolnej chwili, i tak robione telefonem. Komentujcie
Dzięki. Co do gwintu - kupiłem nówkę i ma może 3 tys. przebiegu. Póki co polecam. Regulacji nie ma, choć są wersje z regulacją ale trochę droższe. Przód jest jak dla mnie super, tył zależy - jak będziesz wozić kogoś z tyłu przy szerokim kole pewnie będzie za miękki. Ja zastanawiam się nad twardszymi sprężynami na tył, zobaczymy.Piet pisze:Widać że mnóstwo wsadzonego czasu, serca i hajsu jak dla mnie rewealcyjne Cabrio nic tylko dbać i cieszyć się z jazdy powiedz mi jakie odczucia na tym gwincie z AP ? ma ustawienie twardości ? czy beton ?
Na ostatnich zdjęciach gwint jest tak skręcony, że przód może zejść jeszcze 3,5 cm w dół, tył 1-1.5 cm (auto było z pustym zbiornikiem). Ja AP polecam, rozważ również ISC bo też jest dobry a chyba nieznacznie droższy
Naprawdę ładne cabrio. Środek bardzo mi się podoba. Szkoda trochę tyłu bo dość duża luka jest - ale i tak robi samochód robotę.
Pozdro!
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
W takim razie będzie bardzo dobrze!majkel pisze:Wiem, tył już jest poprawiony, jest idealnie równo z przodem. Zdjęcia dodam jak umyje auto bo jeździ na codzień.Alexof pisze:Naprawdę ładne cabrio. Środek bardzo mi się podoba. Szkoda trochę tyłu bo dość duża luka jest - ale i tak robi samochód robotę.
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Wrzucam zdjęcie znalezione w necie z zeszłego roku i pare zrobionych dziś z finalnym spasem do codziennej jazdy. Niżej i szerzej nie będzie. Uważam że kompromis jest zachowany, chociaż uważać trzeba bo łatwo o coś zahaczyć W między czasie zmagam się z szybą dachu, nowa szyba okazuje się być twardsza i minimalnie mniejsza niż oryginał, przez co trzeba było przeszyć suwaki bo robiła się szpara między klapą dachu, a po tym zabiegu materiał wyłazi spod uszczelek i tak w kółko, ehh;/
Naprawdę mega ładne cabrio ! Zrobione z gustem i klasą
BMW - Radość z jazdy..
Moja coupe`ta : /viewtopic.php?t=22060
Moja coupe`ta : /viewtopic.php?t=22060